ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 31-10-2014

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 164421

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 966220

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
  6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14), 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) και 133294/12400 (ΦΕΚ 2767τ. Β/15-10-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
  7. Την αριθ. Πρωτ. 146581/25-9-2014 (ΑΔΑ: 7ΔΙΡΩΞΙ-ΞΛΑ) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.
  8. Την Αριθ.120976/11486/17-09-2014 (ΦΕΚ 2684/9-10-14/Β΄) απόφαση του Γ.Γ.Α..Δ.Π.Δ. Ε. & Ι. με την οποία έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.
  9. Την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2014, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα.
  10. Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών.
  11. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Νοέμβριο του 2014 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:

1) Η Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, πλέον των ανελαστικών υποχρεώσεων της που απορρέουν από τον ΟΕΥ και αφορούν στην καθαριότητα της πόλης οφείλει να ανταπεξέλθει και σε επιπλέον ανάγκες οι οποίες προκύπτουν για έκτακτα και εποχικά γεγονότα που συναρτώνται με την ασφάλεια και την δημόσια υγεία των πολιτών και αφορούν, 1) στον καθαρισμό της πόλης και ιδιαίτερα το ιστορικό κέντρο για τον εορτασμό του πολιούχου της πόλης Αγίου Ανδρέα και για τις εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου 2) στην απομάκρυνση κλαδεμάτων για την αποφυγή ατυχημάτων και στον καθαρισμό φρεατίων προς αποφυγή πλημυρών 3) σε επιχειρήσεις καθαρισμού πλατειών και κοινόχρηστων χώρων από καταυλισμούς μεταναστών ή αθίγγανων μετά από υπόδειξη της Αστυνομικής Δ/νσης Αχαΐας 4) στην κατεδάφιση ετοιμόρροπων και επικίνδυνων κτισμάτων 5) στην απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων που εναποθέτουν πολίτες και επιχειρήσεις ανά την πόλη 6) στην αντιμετώπιση βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου που λόγω της παλαιότητας του μηχανολογικού εξοπλισμού απαιτούν συχνές και απρόβλεπτες παρεμβάσεις 7) στον καθαρισμό των πολυσύχναστων παραλιακών οικισμών μετά την θερινή περίοδο 8) στον καθαρισμό της πλαζ και του έλους της Αγυιάς για την χειμερινή περίοδο 9) στον καθαρισμό των αύλειων χώρων σχολειών, νηπιαγωγείων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 10) στις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.

2) Στο Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίαςτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές και ειδικότερα, 1) στην επίβλεψη εργολαβιών από τους τρείς (3) υπαλλήλους που υπηρετούν στο τμήμα, τα απογεύματα μετά την λήξη της βάρδιας και τις Κυριακές από επιβλέποντες, καθ΄ όσον οι εργολαβίες (καθαρισμοί ορεινών – δασικών οδών στην περιοχή Ελεκίστρα, Βελβίτσι, Αγ. Παρασκευή, Πιτίτσα και καθαρισμού χειμάρρων Ξυλοκέρα – Ρέματα περιοχή Αγ. Βασιλείου – Σέλμενος – χείμαρρους Μοίρα-Οβρυά-Παναγίτσα πραγματοποιούνται καθημερινά και τα απογεύματα και τις Κυριακές για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων και βατότητας ορεινών οδών λόγω φαινομένων κατολίσθησης που προέρχονται από έντονες βροχοπτώσεις 2) στην επιφυλακή του προσωπικού εξαιτίας πρόγνωσης επικίνδυνων καιρικών φαινομένων κάθε φορά που υπάρχει ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, 3) στην συνδρομή της πυροσβεστικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση εκτάκτων και απρόβλεπτων γεγονότων (πλημυρών, παγετού και χιονοπτώσεων κλπ) –φυσικών φαινομένων που θα προκληθούν στα όρια του Δήμου Πατρέων, 4) στην επέμβαση κατά την διάρκεια εκδήλωσης φυσικής καταστροφής και στην αποκατάσταση τυχών ζημιών από αυτές,(πλημμύρες, παγετός, κατολισθήσεις, προβλήματα λόγω δυνατών ανέμων κλπ) άμεσα και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω του ότι αφορούν γεγονότα έκτακτα και απρόβλεπτα, 5) στην επίβλεψη ως επικεφαλής υπηρεσία, των εθελοντικών ομάδων κατά την χειμερινή περίοδο σε χείμαρρους για τον έλεγχο της στάθμης των υδάτων προς πρόληψη φαινομένων πλημυρών καθώς και αντιμετώπισης σε περίπτωση καταστροφών.

3) Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Ταμείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην σύνταξη του ημερήσιου δελτίου εσόδων – εξόδων και καταθέσεων του Δήμου 2) στον έλεγχο ειδικευμένων εσόδων για το βιβλίο τρεχούμενων λογαριασμών 3) στο κλείσιμο του ταμείου για το χρηματικό υπόλοιπο, 4) στον προγραμματισμό των πληρωμών 5) στην συμφωνία της μισθοδοσίας και στην απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, 6) στην ταμειακή διαχείριση του Φ.Ο.Σ.Φ.Α, 7) στην απόδοση του ΦΠΑ από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων και 8) στην καταχώρηση παραστατικών εσόδων από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων.

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην υποστήριξη όλων των υπηρεσιών (συνεργεία) του Δήμου που λειτουργούν λόγω εξαιρέσεων σε 24ωρη βάρδια καθώς και τις Κυριακές και Αργίες για 1) το άνοιγμα των αποθηκών και την παράδοση υλικών και ανταλλακτικών τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες στα συνεργεία που διενεργούν την αποκατάσταση βλαβών, τις επισκευές και συντηρήσεις έργων και για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων και 2) σε ελέγχους που ενεργούνται από το προσωπικό του τμήματος σε υλικά.

Τμήμα Λογιστηρίου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, την σύνδεση και ενημέρωση του απλογραφικού με διπλογραφικό σύστημα, την άντληση οικονομικών στοιχείων για το ΥΠ.ΕΣ, την κατάρτιση μηνιαίας στοχοθεσίας του Δήμου Πατρέων, ελάχιστο κόστος εισόδου εξόδου, την κατάρτιση προϋπολογισμού- τεχνικού προγράμματος οικονομικού έτους 2015 και την λογιστική υποστήριξη του ΦΟΣΔΑ

Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) το γεγονός ότι το δημοτικό συμβούλιο κατά το χρονικό διάστημα του ενός μήνα πριν από τη διενέργεια των δημοτικών εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων δημοτικών αρχών δεν αποφάσιζε παρά μόνο για θέματα που αναφέρονται σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης το οποίο οδήγησε στην συσσώρευση προμηθειών αγαθών προς διεκπεραίωση ο όγκος των οποίων συνεχίζεται και τον μήνα Νοέμβριο και αφορά πάγιες και επείγουσες προμήθειες όπως είναι: η σίτιση των μαθητών του μουσικού Σχολείου, η προμήθεια γάλακτος για τους εργαζομένους του Δήμου και τα Νομικά Πρόσωπα, η προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για το Δήμο, το Βρεφοκομείο, τον Πολιτιστικό και τον Κοινωνικό Οργανισμό για τις οποίες θα πρέπει να τηρηθεί η διαδικασία για την κατακύρωση των προς προμήθεια ειδών (Διακηρύξεις, διαγωνισμοί, λήψη προσφορών, αξιολόγηση προσφορών, παραγγελίες ειδών, κ.λπ.) και παρακολούθηση της εκτέλεσης κάθε παραγγελίας μέχρι και της παραλαβής των παραγγελθέντων ειδών. Να φροντίζει για την τήρηση των σχετικών φακέλων για κάθε προμήθεια με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αντίγραφα των παραστατικών δαπανών προκειμένου να γνωρίζουν το μέρος της σύμβασης που έχει τιμολογηθεί. Να μεριμνήσει και υποστηρίξει την λειτουργία Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών, τη λήψη και αξιολόγηση των προσφορών, τις ενστάσεις που υποβάλλονται από τους συμμετέχοντες, είτε κατά των όρων της διακήρυξης, είτε κατά της διαδικασίας, να συντάσσει τις αντίστοιχες γνωμοδοτήσεις και να τις υποβάλλει μαζί με όλα τα σχετικά στοιχεία στην Οικονομική Επιτροπή. Επιμελείται και παρακολουθεί την πορεία των ενστάσεων, ενημερώνει αρχικά τον ενιστάμενο και στη συνέχεια τον σχετικό φάκελο. Μεριμνά για επανάληψη της δημοπρασίας σε περιπτώσεις που η πρώτη δημοπρασία ήταν άκαρπη (πχ. η προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για το Δήμο, το Βρεφοκομείο, τον Πολιτιστικό και τον Κοινωνικό Οργανισμό) καθώς και για τη συγκρότηση και υποστήριξη των αντίστοιχων επιτροπών παραλαβής των διαγωνισμών 2)Τον προγραμματισμό, έλεγχο, σύνταξη, τήρηση όσον αφορά τους συνεχιζόμενους, για το έτος 2015, εν εξέλιξη διαγωνισμούς ή συμβάσεις οι οποίες λήγουν το έτος 2015 για: α) Πάσης φύσεως υλικών που απαιτούνται για την εκτέλεση τεχνικών έργων, επισκευών ή συντηρήσεων, (υλικά ενσωματωμένα στα έργα, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, κ.λπ.). β) Μηχανημάτων κινητών μηχανημάτων, τεχνικών συγκροτημάτων, συσκευών, εργαλείων, επίπλων μηχανών γραφείου, κ.λπ. παγίων στοιχείων. γ) Υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους (μισθώσεις μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων, ασφαλίσεις, κ.λπ.), για τους οποίους έχει την ευθύνη της παρακολούθησης της υλοποίησης τους καθώς και περιοδική ενημέρωση των Διευθύνσεων των Υπηρεσιών του Δήμου.

4) Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων οι οποίες πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες.

Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για τον έλεγχο 146 περίπου ατομικών φακέλων υπαλλήλων και την μοριοδότησή αυτών κατά την διαδικασία της επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων της αριθ. 219585/31-12-2013 προκήρυξης Δήμου Πατρέων 2) για τον έλεγχο αιτήσεων υποψηφίων και την μοριοδότησή τους για πρόσληψη τους στο Δήμο Πατρέων ως συμβασιούχων σύμφωνα με τις ΣΟΧ ΑΡΙΘ. 3/2014 3) για την διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών φακέλων κατά τις απογευματινές ώρες, λόγω της ταχύτερης ανταπόκρισης του μηχανογραφικού συστήματος ΔΑΥΚ, αλλά και λόγω της αυξημένης προσέλευσης εργαζομένων κατά τις πρωινές ώρες για ερωτήσεις που αφορούν την δυνατότητα συνταξιοδότησής τους.

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, (εκδηλώσεις, εκθέσεις, ημερίδες που πραγματοποιούνται τα απογεύματα στην Αγορά Αργύρη) καθώς και της έλλειψης προσωπικού του κλάδου ΥΕ Καθαριστριών Εσωτερικών Χώρων από μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων με αποτέλεσμα το υπάρχον προσωπικό να μην μπορεί εντός του νόμιμου ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον φόρτο της εργασίας του τμήματος και 2) για την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και την διανομή των προσκλήσεων στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη συνεδριάσεων των Συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες προκριμένου να τηρηθούν τα πρακτικά.

5) Δ/νση Έργων Υποδομής

Γραφείο Δ/νσης, η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη καθώς ο Δ/ντης πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένος να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) προκειμένου να έχει τον γενικό συντονισμό των συνεργείων επέμβασης στις ανωτέρω περιπτώσεις.

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής, η υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού κρίνεται απαραίτητη καθώς πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένο: 1) να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση της βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) 2) να αποκαθιστά έκτακτες ζημιές σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους λόγω βανδαλισμών από συλλαλητήρια και παρελάσεις καθώς και από βλάβες των δικτύων (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΑ κλπ) προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων των διερχόμενων πεζών 3) να αποκαθιστά έκτακτες, αιφνίδιες μη προγραμματισμένες και μη γνωστές βλάβες ασφαλτοστρωμένων οδοστρωμάτων όπως ρηγματώσεις ή καθιζήσεις από έντονες βροχοπτώσεις ή από βλάβες δικτύων Ο.Κ.Ω προκειμένου να αποφευχθούν κίνδυνοι που αφορούν στην ασφάλεια των οδηγών αυτοκινήτων και δικύκλων και χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή σήμανσης σε συνάρτηση με τις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.

6) Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για την Ληξιαρχική Περιφέρεια Πατρέων,την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων και κατά τα απογεύματα, τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες, 2) για τις Ληξιαρχικές Περιφέρειας Ρίου, Μεσσάτιδος, Βραχναιίκων και Παραλίας, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές ώρες και τα απογεύματα.

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων, στην δημιουργία αρχείων κατά τις απογευματινές ώρες καθώς οι υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.

Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών.

Προσωπικό Δημοτικών Ενοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου Μεσσάτιδος και Βραχναιίκων.

