ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 1 -11 -2013
ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 188663
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Πληροφορίες: Ν. Κακάβας, Χρ. Κλάδη
Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489
Email: prosopdp@patras.gr
Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσσης 30 Τ.Κ 26221
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις: α) παρ.2 του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και την παρ.2 του άρθρου 15 του Ν.4147/2013 ) β) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου γ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και δ) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
- Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
- Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
- Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ. Β ).
- Την αριθ. 779/12.10.07 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί καθορισμού λειτουργίας διαφόρων υπηρεσιών του Δήμου σε 12ωρη και 24ωρη βάση (ΦΕΚ. 2171 τ. Β/9.11.07), όπως συμπληρώθηκε με την αριθ. 368/2009 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 1167 τεύχος τ.Β/16-6-09).
- Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί υπερωριακή απασχόληση προσωπικού, πέραν των ωρών υποχρεωτικής απασχόλησης για έκτακτες εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων για τον Νοέμβριο του 2013 σύμφωνα με το αριθ. 131/2013 υπηρεσιακό σημείωμα του Δημάρχου Πατρέων
- Την αριθ. 99/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2013, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσία μονάδα.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Νοέμβριο του 2013 ως εξής:
Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο- Γραφείο Δημάρχου και Αντιδημάρχων | 4 | 80 | ||||
Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας | 3 | 60 | ||||
Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχαν. Εξοπλισμού | 271 | 5.420 | 4.336 | 4.336 | 12.500 | |
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης , | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων , | 2 | 40 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Ληξιαρχεία Δ.Ε Παραλίας, Μεσσάτιδος, Ρίου, Βραχνείκων , | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ.Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων | 2 | 40 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού | 6 | 120 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων | 6 | 120 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 6 | 120 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου | 5 | 90 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 5 | 100 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 3 | 60 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Λογιστηρίου | 7 | 140 | ||||
Δ/νση Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας-Γραφείο Αθλητικών Υποδομών | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (χωρίς Ηλεκτροφωτισμό ) | 43 | 400 | 320 | |||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ- Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτροφωτισμού (μόνο Ηλεκτροφωτισμός | 19 | 360 | 192 | 140 | 292 | 1.680 |
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Οδοποιίας | 10 | 200 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 15 | 300 | 144 | |||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Μελετών Έργων Πρασίνου | 5 | 100 | ||||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 35 | 700 | 560 (35 άτομα) | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων | 18 | 360 | 288 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 7 | 100 |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ
Δ/ΣΕΙΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Κυριακών και εξαιρέσιμων | Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο- Γραφεία Αντιδημάρχων | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 78 | 1.560 | 1.248 | 1.248 | 3 . 700 | |
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 2 | 40 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 3 | 60 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων) | 8 | 100 | 70 | |||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 5 | 100 | 64 | |||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Οδοποιίας | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Μελετών Έργων Πρασίνου | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 6 | 120 | 90 (6 άτομα) | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων | 3 | 60 | 48 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 3 | 60 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης , | 1 | 20 | ||||
Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 99/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2013.
Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:
α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 20 ωρών μηνιαίως. β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως. γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 134 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.
Η παραπάνω εργασία θα πρέπει να βεβαιώνεται μηνιαίως για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και αρμόδιο Αντιδήμαρχο, σύμφωνα με το αριθ. Πρωτ. 4364/30-09-2013 έγγραφο του Δημάρχου Πατρέων.
Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.
Τα υπηρεσιακά σημειώματα της έγκρισης καταβολής αποζημίωσης που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής υπογεγραμμένα από τον Τμηματάρχη, Δ/ντή και Αντιδήμαρχο θα πρέπει να διαβιβάζονται στο Τμήμα Μισθοδοσίας το αργότερο μέχρι την 5η εκάστου μηνός.
Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