ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 31- 0 3 -2015
ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 38910
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,
Τηλ: 2613 610223,224 FAX: 2613 610 220
Email: prosopdp@patras.gr
Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14), 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) και 133294/12400 (ΦΕΚ 2767τ. Β/15-10-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
7. Την αριθ. Πρωτ. 146581/25-9-2014 (ΑΔΑ: 7ΔΙΡΩΞΙ-ΞΛΑ) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.
8. Την Αριθ.120976/11486/17-09-2014 (ΦΕΚ 2684/9-10-14/Β΄) απόφαση του Γ.Γ.Α..Δ.Π.Δ. Ε. & Ι. με την οποία έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.
9. Την αριθ. 669/19-12-2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2015, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα.
10. Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών.
11. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Απρίλιο του 2015 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:
1) Η Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, πλέον των ανελαστικών υποχρεώσεων της που απορρέουν από τον ΟΕΥ και αφορούν στην καθαριότητα της πόλης οφείλει να ανταπεξέλθει και σε επιπλέον ανάγκες οι οποίες προκύπτουν για έκτακτα και εποχικά γεγονότα που συναρτώνται με την ασφάλεια και την δημόσια υγεία των πολιτών και αφορούν, 1) στον καθαρισμό της πόλης και ιδιαίτερα το ιστορικό κέντρο για την εορταστική περίοδο του Πάσχα 2) στην απομάκρυνση κλαδεμάτων για την αποφυγή ατυχημάτων και στον καθαρισμό φρεατίων προς αποφυγή πλημυρών 3) σε επιχειρήσεις καθαρισμού πλατειών και κοινόχρηστων χώρων από καταυλισμούς μεταναστών ή αθίγγανων μετά από υπόδειξη της Αστυνομικής Δ/νσης Αχαΐας 4) στην κατεδάφιση ετοιμόρροπων και επικίνδυνων κτισμάτων 5) στην απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων που εναποθέτουν πολίτες και επιχειρήσεις ανά την πόλη 6) στην αντιμετώπιση βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου που λόγω της παλαιότητας του μηχανολογικού εξοπλισμού απαιτούν συχνές και απρόβλεπτες παρεμβάσεις 7) στον καθαρισμό των πολυσύχναστων παραλιακών οικισμών μετά την θερινή περίοδο 8) στον καθαρισμό της πλαζ και του έλους της Αγυιάς για την χειμερινή περίοδο 9) στον καθαρισμό των αύλειων χώρων σχολειών, νηπιαγωγείων 10) στις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.
2) Στο Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές και ειδικότερα, 1) στην επίβλεψη εργολαβιών από επιβλέποντες αλλήλους που υπηρετούν στο τμήμα, τα απογεύματα μετά την λήξη της βάρδιας και τις Κυριακές καθ΄ όσον οι εργολαβίες (που αφορούν καθαρισμούς ορεινών – δασικών οδών στις περιοχές, Πουρναρόκαστρο, Ομπλό, Α. Καστριτσίου και καθαρισμοί χειμάρρων Παναγίτσα – Ξερόμερα Αγ. Βασιλείου – Ποταμός Μείλιχος – Χείμαρρο Α. Σούλι) πραγματοποιούνται καθημερινά και τα απογεύματα και τις Κυριακές για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων και βατότητας ορεινών οδών λόγω φαινομένων κατολίσθησης που προέρχονται από έντονες βροχοπτώσεις,
2) στην επιφυλακή του προσωπικού εξαιτίας πρόγνωσης Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων κάθε φορά που υπάρχει ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, 3) στην συνδρομή της πυροσβεστικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση εκτάκτων και απρόβλεπτων γεγονότων (Πλυμμηρικών φαινομένων – Δυνατών Ανέμων – Πυρκαγιών – Σεισμού κ.λ.π.) – φυσικών φαινομένων που θα προκληθούν στα όρια του Δήμου Πατρέων, 4) στην επέμβαση κατά την διάρκεια εκδήλωσης φυσικής καταστροφής και στην αποκατάσταση τυχών ζημιών από αυτές,(πλημμύρες, κατολισθήσεις, προβλήματα λόγω δυνατών ανέμων κλπ) άμεσα και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω του ότι αφορούν γεγονότα έκτακτα και απρόβλεπτα, 5) στην επίβλεψη ως επικεφαλής υπηρεσία, των εθελοντικών ομάδων κατά την χειμερινή περίοδο σε χείμαρρους για τον έλεγχο της στάθμης των υδάτων προς πρόληψη φαινομένων πλημυρών καθώς και αντιμετώπισης σε περίπτωση καταστροφών καθώς και του οδικού δικτύου σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.
3) Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
Τμήμα Ταμείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην σύνταξη του ημερήσιου δελτίου εσόδων – εξόδων και καταθέσεων του Δήμου 2) στον έλεγχο ειδικευμένων εσόδων για το βιβλίο τρεχούμενων λογαριασμών 3) στο κλείσιμο του ταμείου για το χρηματικό υπόλοιπο, 4) στον προγραμματισμό των πληρωμών 5) στην συμφωνία της μισθοδοσίας και στην απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, 6) στην ταμειακή διαχείριση του Φ.Ο.Σ.Φ.Α, 7) στην απόδοση του ΦΠΑ από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων και 8) στην καταχώρηση παραστατικών εσόδων από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων.
Τμήμα Διαχείρισης Υλικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην υποστήριξη όλων των υπηρεσιών (συνεργεία) του Δήμου που λειτουργούν λόγω εξαιρέσεων σε 24ωρη βάρδια καθώς και τις Κυριακές και Αργίες για 1) το άνοιγμα των αποθηκών και την παράδοση υλικών και ανταλλακτικών τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες στα συνεργεία που διενεργούν την αποκατάσταση βλαβών, τις επισκευές και συντηρήσεις έργων και για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων και 2) σε ελέγχους που ενεργούνται από το προσωπικό του τμήματος σε υλικά.
Τμήμα Λογιστηρίου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, έλεγχους, καταγραφή παραστατικών, έλεγχος χρηματοδοτήσεων, συγκεντρωτικές καταστάσεις ΚΕΠΥΟ.
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) στην καθυστέρηση υποβολής των απαραίτητων μελετών στο Τμήμα μας, για προμήθειες αγαθών και ανάθεση εργασιών που αφορούν κάλυψη πάγιων αλλά και επειγουσών αναγκών όπως για παράδειγμα, η προμήθεια, κάδων απορριμμάτων, επίστυλων μεταλλικών δοχείων απορριμμάτων, ειδικών κάδων κομποστοποίησης (διεθνής ανοικτός διαγωνισμός), η προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων (ανοιχτός διαγωνισμός), η προμήθεια ενός βυτίου (εγκεκριμένου από το ΕΠΠ 2013) η οποία θα πρέπει να γίνει με ηλεκτρονικό διαγωνισμό, κ.α. 2) στη συσσώρευση των συνεχιζόμενων προμηθειών, λόγω καθυστέρησης έγκρισης προϋπολογισμού 2015, των οποίων η διαδικασία για την ολοκλήρωσή τους θα συνεχισθεί στο 2015 καθώς επίσης 3) σε συσσωρευμένες ανάγκες όσον αφορά, τη μέριμνα και υποστήριξη της λειτουργίας των Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών, τη λήψη και αξιολόγηση των προσφορών, τις ενστάσεις που υποβάλλονται από τους συμμετέχοντες (είτε κατά των όρων διακήρυξης είτε κατά της διαδικασίας), τη σύνταξη των αντίστοιχων εισηγήσεων και την υποβολή των μαζί με όλα τα σχετικά στοιχεία στην Οικονομική Επιτροπή. 4) Επιπρόσθετα, ο μήνας Απρίλιος έχει ιδιαίτερη σημασία για το τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών καθώς θα πρέπει να ελεγχθούν όλοι οι φάκελοι για κάθε προμήθεια και υπηρεσία που είναι συνεχιζόμενη για το έτος 2015 έτσι ώστε να βρεθούν τα ακριβή ποσά που θα πρέπει να ζητηθούν να τροποποιηθούν στον προϋπολογισμό, είτε για να γίνουν οι σχετικές εισηγήσεις για ανατροπή Ανάληψης Υποχρεώσεων από τους διατάκτες, είτε να προστεθούν τα κατάλληλα ποσά για τους διαγωνισμούς που δεν είχαν προβλεφθεί. 5) Επίσης το τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών θα πρέπει να μεριμνήσει για την συγκρότηση επιτροπών, διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης προσφορών, παραλαβής προμηθειών & βεβαίωσης καλής εκτέλεσης εργασιών, έτους 2015 (αιτήματα για καταστάσεις υπαλλήλων των Δ/νσεων που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις προκειμένου με κλήρωση να συγκροτηθούν οι επιτροπές για κάθε Διεύθυνση, ανακοινώσεις διεξαγωγής κληρώσεων, πρακτικά κληρώσεων και ενημέρωση ενδιαφερομένων, εισηγήσεις σε Οικονομική Επιτροπή ή Δημοτικό Συμβούλιο για κατακύρωση πρακτικών κλήρωσης για τη συγκρότηση των Επιτροπών της κάθε Δ/νσης και ενημέρωσή τους. 6) Η τακτοποίηση και οργάνωση του αρχείου του Τμήματος (αρχειοθέτηση, κ.λ.π.), εργασία η οποία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός του κανονικού ωραρίου.
