Η Αντιδημαρχία Παιδείας Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διαβούλευσης στο πλαίσιο ενημέρωσης των γονέων και της εκπαιδευτικής κοινότητας διοργάνωσε χθες, Δευτέρα 1η Απριλίου στην Αγορά Αργύρη, επιστημονική εκδήλωση με θέμα: «Παράγοντες που δυσχεραίνουν τη Μαθησιακή Διαδικασία στην Α/θμια Εκπαίδευση», θέλοντας να συμβάλει σε ένα τομέα που αποδεδειγμένα υπάρχει ανάγκη ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής μας κοινότητας.

Η προσέλευση και συμμετοχή των πολιτών ήταν μεγάλη, γεγονός που αποδεικνύει ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις, αφορούν μεγάλη μερίδα κόσμου και προκαλούν το ενδιαφέρον του.

Ο Αντιδήμαρχος κ. Ανδρέας Φίλιας, αναφέρθηκε στη συμμετοχή «καταξιωμένων επιστημόνων της πόλης μας», οι οποίοι «φώτισαν ένα δύσκολο και πολύπλοκο θέμα όπως αυτό της «μαθησιακής διαδικασίας», ανιχνεύοντας και παρουσιάζοντάς μας παράγοντες που δυσχεραίνουν αυτή, φιλοδοξώντας στο τέλος της εκδήλωσης να φύγουμε όλοι αρκετά σοφότεροι ως προς το θέμα αυτό».

Πρώτη ομιλήτρια, ήταν η Αγαθή Ρογδάκη, Σχολική Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Νομού Αχαΐας, Med στις Επιστήμες της Αγωγής και Msc στην Παιδαγωγική του χώρου, που μίλησε με θέμα: «Σχολείο – Οικογένεια: Μια σχέση αλληλεπίδρασης». Αναφέρθηκε στο Σχολείο και την Οικογένεια και στο πώς συνδέονται, αλλά και το πώς επηρεάζει το ένα το άλλο. Ποια είναι η σχέση αυτή και ποιοι οι παράγοντες που τη συγκροτούν.

Δεύτερη ομιλήτρια, ήταν η Φανή Ξανθάκη, Λογοθεραπεύτρια-Λογοπαθολόγος, Εξειδικευμένη στην Ειδική Αγωγή, με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Σχολική Ετοιμότητα». Μίλησε για την αναγκαία συνολική ωριμότητα που διαθέτει ένα παιδί και είναι αυτή που εγγυάται ότι θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Δημοτικού Σχολείου.

Επόμενος ομιλητής, ήταν ο Γιώργος Μολώνης, Ειδικός Παιδαγωγός – Εκπαιδευτικός Τμήματος Ένταξης 56ου Δ.Σ. Πατρών, με θέμα: «Προγράμματα Παρέμβασης - Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών στη Σχολική Πραγματικότητα». Αναφέρθηκε στις διαδικασίες επίλυσης του προβλήματος και στο πώς μπορεί μια ή περισσότερες παρεμβάσεις να περιορίσουν το πρόβλημα και βέβαια, ποιες είναι οι πιθανές παρεμβάσεις.

Τελευταίος ομιλήτρια, ήταν η Κατερίνα Αλεξοπούλου – Μπούσια, Παιδοψυχίατρος – Ψυχοθεραπεύτρια, που μίλησε με θέμα: «Ψυχοσυναισθηματικές Επιπτώσεις σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες» και τόνισε το πώς τελικά ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζει πρόβλημα μόνο στη σχολική επίδοση, αλλά και στο ενδεχόμενο η κακή σχολική επίδοση να είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου και να υπάρχουν και άλλες επιδράσεις περισσότερο ίσως οδυνηρές που έχουν σχέση με τη ψυχολογικά και συναισθηματική υπόσταση του παιδιού.