7 )Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης

Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμούτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα προσδιορισμού ημερομηνιών και ειδικότερα στην άμεση αντιμετώπισή τους αναφορικά με την τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης για τον αποκλεισμό των επικίνδυνων τμημάτων των οδών και τις αντίστοιχες κυκλοφορικές ρυθμίσεις για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και 2) την αποκατάσταση της κατακόρυφης σήμανσης λόγω βανδαλισμών (πορείες, συλλαλητήρια κλπ) η οποία απαιτεί άμεση παρέμβαση του συνεργείου κατακόρυφης σήμανσης και εκτός ωραρίου χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόβλεψης των συγκεκριμένων ημερομηνιών.

8) Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ,

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην εξυπηρέτηση της λειτουργίας και των αναγκών των 250 περίπου κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων καθώς και επείγουσες αποκαταστάσεις βλαβών των κοινόχρηστων χώρων και του τομέα ηλεκτροφωτισμού και ειδικότερα: 1) στην υπογειοποίηση του δικτύου από την ΔΕΗ και στην τοποθέτηση και εγκατάσταση αξονικού φωτισμού σε ώρες χωρίς κυκλοφοριακή συμφόρηση 2) σε βραχυκυκλώματα στο υπόγειο δίκτυο του Δήμου καθώς και σε πλατείες 3) στην κάλυψη εκδηλώσεων συλλόγων και φορέων 4) στις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου λόγω βανδαλισμών και κλοπών καλωδίων 5) στην αποκατάσταση λειτουργίας εκτάκτων περιστατικών των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών της πόλης 6) στην συντήρηση του Χριστουγεννιάτικου διακόσμου 7) στην τοποθέτηση του Χριστουγεννιάτικου διακόσμου 8) στην υποστήριξη των εκδηλώσεων που αφορούν στον εορτασμό του Πολιούχου Αγίου Ανδρέα 9) στις επιτροπές αφανών εργασιών για δημόσια έργα 10) στις εκδηλώσεις εορτασμού της 17ηςΝοεμβρίου 11) στις έκτακτες μεταφορές εξοπλισμού του Δήμου σε αίθουσες εκδηλώσεων και σε δημοτικά κτίρια 12) στις έκτακτες επισκευές και ελαιοχρωματισμούς σχολικών συγκροτημάτων και δημοτικών κτιρίων σε ώρες που δεν προκαλείται όχληση στην μαθητικής κοινότητας.

9) Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, (Παμπελοποννησιακό Στάδιο),τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται τα απογεύματα και τις Κυριακές και ειδικότερα, σε ποδοσφαιρικούς αγώνες, σε προπονήσεις σωματείων, σε συναντήσεις των ομάδων, Αναγέννησης Πατρών και Διαγόρα Βραχναιίκων και λοιπών συλλόγων, καθώς σε συγκεντρώσεις προπονητών του ΣΕΓΑΣ.

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην ανάγκη είσπραξης των τελών ελλιμενισμού των σκαφών αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών και αλιευτικών σκαφών που ελλιμενίζονται στην Μαρίνα Πατρών, (μόνιμα, φιλοξενούμενα ή διερχόμενα) τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες.

10) Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου.

Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή κινδύνων που επηρεάζουν την ασφάλεια και την υγιεινή των δημοτών.

Το Τμήμα Κοιμητηρίων, λειτουργεί όλες τις ημέρες του χρόνου και από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου. Το εναπομείναν, κατόπιν των συνταξιοδοτήσεων, προσωπικό το οποίο εξυπηρετεί στα Α' και Β' Δημοτικά Κοιμητήρια καθώς και στο Κοιμητήριο της Δημοτικής Ενότητας Σουλίου δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος, πραγματοποιώντας μόνο το κατά το νόμο πλήρες ημερήσιο ωράριο. Συνεπεία των ανωτέρω και λόγω της ιδιαιτερότητας των υπηρεσιών του Τμήματος διαπιστώνεται ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί υπερωριακή απασχόληση για τον Νοέμβριο του 2014 για τα κάτωθι έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν: 1) στον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα και τις Κυριακές, 2) στην οργάνωση των γραφείων, την αρχειοθέτηση, την διασταύρωση στοιχείων τάφων, την ηλεκτρονική καταγραφή στοιχείων τάφων, την εξέταση αιτήσεων για την αγορά τάφων στο Δημοτικό Κοιμητήριο Σουλίου τα απογεύματα των εργασίμων ημερών και τις Κυριακές, και στην αναζήτηση στοιχείων στα πλαίσια διενεργούμενης Ε.Δ.Ε 3) στις ταφές και ανακομιδές τις απογευματινές ώρες σε όλες τις εργάσιμες ημέρες 4) στις ανάγκες που αφορούν την λειτουργία των Ιερών Ναών και την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και χρέη νεωκόρων τα απογεύματα των εργασίμων ημερών τις Κυριακές και Αργίες.5) στην φύλαξη Κοιμητηρίων και Ιερών Ναών από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου καθημερινά, τις Κυριακές και αργίες 6) στο καθαρισμό των χώρων των Κοιμητηρίων καθώς και των φρεατίων από δέντρα και φύλλα προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημυρών, από συγκέντρωση όμβριων υδάτων εντός των κοιμητηρίων 7) σε έκτακτους καθαρισμούς και κλαδέματα για εορτασμούς των Ιερών Ναών.