.Τμήμα Μισθοδοσίας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) στην συμφωνία των μισθοδοτικών καταστάσεων για το κλείσιμο Ταμείων μηνός Απρίλου 2) στην έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων σε εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων 3) την δημιουργία φακέλων και στην έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων για πληρωμή του Ι.Δ.Ο.Χ προσωπικού και 4) στη δημιουργία φακέλων των προσληφθέντων για υλοποίηση προγραμμάτων Άθλησης για Όλους την έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων.
Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην νέα οικονομική χρήση, καθώς θα χρειασθεί να γίνει έλεγχος δικαιολογητικών των παραστατικών, παρακολούθηση των παραστικών ανά σύμβαση, έλεγχος δικαιολογητικών των λογαριασμών των έργων (συνεχιζόμενων και νέων) ανάρτηση των ενταλμάτων στο Κεντρικό Δημοσίων Συμβάσεων και έλεγχος δικαιολογητικών για νέους προϊστάμενους.
4) Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων οι οποίες πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες.
Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) τον έλεγχο αιτήσεων υποψηφίων και την μοριοδότησή τους για πρόσληψη στο Δήμο Πατρέων ως συμβασιούχων για την ΣΟΧ ΑΡΙΘ.2/2014 2)την διαδικασία πρόσληψης 580 περίπου απασχολούμενων στο πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας του ΟΑΕΔ 3)την διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών φακέλων κατά τις απογευματινές ώρες, λόγω της ταχύτερης ανταπόκρισης του μηχανογραφικού συστήματος ΔΑΥΚ, αλλά και λόγω της αυξημένης προσέλευσης εργαζομένων κατά τις πρωινές ώρες για ερωτήσεις που αφορούν την δυνατότητα συνταξιοδότησής τους.
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, (εκδηλώσεις, εκθέσεις, ημερίδες που πραγματοποιούνται τα απογεύματα στην Αγορά Αργύρη, κλπ) καθώς και της έλλειψης προσωπικού του κλάδου ΥΕ Καθαριστριών Εσωτερικών Χώρων από μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων με αποτέλεσμα το υπάρχον προσωπικό να μην μπορεί εντός του νόμιμου ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον φόρτο της εργασίας του τμήματος, 2) για την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και την διανομή των προσκλήσεων στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, 3) για την πρωτοκόλληση μεγάλου αριθμού αιτήσεων σχετικά με την μείωση ή απαλλαγή δημοτικών τελών σε τριτέκνους, πολυτέκνους αναπήρους κλπ. πέραν του νομίμου ωραρίου λόγω φόρτου εργασίας καθώς και την εποπτεία κατά τις απογευματινές ώρες των Εργαζομένων ΥΕ καθαριστριών στα δημοτικά κτίρια.
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη συνεδριάσεων των Συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες προκριμένου να τηρηθούν τα πρακτικά.
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης, Νομικών Συμβούλων, για την σύνταξη φακέλων που αφορούν δικαστικές υποθέσεις του Δήμου που θα εκδικασθούν τον Απρίλιο του 2015.
5) Δ/νση Έργων Υποδομής
Γραφείο Δ/νσης, η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη καθώς ο Δ/ντης πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένος να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) προκειμένου να έχει τον γενικό συντονισμό των συνεργείων επέμβασης στις ανωτέρω περιπτώσεις.
Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής, η υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού κρίνεται απαραίτητη καθώς πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένο: 1) να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση της βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) 2) να αποκαθιστά έκτακτες ζημιές σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους λόγω βανδαλισμών από συλλαλητήρια και παρελάσεις καθώς και από βλάβες των δικτύων (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΑ κλπ) προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων των διερχόμενων πεζών 3) να αποκαθιστά έκτακτες, αιφνίδιες μη προγραμματισμένες και μη γνωστές βλάβες ασφαλτοστρωμένων οδοστρωμάτων όπως ρηγματώσεις ή καθιζήσεις από έντονες βροχοπτώσεις ή από βλάβες δικτύων Ο.Κ.Ω προκειμένου να αποφευχθούν κίνδυνοι που αφορούν στην ασφάλεια των οδηγών αυτοκινήτων και δικύκλων και χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή σήμανσης σε συνάρτηση με τις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού και την έκταση του Διευρυμένου Δήμου ΠΑτρεων.
6) Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών
Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης.
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων και στην δημιουργία αρχείων κατά μεσημβρινές και απογευματινές ώρες καθώς οι υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.
Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών.
Τμήμα Ληξιαρχείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για την Ληξιαρχική Περιφέρεια Πατρέων,την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες καθώς και τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες, 2) για τις Ληξιαρχικές Περιφέρειας Ρίου, Μεσσάτιδος, Βραχναιίκων και Παραλίας, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές ώρες και τα απογεύματα.
Προσωπικό Δημοτικών Ενοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην τήρηση πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου Μεσσάτιδος και Βραχναιίκων.
7)Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης
Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού,τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα προσδιορισμού ημερομηνιών και ειδικότερα στην άμεση αντιμετώπισή τους αναφορικά με την τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης για τον αποκλεισμό των επικίνδυνων τμημάτων των οδών και τις αντίστοιχες κυκλοφορικές ρυθμίσεις για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και 2) την αποκατάσταση της κατακόρυφης σήμανσης λόγω βανδαλισμών (πορείες, συλλαλητήρια κλπ) η οποία απαιτεί άμεση παρέμβαση του συνεργείου κατακόρυφης σήμανσης και εκτός ωραρίου χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόβλεψης των συγκεκριμένων ημερομηνιών.
8) Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ,
Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην εξυπηρέτηση της λειτουργίας και των αναγκών των 250 περίπου κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων καθώς και επείγουσες αποκαταστάσεις βλαβών των κοινόχρηστων χώρων και του τομέα ηλεκτροφωτισμού και ειδικότερα: 1) στην υπογειοποίηση του δικτύου από την ΔΕΗ και στην τοποθέτηση και εγκατάσταση αξονικού φωτισμού σε ώρες χωρίς κυκλοφοριακή συμφόρηση 2) σε βραχυκυκλώματα στο υπόγειο δίκτυο του Δήμου καθώς και σε πλατείες 3) στην κάλυψη εκδηλώσεων αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων και φορέων 4) στην αποκατάσταση λειτουργίας εκτάκτων περιστατικών των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών της πόλης 5) Εργασίες που γίνονται ύστερα από βανδαλισμούς και κλοπές καλωδίων 6) Εορταστικές Εκδηλώσεις για το Πάσχα 7) στις επιτροπές αφανών εργασιών για δημόσια έργα 8) στις έκτακτες μεταφορές εξοπλισμού του Δήμου σε αίθουσες εκδηλώσεων και σε δημοτικά κτίρια 9) στις έκτακτες επισκευές και ελαιοχρωματισμούς σχολικών συγκροτημάτων και δημοτικών κτιρίων σε ώρες που δεν προκαλείται όχληση στην μαθητικής κοινότητας.
9) Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.
Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στη παραλαβή και επεξεργασία αιτήσεων για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες που αφορούν την μείωση ή την απαλλαγή τους από τα ανταποδοτικά τέλη σύμφωνα με την αριθ. 582/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων.
Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, (Παμπελοποννησιακό Στάδιο),τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται τα απογεύματα και τις Κυριακές και ειδικότερα, σε ποδοσφαιρικούς αγώνες, σε προπονήσεις σωματείων, σε συναντήσεις των ομάδων, Αναγέννησης Πατρών και Διαγόρα Βραχναιίκων και λοιπών συλλόγων, καθώς σε συγκεντρώσεις προπονητών του ΣΕΓΑΣ.
Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην ανάγκη είσπραξης των τελών ελλιμενισμού των σκαφών αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών και αλιευτικών σκαφών που ελλιμενίζονται στην Μαρίνα Πατρών, (μόνιμα, φιλοξενούμενα ή διερχόμενα) τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες.
Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών και ΤΑΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, α) στην βεβαίωση των ανείσπρακτων οφειλόμενων ποσών από ΤΑΠ, Δ.Φ και Δ.Τ σύμφωνα με τις σχετικές καταστάσεις της ΔΕΗ, πρίν παρέλθει η ημερομηνία διαγραφής και β) στη παραλαβή και επεξεργασία αιτήσεων για τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες που αφορούν την μείωση ή την απαλλαγή τους από τα ανταποδοτικά τέλη σύμφωνα με την αριθ. 582/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Τμήμα Εσόδωντα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, α) στη βεβαίωση του τέλους 0,5% επί των ακαθαρίστων εσόδων, την βεβαίωση κλήσεων στάθμευσης παρελθόντων ετών και λοιπών εσόδων λόγω κινδύνου παραγραφής αυτών από την μη έγκαιρη βεβαίωσή. Τμήμα Ελέγχου Κοινοχρήστων Χώρωντα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, α) ελέγχους για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων από καταστήματα και επιχειρήσεις Υγειονομικού ενδιαφέροντος και την τήρηση του κανονισμού καθαριότητας. β) Σύμφωνα με το ΦΕΚ 2053 Τεύχος Β'/29-07-2014 το τμήμα λειτουργεί από 7:00 έως 23:00 καθημερινά σε δύο βάρδιες καθώς Σάββατα, Κυριακές και εξαιρέσιμες όλου του έτους και να συνδράμουν με υπαλλήλους τους για την επεξεργασία των αιτήσεων των ευπαθών κοινωνικών ομάδων για την μείωση ή την απαλλαγή τους από τα ανταποδοτικά τέλη σύμφωνα με την 582/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
10) Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου.
Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή κινδύνων που επηρεάζουν την ασφάλεια και την υγιεινή των δημοτών.
Το Τμήμα Κοιμητηρίων, λειτουργεί όλες τις ημέρες του χρόνου και από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου. Το εναπομείναν, κατόπιν των συνταξιοδοτήσεων, προσωπικό το οποίο εξυπηρετεί στα Α' και Β' Δημοτικά Κοιμητήρια καθώς και στο Κοιμητήριο της Δημοτικής Ενότητας Σουλίου δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος, πραγματοποιώντας μόνο το κατά το νόμο πλήρες ημερήσιο ωράριο. Συνεπεία των ανωτέρω και λόγω της ιδιαιτερότητας των υπηρεσιών του Τμήματος διαπιστώνεται ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί υπερωριακή απασχόληση για τον Ιανουάριο 2015 για τα κάτωθι έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν: 1) στον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα και τις Κυριακές, 2) στην οργάνωση των γραφείων, την αρχειοθέτηση, την διασταύρωση στοιχείων τάφων, την ηλεκτρονική καταγραφή στοιχείων τάφων, την εξέταση αιτήσεων για την αγορά τάφων στο Δημοτικό Κοιμητήριο Σουλίου τα απογεύματα των εργασίμων ημερών και τις Κυριακές. 3) στις ταφές και ανακομιδές τις απογευματινές ώρες σε όλες τις εργάσιμες ημέρες 4) στις ανάγκες που αφορούν την λειτουργία των Ιερών Ναών και την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και χρέη νεωκόρων τα απογεύματα των εργασίμων ημερών τις Κυριακές και Αργίες 5) στην φύλαξη Κοιμητηρίων και Ιερών Ναών από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου καθημερινά, τις Κυριακές και αργίες 6) στο καθαρισμό των χώρων των Κοιμητηρίων από μπάζα και απορρίμματα ταφών και ανακομιδών καθώς και των φρεατίων από δέντρα και φύλλα προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημυρών, από συγκέντρωση όμβριων υδάτων εντός των κοιμητηρίων 