H τηλεφωνική υπηρεσία " Γραμμή εξυπηρέτησης τους Πολίτη – 15190 " αποτελεί πύλη εισροής αιτημάτων δημοτών.
Βασικός κανόνας λειτουργίας της υπηρεσίας είναι η δέσμευση ενημέρωσης του πολίτη, σε περίπτωση που η ζητούμενη πληροφορία δεν μπορεί να δοθεί άμεσα - όταν δηλαδή ο πολίτης υποβάλλει αίτημα ή παράπονο/διαμαρτυρία προς διεκπεραίωση.
Ένας από τους βασικούς άξονες λειτουργίας της "Γραμμή εξυπηρέτησης τους Πολίτη – 15190" είναι η διαρκής παρακολούθηση της επικαιρότητας ώστε να επιτυγχάνεται η πρόβλεψη της συνακόλουθης ζήτησης και κατά συνέπεια η βέλτιστη ανταπόκριση στην ανάγκη των πολιτών για ειδική ενημέρωση.
Τα στελέχη της τηλεφωνικής υπηρεσίας αναλαμβάνουν να παρέχουν πληροφόρηση προς τους δημότες για θέματα που αφορούν :
Δημοτική πληροφόρηση (Πληροφόρηση για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου)
Διοικητική πληροφόρηση (διαδικασίες και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για συναλλαγές με φορείς της Δημόσιας Διοίκησης)
Πληροφορίες για όλες τις διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ
την υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων διαμεσολάβησης προς υπηρεσίες του Δήμου,
την υποδοχή αιτήσεων για αποστολή πιστοποιητικών γέννησης/οικογενειακής κατάστασης/εντοπιότητας του Δήμου
την υποδοχή καταγγελιών και παραπόνων προς υπηρεσίες του Δήμου και φορείς της Δημόσιας Διοίκησης,
την απεμπλοκή υποθέσεων,
την υποδοχή αιτημάτων για εθελοντισμό