ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Πάτρα 30-10-2015

Αριθ. Πρωτ. 141219

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. ΚΑΚΑΒΑΣ

Τηλ: 2613 610223,224 FAX: 2613 610 220

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρο 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με τo οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ.Β) και (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ. Β).
  6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14), 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) και 133294/12400 (ΦΕΚ 2767τ. Β/15-10-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
  7. Την αριθ. Πρωτ. 146581/25-9-2014 (ΑΔΑ: 7ΔΙΡΩΞΙ-ΞΛΑ) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.
  8. Την Αριθ.120976/11486/17-09-2014 (ΦΕΚ 2684/9-10-14/Β΄) απόφαση του Γ.Γ.Α..Δ.Π.Δ. Ε. & Ι. με την οποία έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.
  9. Την αριθ. Πρωτ. 183761/10-12-2014 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, για τον την ανάθεση σε υπαλλήλους πρόσθετων καθηκόντων και πέραν του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας που αφορούν στην τήρηση των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων καθώς και στην τεχνική υποστήριξη του συστήματος ηλεκτρονικής καταγραφής συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  10. Την αριθ. 669/19-12-2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2015, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα.
  11. Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών.
  12. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Νοέμβριο 2015σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:

1) Η Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, πλέον των ανελαστικών υποχρεώσεων της που απορρέουν από τον ΟΕΥ και αφορούν στην καθαριότητα της πόλης οφείλει να ανταπεξέλθει και σε επιπλέον ανάγκες οι οποίες προκύπτουν για έκτακτα και εποχικά γεγονότα που συναρτώνται με την ασφάλεια και την δημόσια υγεία των πολιτών και αφορούν, 1) στον καθαρισμό της πόλης (κεντρικές πλατείες, ιστορικό κέντρο και περιφέρεια) 2) στην απομάκρυνση κλαδεμάτων για την αποφυγή ατυχημάτων και στον καθαρισμό φρεατίων προς αποφυγή πλημυρών 3) σε επιχειρήσεις καθαρισμού πλατειών και κοινόχρηστων χώρων από καταυλισμούς μεταναστών ή αθίγγανων μετά από υπόδειξη της Αστυνομικής Δ/νσης Αχαΐας 4) στην απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων που εναποθέτουν πολίτες και επιχειρήσεις ανά την πόλη 5) στην αντιμετώπιση βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου που λόγω της παλαιότητας του μηχανολογικού εξοπλισμού απαιτούν συχνές και απρόβλεπτες παρεμβάσεις 6) στον καθαρισμό των πολυσύχναστων παραλιακών οικισμών 7) στον καθαρισμό της πλαζ και του έλους της Αγυιάς για την χειμερινή περίοδο 8) στις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.

2) Στο Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε απρόβλεπτα φυσικά φαινόμενα και καταστροφές και ειδικότερα, α) την επίβλεψη εργολαβιών (απογεύματα, Κυριακές) από επιβλέποντες, καθ' όσον οι εργολαβίες (καθαρισμοί ορεινών -δασικών οδών στην περιοχή στην περιοχή Πουρναρόκαστρο, Μοίρα, Πιτίτσα, Βαλατούνα και καθαρισμοί χειμάρρων Παναγίτσα– Χάραδρος – Λυγίας – Μαλαμαμούτης κ.λ.π.)πραγματοποιούνται καθημερινά και απογεύματα και τις Κυριακές για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων και βατότητας ορεινών οδών λόγω κατολισθητικών φαινομένων που προέρχονται από έντονες βροχοπτώσεις β) την επιφυλακή προσωπικού εξαιτίας πρόγνωσης Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων κάθε φόρα όποτε υπάρχει ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω ότι αφορά γεγονότα έκτατα και απρόβλεπτα γ) Tην συνδρομή στην πυροσβεστική υπηρεσία για την αντιμετώπιση εκτάκτων γεγονότων και απρόβλεπτων γεγονότων (Δυνατών ανέμων – Πυρκαγιών - Σεισμού - Πλυμμηρικών φαινομένων κ.λ.π.) – φυσικών & τεχνολογικών καταστροφών που θα προκληθούν στα όρια του Δήμου Πατρέων δ) την επέμβαση κατά την διάρκεια εκδήλωσης φυσικής καταστροφής και αποκατάσταση τυχόν ζημιών που προέκυψαν (πλημμύρες – κατολισθήσεις - προβλήματα λόγω δυνατών ανέμων κ.λ.π.) άμεσα και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω ότι αφορά γεγονότα έκτατα και απρόβλεπτα ε) Επικεφαλής ομάδων πυρασφάλειας την αντιπυρική περίοδο (από 1/5 έως 31/10 )εκάστου έτους, σύμφωνα με το άρθρο 25 του Ν. 998/79), για την φύλαξη του Δασυλλίου, άλσους Γηροκομείου, άλσους Κεφαλόβρυσου κ.λ.π. και έλεγχο – συντονισμό εθελοντικών ομάδων πυρασφάλειας. Θα πραγματοποιούνται και απογευματινές ώρες - νυχτερινές ώρες σε καθημερινή βάση καθώς και Κυριακές έλεγχος συνεργείων πυρασφάλειας Δήμου Πατρέων και περιπολίες πυρασφάλειας.

3) Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, την απόφαση της Δημοτικής Αρχής για μεταστέγαση όλων των Αποθηκών στους χώρους του πρώην Εργοστασίου Λαδόπουλου η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον έξι (6) μηνών. Παράλληλα οι αποθήκες λειτουργούν Σαββατοκύριακα και αργίες για να χορηγήσουν υλικά στα συνεργεία τεχνικών έργων του Δήμου που εργάζονται για να καλύψουν εκδηλώσεις ή να εκτελέσουν έργα μικρής ή μεγάλης έκτασης. Τέλος το τμήμα διενεργεί ελέγχους για την σωστή εκτέλεση των εργασιών όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

4) Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων οι οποίες πραγματοποιούνται κάθε φορά τις απογευματινές ώρες, από υπαλλήλους που έχουν ορισθεί υπεύθυνοι για την τήρηση των πρακτικών καθώς και για την τεχνική υποστήριξη (ηχητική κάλυψη) των συνεδριάσεων.

Γραφείο Δ/νσης και Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, η πραγματοποίηση της υπερωριακής εργασίας απαιτείται για την κάλυψη έκτακτων εποχικών αναγκών που αφορούν: α) για τον έλεγχο των δικαιολογητικών για την πρόσληψη 53 ατόμων με σύμβαση οκτάμηνης απασχόλησης στα πλαίσιο της ΣΟΧ 1/2015 όπου υποβλήθηκαν 1750 αιτήσεις β) για την καταχώρηση των συνταξιοδοτικών φακέλων κατά τις απογευματινές ώρες, λόγω της ταχύτερης ανταπόκρισης του μηχανογραφικού συστήματος, στην ηλεκτρονική εφαρμογή ΔΑΥΚ της ιστοσελίδας του Γ. Λ. του Κράτους -η οποία αποτελείται από μία φόρμα με πέντε καρτέλες- με αναλυτική καταχώρηση όλου του εργασιακού και ασφαλιστικού βίου, δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και γ) για τις εργασίες αρχειοθέτησης και ενημέρωσης των υπηρεσιακών φακέλων των υπαλλήλων οι οποίες δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν τις πρωινές ώρες λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας στα γραφεία του τμήματος που παρατηρείται κατά τις εργάσιμες ώρες.