7) σε έκτακτους καθαρισμούς και κλαδέματα για εορτασμούς των Ιερών Ναών. Επιπλέον, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η φύλαξη των Κοιμητηρίων, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλη έκταση και να αποφευχθούν κλοπές και βανδαλισμοί και δεδομένης της έλλειψη προσωπικού του κλάδου Φυλάκων απαιτείτε και πραγματοποιείται η συνεπικουρία στην αρμοδιότητα της φύλαξης από τους υπαλλήλους όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Τμήμα Πρασίνου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην επίβλεψη εργασιών και εργολαβιών τα απογεύματα και τις Κυριακές, καθ΄ όσον οι εργολαβίες καθαρισμού χειμάρρων πραγματοποιούνται καθημερινά και τις απογευματινές ώρες και τις Κυριακές 2) στη συντήρηση των γηπέδων (πότισμα κυρίου και βοηθητικού) του Παμπελοποννησιακού σταδίου καθ΄ όλη την εβδομάδα κατά τις νυκτερινές ώρες και τις πρώτες πρωινές λόγω εποχικών απαιτήσεων 3) στην αφαίρεση της αυτοφυούς βλάστησης από λάκκους δένδρων, θάμνων και φυτών προς αποφυγή πλημυρών και ατυχημάτων 4) στην απομάκρυνση κλαδιών και χόρτων από κλαδέματα που πραγματοποιούν τα συνεργεία του Δήμου καθημερινά καθώς και αυτών που εναποθέτουν επί των πεζοδρομίων οι δημότες προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημμυρών 5) στην κοπή χόρτων και αφαίρεση κλαδιών εντός και περιμετρικά των αυλαίων χώρων σχολείων και παιδικών σταθμών 6) στην απομάκρυνση των πεσμένων δένδρων και κλαδιών από κοινόχρηστους χώρους (πλατείες, πεζοδρόμια, οδοστρώματα) λόγω κακοκαιρίας (ανεμοθύελλες και έντονες βροχοπτώσεις) 7) Διαμόρφωση της Πλάζ (κοπή χόρτων, βάτων, καλαμιών, ξερών δένδρων κλπ) αλλά και του έλους της Αγυιάς, προκειμένου να είναι προσβάσιμα στου πολίτες, 8) στην προετοιμασία για την Παρασκευή φυτικού διάκοσμου, τη τοποθέτηση και τη φύλαξή του στην πλατεία Γεωργίου Α' για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς.
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην διασφάλιση των περιβαλλοντικών όρων, στην δημόσια υγεία, στην ορθή λειτουργία του ΧΥΤΑ, την φύλαξη των εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, δυνάμει και της ΚΥΑ αρ. 126714/20-07-2007 που αποτελεί τους εν ισχύ περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του ΧΥΤΑ Πατρών, και ειδικότερα: 1) στον έκτακτο έλεγχο, ζύγιση και καταγραφή εισερχομένων απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ από τη λειτουργία της Δ/νσης Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Α.Ε. για τη αποκομιδή των ανακυκλώσιμων υλικών 2) στην επιβεβλημένη επίβλεψη εργασιών Υγειονομικής Ταφής των Απορριμμάτων λόγω έκτακτης αποκομιδής 3) στην αποκατάσταση λειτουργίας των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών του ΧΥΤΑ που αφορούν τη διαχείριση των παραγόμενων στραγγισμάτων και του εκλυόμενου βιοαερίου από την αποσύνθεση των απορριμμάτων, αφού πιθανή βλάβη θα επηρεάσει την υγεία των κατοίκων της πόλης 4) στον έκτακτο καθαρισμό του δικτύου αυλακών όμβριων και στραγγισμάτων καθώς και των δεξαμενών συγκέντρωσής των εντός του ΧΥΤΑ από διασπορά απορριμμάτων, φερτών υλικών ή λυματολάσπης προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες μόλυνσης του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την υγεία των πολιτών 5) στην αντιμετώπιση απρόβλεπτων φαινομένων όπως πλημμύρες, κατολισθήσεις και πυρκαγιές εντός του ΧΥΤΑ αλλά και την αποφυγή δολιοφθορών με περιπολίες και 6) στην επείγουσα μέτρηση ρύπων και πραγματοποίησης αυτοψιών σε περιπτώσεις μόλυνσης του περιβάλλοντος 7) στην έκτακτη συμμετοχή υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και των λοιπών συλλογικών οργάνων του Δήμου κατά τις απογευματινές ώρες.
