Ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης –πρόγραμμα Καλλικράτης (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου (ΦΕΚ 87/2010 τεύχος Α'όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

2. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πατρέων εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 για τον αριθμό των αντιδημάρχων.

3. Την υπ'αρ. 15150/15-4-2014 απόφαση του Υπ. Εσωτερικών σύμφωνα με την οποία ο Δήμος Πατρέων έχει πληθυσμό 214.336.

4. Τις διατάξεις της υποπαραγράφου 3ετης παρ 3 του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012.

5. Την απόφαση με αριθ. 115936/20631 (ΦΕΚ 3492/31.12.2012) του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος & Ιονίου αναφορικά με την έγκριση του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Πατρέων.

6. Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010 για την συγκρότηση της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πατρέων, με θητεία, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και συγκεκριμένα από 1/9/ 2014 έως 28/2/2017 και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου και Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Προσόδων, Τοπικής Οικονομίας και Πολιτικής Προστασίας, τον κ. Μελά Παναγιώτη και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης της λειτουργίας της Δ/νσης Τοπικής Οικονομίας.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης της λειτουργίας του Α υτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.

ε) Την προεδρεία της Οικονομικής Επιτροπής.

στ) Την υπογραφή των κατωτέρω αναφερόμενων αποφάσεων:

1. Οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης αδείας λειτουργίας.

2. Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.

3. Προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.

4. Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

5. Ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

6. Επιβολής προστίμου για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων από τραπεζοκαθίσματα.

στ) Την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων και των εκθέσεων δαπανών για τη μισθοδοσία – αποδοχές (υπερωρίες, επιδόματα κλπ):

του τακτικού προσωπικού

των επί σχέσει Ιδιωτικού Δικαίου απασχολουμένων στον Δήμο

του έκτακτου προσωπικού

των ασκούντων πρακτική εξάσκηση τελοιοφοίτων από τα ΤΕΙ και τον ΟΑΕΔ

των αιρετών

των Νομικών Συμβούλων

των Ειδικών Συμβούλων

ζ) Την συνυπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων και των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών, τα οποία έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.

η) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

θ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

ι) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

2. Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου και Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού Περιβάλλοντος, και Έργων Υποδομής, τον κ. Παύλο Στάμο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πολεοδομικού -Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του γραφείου Νομικών Συμβούλων.

ε) Την προεδρεία της επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Την υπογραφή όλων των συμβολαίων του Δήμου Πατρέων που αφορούν αγορές και προσκυρώσεις ακινήτων.

στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ζ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες κ.λ.π.).

η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

3. Ορίζει Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού τον κ. Αθανασόπουλο Ανδρέα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος απασχόλησης και δια βίου μάθησης της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος Άθλησης, Πολιτισμού & Νέας Γενιάς, της Δ/νσης Παιδείας, Δια βίου Μάθησης & Κοινωνικής Πολιτικής.

δ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ε) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.)

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

4. Ορίζει Αντιδήμαρχο Αρχιτεκτονικού Έργου, Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, τον κ. Χρήστο Κορδά και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου - Η/Μ.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Καθαριότητας – Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού.

γ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

δ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.)

ε) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

5. Ορίζει Αντιδήμαρχο Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας και Αντιδήμαρχο για θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Παραλίας, Βραχναϊικων και Μεσσάτιδας τον κ. Πελεκούδα Δημήτριο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Υγείας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

γ) Την Εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Εθελοντισμού & Πολιτικής Ισότητας.

δ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας Ευπαθών Ομάδων.

ε) Την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες Παραλίας, Βραχναϊικων και Μεσσάτιδας.

στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ζ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κ.λ.π.).

η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων

6. Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Εξυπηρέτησης Πολιτών, Προγραμματισμού και Δημοτικής Ενότητας Ρίου τον κ. Διονύση Πλέσσα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.

δ) Την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Ρίου.

ε) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρων εποπτευόμενων υπηρεσιών.

στ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες κλπ).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

Β. Ι. Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες με την παρούσα Απόφαση καθ' ύλην αρμοδιότητες του Δημάρχου Πατρέων, ασκούνται από τους Αντιδημάρχους στους οποίους μεταβιβάζονται, εντός των εδαφικών ορίων όλων των δημοτικών ενοτήτων του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.

ΙΙ. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 59 του Ν. 3852/10 οι Αντιδήμαρχοι, εκτός των ανωτέρω αρμοδιοτήτων που μεταβιβάζονται από τον Δήμαρχο Πατρέων σύμφωνα με την παρούσα, ασκούν και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες:

α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της αρμοδιότητάς τους, που είναι εγκατεστημένες σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.

β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών, που εκτελούνται ή πραγματοποιούνται σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ και έχουν ως αντικείμενο την υλοποίηση σκοπών και αντικειμένων υπαγόμενων στην δική τους καθ' ύλην αρμοδιότητα. Ενημερώνουν τον Δήμαρχο για την εξέλιξη αυτών των έργων και εργασιών και για κάθε σχετικό αναφυόμενο ζήτημα ή πρόβλημα.

Εφ' όσον συγκεκριμένα έργα ή εργασίες εκτελούνται στα πλαίσια ή για τους σκοπούς περισσοτέρων της μιας, ή παραλλήλων καθ' ύλην αρμοδιοτήτων, η κατά τόπον παρακολούθηση της εξέλιξης αυτών γίνεται από κοινού από τους αρμόδιους καθ' ύλην αντιδημάρχους, οι οποίοι είναι συναρμόδιοι.

γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα και χρησιμοποιείται στα πλαίσια της άσκησης δικών τους καθ' ύλην αρμοδιοτήτων.

δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια δημοτικής ενότητας ή ενοτήτων και εξυπηρετούν θέματα ή υποθέσεις που υπάγονται στην δική τους καθ' ύλην αρμοδιότητα.

ε) Συνεργάζονται με τους Προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Ασκούν κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά μία δημοτική ενότητα ή και περισσότερες δημοτικές ενότητες.

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά την διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχων πριν την λήξη της θητείας τους είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων αναπληρώνονται ως εξής:

Ο κ. Παύλος Στάμος από τον κ. Κορδά Χρήστο.

Ο κ. Μελάς Παναγιώτης από τον κ. Στάμο Παύλο.

Ο κ. Κορδάς Χρήστος από τον κ. Στάμο Παύλο.

Ο κ. Αθανασόπουλος Ανδρέας από τον κ. Μελά Παναγιώτη.

Ο κ. Πελεκούδας Δημήτριος από τον κ. Πλέσσα Διονύση.

Ο κ. Πλέσσας Διονύσης από τον κ. Πελεκούδα Δημήτρη.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν ο Αντιδήμαρχος κ. Μελάς Παναγιώτης ή ο Αντιδήμαρχος κ. Στάμος Παύλος.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μια τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Η παρούσα απόφαση έχει ισχύ από 1/9/2014.