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας, η πραγματοποίηση της υπερωριακής εργασίας απαιτείται για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών ως εξής :α) ΥΕ ΕΡΓΑΤΡΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ (ΚΤΙΡΙΩΝ) ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΙΔΑΧ απασχολούνται με την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων, Πολιτιστικών κέντρων όπως Αγορά Αργύρη που πραγματοποιούνται εκδηλώσεις, εκθέσεις, ημερίδες, αθλητικές εγκαταστάσεις όπως Παμπελοποννησιακό στάδιο κ.λ.π. Επειδή υπάρχει έλλειψη (προσωπικού του κλάδου ΥΕ καθαριστριών εσωτερικών χώρων λόγω μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων και το υπάρχον προσωπικό καλείται να ανταπεξέλθει στο φόρτο εργασίας πέραν του νόμιμου ωραρίου. β) ΚΛΗΤΗΡΕΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΙΔΑΧ, για την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και την διανομή των προσκλήσεων στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής καθώς επίσης και των Τοπικών Ενοτήτων. Επίσης για την επίδοση Κοινοποιήσεων Αποσπασμάτων βεβαιωτικών καταλόγων σε υπόχρεους ιδιόκτητες καταστημάτων Υγειονομικού ενδιαφέροντος, την επίδοση αποφάσεων εκλεκτικού συνεδρίου σε υπόχρεους και την επίδοση κλήσεων –αποφάσεων Δήμων – Υπουργείων κλπ σε διάφορους υπόχρεους ) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ- ΜΟΝΙΜΟΙ και ΙΔΑΧ, επειδή η είσοδος του κοινού στο Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας γίνεται για κάθε εργάσιμη ημέρα από 7:30 -15:30, αλλά το προσωπικό έχει δηλώσει ωράριο εργασίας από 7:00 έως 15:00, οι υπάλληλοι εργάζονται καθημερινά εκ περιτροπής πέραν του νομίμου ωραρίου και ανάλογα με το φόρτο εργασίας, για την πρωτοκόλληση μεγάλου αριθμού αιτήσεων πολιτών και τη διεκπεραίωση εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων διαφόρων υπηρεσιών. δ)ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ, επειδή το εποπτικό προσωπικό του τμήματος έχει συνταξιοδοτηθεί και η Εποπτεία γίνεται πέραν του νομίμου ωραρίου από την Τμηματάρχη, κατά τις απογευματινές ώρες των Εργαζομένων ΥΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ των δημοτικών κτιρίων.

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες από υπαλλήλους που έχουν ορισθεί με την αριθ. Πρωτ. 146581/25-9-2014 (ΑΔΑ: 7ΔΙΡΩΞΙ-ΞΛΑ) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων καθώς και την μεταγραφή τους στα επίσημα βιβλία των πρακτικών για την σύνταξη των σχετικών αποφάσεων των συμβουλίων καθώς και για τις εργασίες αρχειοθέτησης.

5) Δ/νση Έργων Υποδομής

Γραφείο Δ/νσης, η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη καθώς ο Δ/ντης πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένος να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) και η ασφάλεια των έργων, προκειμένου να έχει τον γενικό συντονισμό των συνεργείων επέμβασης στις ανωτέρω περιπτώσεις.

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής, η υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού κρίνεται απαραίτητη καθώς πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένο: 1) να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση της βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) 2) να αποκαθιστά έκτακτες ζημιές σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους λόγω βανδαλισμών από συλλαλητήρια και παρελάσεις καθώς και από βλάβες των δικτύων (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΕ κλπ) προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων των διερχόμενων πεζών 3) να αποκαθιστά έκτακτες, αιφνίδιες μη προγραμματισμένες και μη γνωστές βλάβες ασφαλτοστρωμένων οδοστρωμάτων όπως ρηγματώσεις ή καθιζήσεις από έντονες βροχοπτώσεις ή από βλάβες δικτύων Ο.Κ.Ω προκειμένου να αποφευχθούν κίνδυνοι που αφορούν στην ασφάλεια των οδηγών αυτοκινήτων και δικύκλων και χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή σήμανσης σε συνάρτηση με τις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων 4)να επιβλέπει τις εργασίες αποκατάστασης αγροτικών οδών οι οποίες εκτελούνται και πέραν του ωραρίου λειτουργίας της υπηρεσίας.

Τμήμα Οδοποιίαςτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν: 1) στην επίβλεψη των έργων οδοποιίας που εκτελούνται με εργολαβίες τις απογευματινές ώρες, προκειμένου να επιτευχθεί η ταχύτερη περαίωση αυτών 2) στην άμεση επέμβαση προκειμένου να αντιμετωπισθούν επείγοντα και απρόβλεπτα περιστατικά που άπτονται στην λειτουργικότητα των έργων και προς αποκατάσταση επικίνδυνων βλαβών και 3) στην σύνταξη μελετών νέων έργων που θα ενταχθούν ΣΕΣ και επείγει η ολοκλήρωσή τους.

