ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 09/05/2018
ΝΟΜΟΣ ΑΧΑΙΑΣ Αριθ. Πρωτ.: 32820
ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Τροποποίηση και συμπλήρωση απόφασης Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων & Μεταβίβασης
Αρμοδιοτήτων (άρθρο 59 του Ν.3852/2010).
Ο Δήμαρχος Πατρέων
Κώστας Πελετίδης
Έχοντας υπόψη:
1 . Τις διατάξεις του άρθρου 59 Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκέντρωσης Διοίκησης –πρόγραμμα Καλλικράτης (Α’ 87), αναφορικά με τον ορισμό Αντιδημάρχων
και την αναπλήρωση του Δημάρχου (ΦΕΚ 87/2010 τεύχος Α’ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πατρέων εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010
για τον αριθμό των Αντιδημάρχων.
3. Την υπ’ αριθ. 15150/15-4-2014 απόφαση του Υπ. Εσωτερικών σύμφωνα με την οποία ο Δήμος Πατρέων
έχει πληθυσμό 214.336.
4. Τις διατάξεις της υποπαραγράφου 3ε της παρ 3 του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012.
5. Την απόφαση με αριθ. 115936/20631 (ΦΕΚ 3492/31.12.2012) του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης
Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος & Ιονίου αναφορικά με την έγκριση του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πατρέων.
6. Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010 για την συγκρότηση της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
7. Την υπ’ αριθ. 132649/01-09-2014 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 του Ν.3852/2010).
8. Την υπ’ αριθ. 165194/02-12-2015 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 του Ν.3852/2010).
9. Την υπ’ αριθ. 126158/25-10-2016 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 του Ν.3852/2010).
10. Την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 του Ν.3852/2010).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Τροποποιεί και συμπληρώνει τις προηγούμενες με αριθ. πρωτ. 132649/01-09-2014, 165194/02-12-2015,
126158/25-10-2016 και 26997/01-03-2017 αποφάσεις Δημάρχου Πατρέων, ως εξής:
1.Ορίζει Αναπληρωτή Δημάρχου και Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Εξυπηρέτησης Πολιτών, Νομικής Υπηρεσίας
και Πολιτικής Προστασίας τον κ. ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΛΕΣΣΑ, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών.
γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Γραφείου Νομικών Συμβούλων.
δ) Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
ε) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων
ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων,
των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
στ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του, μεταβολές υπηρεσιακής κατάστασης, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες, εξαιρέσιμα, εντολές
μετακίνησης προσωπικού εντός και εκτός έδρας κλπ),
εξαιρουμένης της εποπτείας και ευθύνης λειτουργίας της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
η) Τον έλεγχο του προσωπικού, μεταβολές υπηρεσιακής κατάστασης, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ( απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες, εξαιρέσιμα, εντολές μετακίνησης προσωπικού εντός και εκτός έδρας) που αντιστοιχεί στα Τμήματα της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
Ο Αντιδήμαρχος κ. ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντα του ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ του Δήμου Πατρέων.
2. Ορίζει Αναπληρωτή Δημάρχου και Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Προσόδων και Τοπικής Οικονομίας, τον κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΕΛΑ, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.
γ) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης της λειτουργίας της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας.
δ) Την υπογραφή των κατωτέρω αναφερόμενων αποφάσεων:
1. Οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης αδείας λειτουργίας.
2. Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.
3. Προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.
4. Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
5. Ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
6. Επιβολής προστίμου για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων από τραπεζοκαθίσματα.
ε) Την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων και των εκθέσεων δαπανών για τη μισθοδοσία – αποδοχές (υπερωρίες, επιδόματα κλπ):
του τακτικού προσωπικού
των επί σχέσει Ιδιωτικού Δικαίου απασχολουμένων στον Δήμο
του έκτακτου προσωπικού
των ασκούντων πρακτική εξάσκηση τελειοφοίτων από τα ΤΕΙ και τον ΟΑΕΔ
των αιρετών
των Νομικών Συμβούλων
των Ειδικών Συμβούλων
στ) Την συνυπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων και των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών,
τα οποία έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
ζ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων,
των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων
υπηρεσιών, εξαιρουμένης:
α) της εποπτείας και της ευθύνης λειτουργίας του Τμήματος Δημοτικής Περιουσίας της
Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και β) τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα Τμήματα της αρμοδιότητάς του ( απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες κλπ).
η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
3.Ορίζει Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού τον κ. ΠΑΥΛΟ ΣΤΑΜΟ, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πολεοδομικού -Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης.
β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Δημοτικής Περιουσίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.
γ) Την υπογραφή όλων των συμβολαίων του Δήμου Πατρέων που αφορούν αγορές και προσκυρώσεις ακινήτων.
δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
ε) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του(απουσίες, υπερωρίες, ρεπό,
άδειες κ.λ.π.), εξαιρουμένης της εποπτείας, της ευθύνης και λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου και της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής.
στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ο Αντιδήμαρχος κ. Παύλος Στάμος εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντα του ΠΡΟΕΔΡΟΥ της
ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ του Δήμου Πατρέων.