Τμήμα Μελετών Έργων Πρασίνου τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην απασχόληση ενός αρχιτέκτονα για την συλλογή στοιχείων (φωτογραφίες, επιμετρήσεις), την σύνταξη ή και την τροποποίηση μελετών.
11) Υπηρεσίες Δημάρχου- Ιδιαίτερο Γραφείο η υπερωριακή απασχόληση αφορά την γραμματειακή υποστήριξη του Δημάρχου τις απογευματινές ώρες κατά τις συσκέψεις και συναντήσεις του με φορείς, συλλόγους και πολίτες, Γραφεία Αντιδημάρχων, η υπερωριακή απασχόληση αφορά υπαλλήλους οι οποίοι έχουν ορισθεί ως γραμματείς για την υποστήριξη των συνεδριάσεων των συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου και Μεσσάτιδος οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες καθώς και σε υπάλληλο που τηρεί τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ηςΔιαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
12) Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας,
Τμήμα Σχολείων. Διενέργεια ελέγχων για την συντήρηση, βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών καθώς και την επαρκή καθαριότητα σχολικών κτιρίων. Έλεγχοι που αφορούν την φύλαξη σχολικών κτιρίων και χώρων από σχολικούς φύλακες σε βάρδιες (πρωινή και απογευματινή). Εποπτεία της διάθεσης διδακτηρίων για άλλες χρήσεις κοινής ωφέλειας για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κοινού ενδιαφέροντος. Εποπτεία που αφορά την οργάνωση συναυλιών ή πολιτιστικών εκδηλώσεων για τους μαθητές
Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιαςτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) στον συντονισμό εργασιών, σύνταξη εγγράφων, αρχειοθέτηση εγγράφων, ηλεκτρονική καταχώρηση αρχείου, διεκπεραίωση αιτημάτων για αποφάσεις επιδομάτων, 2) στην εκμάθηση νέου αντικειμένου λόγω πρόσφατης ανάθεσης στο συγκεκριμένο γραφείο, 3) στην σύνταξη εκθέσεων κοινωνικών ερευνών, 4) σε εργασίες που αφορούν την ανασύσταση του αρχείου των παιδικών σταθμών και των φιλανθρωπικών σωματείων, και 5) στην διεκπεραίωση των αποφάσεων του βοηθήματος της Ένδειας.
Τμήμα Εθελοντισμού και Πολιτικής Ισότηταςτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1)την συμμετοχή στην ομάδα προστασίας ανηλίκων ερευνώντας τις εντολές που λαμβάνονται από την εισαγγελία Πατρών για κακοποίηση και παραμέληση παιδιών 2) την πραγματοποίηση κοινωνικών ερευνών μετά από αιτήσεις πολιτών, για την έκδοση βοηθήματος για την ένδεια. Ο μεγάλος όγκος των κοινωνικών ερευνών και η άμεση διεκπεραίωση τους,δεν μπορεί να καλυφθεί εντός του ωραρίου λόγω σοβαρής έλλειψης προσωπικού του τμήματος Κοινωνικής Προνοίας, γεγονός που επιβάλλει την υπερωριακή απασχόληση της υπαλλήλου.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου, ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ του Δήμου Πατρέων για τον Απρίλιο του 2015 ως εξής:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας | 2 | 30 | 32 | 32 | 160 | |
Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 261 | 5.220 | 7.830 | 7.830 | 7.830 | 15.000 |
Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων | 3 | 60 | ||||
Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού | 15 | 430 | ||||
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων | 9 | 180 | ||||
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 12 | 400 | ||||
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Νομικών Συμβούλων | 5 | 100 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Γραφείο Δ/νσης | 1 | 40 | ||||
Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 12 | 480 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου | 10 | 200 | ||||
Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 6 | 120 | 96 | 96 | 96 | 840 |
Τμήμα Λογιστηρίου | 4 | 80 | ||||
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 6 | 120 | ||||
Τμήμα Μισθοδοσίας | 5 | 100 | ||||
Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών | 3 | 60 | ||||
Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλ. Σχεδιασμού και Δόμησης Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού | 3 | 120 | ||||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων ) | 31 | 580 | 464 | 464 | 464 | 2.000 |
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ- Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτρ/σμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού | 23 | 460 | 112 | 368 | 224 | 2.100 |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης | 1 | 20 | 16 | |||
Τμήμα Πρασίνου | 30 | 600 (30 υπάλληλοι) | 160 (10 υπάλληλοι) | 400 (25 υπάλληλοι) | 160 (10 υπάλληλοι) | 600 (10 υπάλληλοι) |
Τμήμα Κοιμητηρίων | 21 | 420 | 336 | |||
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 3 | 80 | 40 | 64 | ||
Τμήμα Μελετών Έργων Πρασίνου | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Γραφείο Δ/νσης | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας (Παμπελοποννησιακό Στάδιο) | 3 | 60 | ||||
Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 1 | 20 | 16 | |||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Εσόδων (Πρακτικά Συνεδριάσεων) | 1 | 10 | ||||
Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών και ΤΑΠ | 7 | 180 | ||||
Τμήμα Εσόδων | 5 | 100 | ||||
Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων | 4 | 80 | 64 | |||
Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας Τμήμα Σχολείων | 1 | 20 | ||||
Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας | 8 | 160 | ||||
Τμήμα Εθελοντισμού και Πολιτικής Ισότητας | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Γραφείο Δ/νσης | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών (Πρακτικογράφοι Τοπικών Κοινοτήτων) | 3 | 60 | ||||
Τμήμα Ληξιαρχείου (Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες) | 14 | 320 | 80 | |||
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης (Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες | 14 | 280 | ||||
Τμήμα ΚΕΠ (0384) | 6 | 120 | ||||
Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου | 2 | 60 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου -Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματέας του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχ/σης Στερεών Αποβλήτων ) | 1 | 40 |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ
Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου | 1 | 30 | ||||
Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 77 | 1.540 | 2.310 | 2.310 | 2.310 | 5.500 |
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 10 | 250 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 6 | 240 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 4 | 80 | 64 | 64 | 64 | 560 |
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 1 | 20 | ||||
Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων) | 6 | 120 | 96 | 96 | 96 | 500 |
Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού ) | 13 | 260 | 64 | 208 | 128 | 1.170 |
Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού ) | 3 Ι.Δ.Ο.Χ | 60 | 48 | 48 | 360 | |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 6 | 120 | 16 (1 υπάλληλος) | 80 (5 υπάλληλοι) | 16 (1 υπάλληλος) | |
Τμήμα Κοιμητηρίων | 3 | 60 | 48 | |||
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 3 | 60 | 20 | 32 | 140 | |
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 1 | 20 | 16 | |||
Τμήμα Εσόδων | 3 | 60 | ||||
Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας | 4 | 80 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου- Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματείς Δημ. και Τοπικών Συμβουλίων Κοινοτήτων Δ.Ε Ρίου, Μεσσάτιδας ) | 2 | 40 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες) | 2 | 40 | ||||
Τμήμα Ληξιαρχείου (Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες) | 3 | 60 | 48 |
Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2015 ανά ΚΑ για κάθε δημοτική υπηρεσία.
Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:
1. Για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας , Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού:
α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο του 2015 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως δ) Η νυκτερινή απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως ε) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 138 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο.
2. Για το προσωπικό όλων των υπολοίπων υπηρεσιών:
α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο του 2015 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο του 2015. γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο του 2015. δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 140 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 150 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.
Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.
Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.
Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια
Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε περίληψη σε μία (1) μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ
Κοιν:
1. Γραφείο κ. Δημάρχου
2. Γραφείο Αντιδημάρχου Αρχιτεκτονικού Έργου, Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού
3. Γραφείο Αντιδημάρχου Οικονομικών, Προσόδων, Τοπικής Οικονομίας και Πολιτικής Προστασίας
4. Γραφείο Αντιδημάρχου Διοίκησης Εξυπηρέτησης Πολιτών, Προγραμματισμού και Δημοτικής Ενότητας Ρίου
5. Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας
6. Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης
7. Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού
8. Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ
9. Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου
10. Δ/νση Έργων Υποδομής
11. Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας
12. Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
13. Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών
14. Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας
15. Τμήμα Μισθοδοσίας
16. Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας (για τοιχοκόλληση στον ειδικό πίνακα του Δημοτικού Καταστήματος και σύνταξη του σχετικού αποδεικτικού ενώπιον δύο [2] μαρτύρων).