Τμήμα Σχεδιασμού και τεχνικής Υποστήριξηςτα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν: 1) στην σύνταξη μελετών νέων έργων που θα ενταχθούν ΣΕΣ και επείγει η ολοκλήρωσή τους 2) στην επίβλεψη εργασιών οι οποίες εκτελούνται τις απογευματινές ώρες από Ο.Κ.Ω και αφορούν σε τομές οδοστρωμάτων και 3) στην σύνταξη του Τεχνικού Προγράμματος έτους 2016.

6) Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης.

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων, στην δημιουργία αρχείων κατά μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, στις υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος που δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού, στην τήρηση πρακτικών συμβουλίων των δημοτικών ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.

Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών και στην παραλαβή δικαιολογητικών και στην τήρηση πρακτικών συμβουλίων των δημοτικών ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.

Τμήμα Ληξιαρχείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες καθώς και τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες, και στην τήρηση πρακτικών συμβουλίων των δημοτικών ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.

7) Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης

Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών και ειδικότερα στην άμεση αντιμετώπισή τους αναφορικά με την τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης για τον αποκλεισμό των επικίνδυνων τμημάτων των οδών και τις αντίστοιχες κυκλοφορικές ρυθμίσεις για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και 2) την αποκατάσταση της κατακόρυφης σήμανσης λόγω καταστροφών η οποία απαιτεί την άμεση παρέμβαση του συνεργείου κατακόρυφης σήμανσης και εκτός ωραρίου χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών.

8) Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ

Γραφείο Δ/νσης, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης, Τμήμα Κτιριακών Έργων, Τμήμα Η/Μ και Τμήμα Κοινόχρηστων Χώρων, τα έκτακτα, επείγοντα και απρόβλεπτα γεγονότα αφορούν, 1) στην σύνταξη μελετών νέων έργων που θα ενταχθούν στο ΣΕΣ και επείγει η ολοκλήρωσή τους, 2) στην επίβλεψη τεχνικών έργων (ΕΣΠΑ κλπ) 3) στην αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών που αφορούν στον έλεγχο, επισκευή και συντήρηση σε αθλητικούς χώρους και παιδικές χαρές λόγω επικινδυνότητας, 4) σε επισκευές σε σχολικά κτίρια μέσω εργολαβιών σε ώρες που τα σχολεία είναι κλειστά, 5) σε συμμετοχή σε επιτροπές αφανών εργασιών εργολαβιών όπου τα μέλη καλούνται να παρευρίσκονται για την διαπίστωση των εργασιών αυτών, 6) στην κοστολόγηση και παραλαβή προμηθειών καθώς και στην γραμματειακή υποστήριξη όλων των ανωτέρω ενεργειών.

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην εξυπηρέτηση της λειτουργίας και των αναγκών των 250 περίπου κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων καθώς και επείγουσες αποκαταστάσεις βλαβών των κοινόχρηστων χώρων και του τομέα ηλεκτροφωτισμού και ειδικότερα: 1) στην υπογειοποίηση του δικτύου από την ΔΕΗ και στην τοποθέτηση και εγκατάσταση αξονικού φωτισμού σε ώρες χωρίς κυκλοφοριακή συμφόρηση 2) σε βραχυκυκλώματα στο υπόγειο δίκτυο του Δήμου καθώς και σε πλατείες 3) στην κάλυψη εκδηλώσεων αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων και φορέων 4) στις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου λόγω βανδαλισμών και κλοπών καλωδίων 5) στην αποκατάσταση λειτουργίας εκτάκτων περιστατικών των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών της πόλης 6) στην συντήρηση του δημοτικού φωτισμού 7) στις επιτροπές αφανών εργασιών για δημόσια έργα 8) στις έκτακτες μεταφορές εξοπλισμού του Δήμου σε αίθουσες εκδηλώσεων και σε δημοτικά κτίρια 9) στις έκτακτες επισκευές και ελαιοχρωματισμούς σχολικών συγκροτημάτων και δημοτικών κτιρίων σε ώρες που δεν προκαλείται όχληση στην μαθητικής κοινότητας 10) στη κατασκευή σιδηρών παγκακίων για κοινόχρηστους χώρους και σχολικά συγκροτήματα.

9) Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου

Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή κινδύνων που επηρεάζουν την ασφάλεια και την υγιεινή των δημοτών.

Το Τμήμα Κοιμητηρίων, λειτουργεί όλες τις ημέρες του χρόνου και από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου. Το εναπομείναν, κατόπιν των συνταξιοδοτήσεων, προσωπικό το οποίο εξυπηρετεί στα Α' και Β' Δημοτικά Κοιμητήρια καθώς και στο Κοιμητήριο της Δημοτικής Ενότητας Σουλίου δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος, πραγματοποιώντας μόνο το κατά το νόμο πλήρες ημερήσιο ωράριο. Συνεπεία των ανωτέρω και λόγω της ιδιαιτερότητας των υπηρεσιών του Τμήματος διαπιστώνεται ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί υπερωριακή απασχόληση για τα κάτωθι έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν: 1) στον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα και τις Κυριακές, 2) στην οργάνωση των γραφείων, την αρχειοθέτηση, την διασταύρωση στοιχείων τάφων, την ηλεκτρονική καταγραφή στοιχείων τάφων, την εξέταση αιτήσεων για την αγορά τάφων στο Δημοτικό Κοιμητήριο Σουλίου τα απογεύματα των εργασίμων ημερών και τις Κυριακές. 3) στις ταφές και ανακομιδές τις απογευματινές ώρες σε όλες τις εργάσιμες ημέρες 4) στις ανάγκες που αφορούν την λειτουργία των Ιερών Ναών και την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και χρέη νεωκόρων τα απογεύματα των εργασίμων ημερών τις Κυριακές και Αργίες 5) στην φύλαξη Κοιμητηρίων και Ιερών Ναών από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου καθημερινά, τις Κυριακές και αργίες 6) στο καθαρισμό των χώρων των Κοιμητηρίων από μπάζα και απορρίμματα ταφών και ανακομιδών καθώς και των φρεατίων από δέντρα και φύλλα προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημυρών, από συγκέντρωση όμβριων υδάτων εντός των κοιμητηρίων 7) σε έκτακτους καθαρισμούς και κλαδέματα για εορτασμούς των Ιερών Ναών. Επιπλέον, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η φύλαξη των Κοιμητηρίων, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλη έκταση και να αποφευχθούν κλοπές και βανδαλισμοί και δεδομένης της έλλειψη προσωπικού του κλάδου Φυλάκων απαιτείτε και πραγματοποιείται η συνεπικουρία στην αρμοδιότητα της φύλαξης από τους υπαλλήλους όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.

Τμήμα Πρασίνου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην αφαίρεση της αυτοφυούς βλάστησης από λάκκους δένδρων, θάμνων και φυτών προς αποφυγή πλημυρών και ατυχημάτων 2) στην απομάκρυνση κλαδιών και χόρτων από κλαδέματα που πραγματοποιούν τα συνεργεία του Δήμου καθημερινά καθώς και αυτών που εναποθέτουν επί των πεζοδρομίων οι δημότες προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημμυρών 3) στην κοπή χόρτων και αφαίρεση κλαδιών εντός και περιμετρικά των αυλαίων χώρων σχολείων και παιδικών σταθμών 4) στην απομάκρυνση των πεσμένων δένδρων και κλαδιών από κοινόχρηστους χώρους του Δήμου (πλατείες, πεζοδρόμια, οδοστρώματα) λόγω κακοκαιρίας (ανεμοθύελλες-έντονες βροχοπτώσεις) 5) στο εποχικό κλάδεμα των δένδρων και ειδικά αυτών που εμποδίζουν την ορατότητα φωτεινών σηματοδοτών και σημάτων ΚΟΚ 6) στις εργασίες για τον εορτασμό του πολιούχου της πόλης Απόστολου Ανδρέα 7) στην νυχτερινή φύλαξη καθ΄όλη την εβδομάδα των χώρων του φυτωρίου και των αποθηκών 8) στον καθαρισμό των παρτεριών πρασίνου της πλατείας και της παιδικής χαράς Υψηλών Αλωνίων 9) στην επίβλεψη εργασιών και εργολαβιών τα απογεύματα και τις Κυριακές καθ΄όσον οι εργολαβίες καθαρισμού των χειμάρρων πραγματοποιούνται καθημερινά και τις απογευματινές ώρες και τις Κυριακές