Τμήμα Πρασίνου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην επίβλεψη εργασιών και εργολαβιών τα απογεύματα και τις Κυριακές, καθ΄ όσον οι εργολαβίες καθαρισμού χειμάρρων πραγματοποιούνται καθημερινά και τις απογευματινές ώρες και τις Κυριακές 2) στο πότισμα των γηπέδων (κυρίου και βοηθητικού) του Παμπελοποννησιακού σταδίου καθ΄ όλη την εβδομάδα κατά τις νυκτερινές ώρες και τις πρώτες πρωινές λόγω εποχικών απαιτήσεων 3) στην αφαίρεση της αυτοφυούς βλάστησης από λάκκους δένδρων, θάμνων και φυτών προς αποφυγή πλημυρών και ατυχημάτων 4) στην απομάκρυνση κλαδιών και χόρτων από κλαδέματα που πραγματοποιούν τα συνεργεία του Δήμου καθημερινά καθώς και αυτών που εναποθέτουν επί των πεζοδρομίων οι δημότες 5) στην κοπή χόρτων και αφαίρεση κλαδιών εντός και περιμετρικά των αυλαίων χώρων σχολείων και παιδικών χαρών 6) στην απομάκρυνση των πεσμένων δένδρων και κλαδιών από κοινόχρηστους χώρους (πλατείες, πεζοδρόμια, οδοστρώματα) λόγω κακοκαιρίας (ανεμοθύελλες και έντονες βροχοπτώσεις) 7) σε έκτακτες εργασίες ενόψει του εορτασμού του πολιούχου της πόλεως των Πατρών Αποστόλου Ανδρέα.

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην διασφάλιση των περιβαλλοντικών όρων, στην δημόσια υγεία, στην ορθή λειτουργία του ΧΥΤΑ, την φύλαξη των εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, δυνάμει και της ΚΥΑ αρ. 126714/20-07-2007 που αποτελεί τους εν ισχύ περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του ΧΥΤΑ Πατρών, και ειδικότερα: 1) στον έκτακτο έλεγχο, ζύγιση και καταγραφή εισερχομένων απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ από τη λειτουργία της Δ/νσης Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Α.Ε. για τη αποκομιδή των ανακυκλώσιμων υλικών 2) στην επιβεβλημένη επίβλεψη εργασιών Υγειονομικής Ταφής των Απορριμμάτων λόγω έκτακτης αποκομιδής 3) στην αποκατάσταση λειτουργίας των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών του ΧΥΤΑ που αφορούν τη διαχείριση των παραγόμενων στραγγισμάτων και του εκλυόμενου βιοαερίου από την αποσύνθεση των απορριμμάτων, αφού πιθανή βλάβη θα επηρεάσει την υγεία των κατοίκων της πόλης 4) στον έκτακτο καθαρισμό του δικτύου αυλακών όμβριων και στραγγισμάτων καθώς και των δεξαμενών συγκέντρωσής των εντός του ΧΥΤΑ από διασπορά απορριμμάτων, φερτών υλικών ή λυματολάσπης προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες μόλυνσης του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την υγεία των πολιτών 5) στην αντιμετώπιση απρόβλεπτων φαινομένων όπως πλημμύρες, κατολισθήσεις και πυρκαγιές εντός του ΧΥΤΑ αλλά και την αποφυγή δολιοφθορών με περιπολίες και 6) στην επείγουσα μέτρηση ρύπων και πραγματοποίησης αυτοψιών σε περιπτώσεις μόλυνσης του περιβάλλοντος 7) στην έκτακτη συμμετοχή υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και των λοιπών συλλογικών οργάνων του Δήμου κατά τις απογευματινές ώρες.

11) Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας

Γραφείο Δ/νσης και Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) την αρχειοθέτηση 5.500 φακέλων δικαιούχων προνοιακών επιδομάτων 2) την αρχειοθέτηση 3.000 φακέλων ανασφάλιστων πολιτών λόγω της μεταστέγασης των υπηρεσιών σε νέο κτήριο και 3) την καταχώρηση στα μητρώα και τον έλεγχο των δικαιολογητικών 800 αιτούντων δημοτών και της τελικής επιλογής δικαιούχων εκτάκτου επιδόματος ένδειας.

12) Δ/νση Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής

Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών,τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην τεχνική υποστήριξη (εγκατάσταση του δικτύου Η/Υ) της Δ/νσης Έργων Υποδομής η οποία θα μεταστεγασθεί στον 4οόροφο του δημοτικού κτιρίου επί της οδού Παντανάσσης 30.

13) Υπηρεσίες Δημάρχου- Γραφεία Αντιδημάρχων, η υπερωριακή απασχόληση αφορά υπαλλήλους οι οποίοι έχουν ορισθεί ως γραμματείς για την υποστήριξη των συνεδριάσεων των συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στις Δ.Ε Ρίου και Μεσσάτιδος οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Νοέμβριο του 2014 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

3

120

96

96

240

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

260

5.200

7.800

7.800

7.800

28.600

Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων

3

80

Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

10

220

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

9

180

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

5

135

Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας Γραφείο Δ/νσης και

Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας

4

210

Δ/νση Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής

Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών

3

60

Δ/νση Έργων Υποδομής

Γραφείο Δ/νσης

1

40

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

9

360

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου

9

180

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

6

120

96

Τμήμα Λογιστηρίου

7

140

Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών

4

160

Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλ. Σχεδιασμού και Δόμησης Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

3

120

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων)

31

700

500

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ-

Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτροφωτισμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού

23

500

192

432

432

3.220

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης

1

33

28

Τμήμα Πρασίνου

35

700

560

(35 υπάλληλοι)

Τμήμα Κοιμητηρίων

20

660

520

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

6

120

40

64

100

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

Παμπελοποννησιακό Στάδιο

1

20

16

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων,

8

60

(3 υπάλληλοι)

80

(5 υπάλληλοι)

Ληξιαρχεία Δ.Ε Παραλίας, Μεσσάτιδος, Ρίου, Βραχναιίκων,

4

80

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

6

120

Τμήμα ΚΕΠ (0384)

4

80

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Δημοτική Ενότητα Ρίου

Δημοτική Ενότητα Βραχναιίκων

Δημοτική Ενότητα Μεσσάτιδος

(Γραμματείς Συμβουλίων)

3

2

1

60

40

20

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού

73

1.460

2.190

2.190

2.190

9.100

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

5

145

Δ/νση Έργων Υποδομής

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

5

200

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

4

80

64

Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών

1

40

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων)

6

140

120

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ

Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού )

14

240

192

240

240

1.820

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου

-Τμήμα Πρασίνου

6

120

96

(6 υπάλληλοι)

Τμήμα Κοιμητηρίων

3

99

78

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

3

60

30

48

210

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

2

40

32

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων,

3

20

(1 υπάλληλος)

32

(2 υπάλληλοι)

Υπηρεσίες Δημάρχου Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματείς Συμβουλίων Δ.Ε Ρίου)

1

30

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2014 και οι σημερινές αδιάθετες πιστώσεις ανά ΚΑ έχουν ως εξής:

Κ. Α ΕΞΟΔΩΝ

ΑΔΙΑΘΕΤΗ ΠΙΣΤΩΣΗ

20-6022,00100

122.572,48

20-6022.01100

40.190,38

20-6012.00100

145.672,76

20-6012.01100

207.914,72

20-6012.00200

56.000,00

20-6022.00200

34.800,00

20-6051.00200

14.280,00

20-6054.00200

8.600,00

30-6012.00001

18.970,00

30-6022.00002

12.000,00

30-6051.00000

69.253,33

60-6054

38.495

35-6012

68.140,23

35-6022

39.222,70

40-6012.00001

14.350,00

10-6012.00000

84.100,00

10-6022.00000

12.434,00

10-6012.00001

1.200,00

70.01-6051

4.850,00

70.02-6012

5.500,00

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

1. Για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας , Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως δ) Η νυκτερινή απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως ε) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 128 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο

2. Για το προσωπικό όλων των υπολοίπων υπηρεσιών:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014. γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014. δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 128 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.

Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε περίληψη σε μία (1) μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