4.Ορίζει Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού τον κ. ΑΝΔΡΕΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟ ο οποίος συνεχίζει να ασκεί
τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος απασχόλησης και δια βίου μάθησης της Διεύθυνσης
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Άθλησης, Πολιτισμού & Νέας Γενιάς, της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια βίου Μάθησης & Κοινωνικής Πολιτικής.
δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
ε) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό,
εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).
στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
5. Ορίζει Αντιδήμαρχο Αρχιτεκτονικού Έργου, Καθαριότητας -Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού,
τον κ. ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΡΔΑ ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την
υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου- Η/Μ.
β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Καθαριότητας –Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού.
γ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των
υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
δ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).
ε) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ και η εποπτεία και η ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής.
6. Ορίζει Αντιδήμαρχο Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας τον κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΛΕΚΟΥΔΑ ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης του Τμήματος Υγείας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
β) Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης του Τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας,
Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
γ) Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης του Τμήματος Εθελοντισμού και Πολιτικής Ισότητας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
δ) Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας Ευπαθών Ομάδων
της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.
ε) Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης και λειτουργίας του Τμήματος Πρασίνου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου.
στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων,
των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
ζ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες,
υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).
η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
7.Ορίζει Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Προγραμματισμού τον κ. ΒΑΣΙΛΗ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟ και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου, εξαιρουμένης της εποπτείας και ευθύνης λειτουργίας του Τμήματος Πρασίνου.
β) Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
γ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
δ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό,
εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).
ε) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
8.Ορίζει Αντιδήμαρχο Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Βραχνείκων, Παραλίας και Ρίου, την ΙΟΥΛΙΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, η οποία συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που της έχουν μεταβιβαστεί με την υπ’ αριθ. 26997/01-03-2017 απόφαση Δημάρχου. Ήτοι:
α) Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες Μεσσάτιδας, Βραχνείκων, Παραλίας και Ρίου.
β) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης
δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.
δ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς της (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό,
εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).
ε) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.
Β. Ι. Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες με την παρούσα Απόφαση καθ’ ύλην αρμοδιότητες του Δημάρχου Πατρέων,
ασκούνται από τους Αντιδημάρχους στους οποίους μεταβιβάζονται, εντός των εδαφικών ορίων όλων των
δημοτικών ενοτήτων του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.
ΙΙ. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 59 του Ν. 3852/10 οι Αντιδήμαρχοι, εκτός των ανωτέρω αρμοδιοτήτων
που μεταβιβάζονται από τον Δήμαρχο Πατρέων σύμφωνα με την παρούσα, ασκούν και τις ακόλουθες κατά τόπον
αρμοδιότητες:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της αρμοδιότητάς τους, που είναι εγκατεστημένες
σε οποιαδήποτε Δημοτική Ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών, που εκτελούνται ή πραγματοποιούνται σε
οποιαδήποτε Δημοτική Ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ και έχουν ως αντικείμενο την υλοποίηση σκοπών
και αντικειμένων υπαγόμενων στην δική τους καθ’ ύλην αρμοδιότητα.
Ενημερώνουν τον Δήμαρχο για την εξέλιξη αυτών των έργων και εργασιών και για κάθε σχετικό αναφυόμενο
ζήτημα ή πρόβλημα. Εφ’ όσον συγκεκριμένα έργα ή εργασίες εκτελούνται στα πλαίσια ή για τους σκοπούς
περισσοτέρων της μιας, ή παραλλήλων καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων, η κατά τόπον παρακολούθηση της εξέλιξης αυτών γίνεται από κοινού από τους αρμόδιους καθ’ ύλην Αντιδημάρχους, οι οποίοι είναι συναρμόδιοι.
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε οποιαδήποτε
Δημοτική Ενότητα και χρησιμοποιείται στα πλαίσια της άσκησης δικών τους καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων.
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα
που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια δημοτικής ενότητας ή ενοτήτων
και εξυπηρετούν θέματα ή υποθέσεις που υπάγονται στην δική τους καθ’ ύλην αρμοδιότητα.
ε) Συνεργάζονται με τους Προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των
τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Ασκούν κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά
μία Δημοτική Ενότητα ή και περισσότερες Δημοτικές Ενότητες.
Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά την διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου
του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η ανάκληση Αντιδημάρχων πριν την λήξη της θητείας τους είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση Δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων αναπληρώνονται ως εξής:
Ο κ. Διονύσης Πλέσσας από τον κ. Βασίλη Θωμόπουλο.
Ο κ. Παύλος Στάμος από τον κ. Χρήστο Κορδά.
Ο κ. Παναγιώτης Μελάς από τον κ. Παύλο Στάμο.
Ο κ. Χρήστος Κορδάς από τον κ. Παύλο Στάμο.
Ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος από τον κ. Παναγιώτη Μελά.
Ο κ. Δημήτρης Πελεκούδας από την κα Ιουλία Γιαννιτσοπούλου.
Ο κ. Βασίλης Θωμόπουλος από τον κ. Διονύση Πλέσσα.
Η κα Ιουλία Γιαννιτσοπούλου από τον κ. Δημήτρη Πελεκούδα.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ κ. Διονύσης Πλέσσας και Παναγιώτης Μελάς.
Η ανωτέρω απόφαση ισχύει από 14-05-2018 έως 31-08-2019.
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μια τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