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην διασφάλιση των περιβαλλοντικών όρων, στην δημόσια υγεία, στην ορθή λειτουργία του ΧΥΤΑ, την φύλαξη των εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, δυνάμει και της ΚΥΑ αρ. 126714/20-07-2007 που αποτελεί τους εν ισχύ περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του ΧΥΤΑ Πατρών, και ειδικότερα: 1) στον έκτακτο έλεγχο, ζύγιση και καταγραφή εισερχομένων απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ από τη λειτουργία της Δ/νσης Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Α.Ε. για τη αποκομιδή των ανακυκλώσιμων υλικών 2) στην απρόβλεπτη επίβλεψη εργασιών υγειονομικής ταφής των απορριμμάτων καθώς αυτές πραγματοποιούνται καθημερινά, νυκτερινές ώρες και Κυριακές 3) στην αποκατάσταση λειτουργίας των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών του ΧΥΤΑ που αφορούν τη διαχείριση των παραγόμενων στραγγισμάτων και του εκλυόμενου βιοαερίου από την αποσύνθεση των απορριμμάτων, καθ΄όσον τροφοδοτούνται σε 24ωρη βάση όλες τις ημέρες της εβδομάδας 4) στον έκτακτο καθαρισμό του δικτύου αυλακών όμβριων και στραγγισμάτων καθώς και των δεξαμενών συγκέντρωσής των εντός του ΧΥΤΑ από διασπορά απορριμμάτων, φερτών υλικών ή λυματολάσπης προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες μόλυνσης του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την υγεία των πολιτών 5) στην αντιμετώπιση απρόβλεπτων φαινομένων όπως πλημμύρες, κατολισθήσεις και πυρκαγιές εντός του ΧΥΤΑ αλλά και την αποφυγή δολιοφθορών με περιπολίες 6) στην επείγουσα μέτρηση ρύπων και πραγματοποίησης αυτοψιών σε περιπτώσεις μόλυνσης του περιβάλλοντος 7) στον έλεγχο των αιτήσεων για την έκδοση αδειών εκτέλεσης και αξιοποίησης έργων υδροληψίας 8) στην επίβλεψη εργασιών του Δήμου που εκτελούνται από ιδιώτες (μίσθωση μηχανημάτων για τον καθαρισμό χειμάρρων, μίσθωση χημικών τουαλετών, μετά την λήξη του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων κατά τις απογευματινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα 9) στην λήψη στοιχείων για την σύνταξη μελετών μετά την λήξη του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων κατά τις απογευματινές ώρες και 10) στην έκτακτη συμμετοχή υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και των λοιπών συλλογικών οργάνων του Δήμου κατά τις απογευματινές ώρες.

10) Υπηρεσίες Δημάρχου-Γραφεία Αντιδημάρχων - Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου η υπερωριακή απασχόληση αφορά την γραμματειακή υποστήριξη του Δημάρχου κατά τις απογευματινές ώρες για τις συσκέψεις και συναντήσεις του με φορείς, συλλόγους και πολίτες, την διεκπεραίωση επείγουσας αλληλογραφίας και εγγράφων κατ΄εντολή του κ. Δημάρχου που προκύπτουν και μετά την λήξη του κανονικού ωραρίου και την τακτοποίηση του αρχείου, καθώς και την διαχείριση του Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών από υπάλληλο που έχει ενταχθεί στο ιδιαίτερο γραφείο του Δημάρχου, καθώς και σε υπαλλήλους που έχουν τοποθετηθεί στα γραφεία Αντιδημάρχων και οι οποίοι έχουν ορισθεί επιπλέον ως γραμματείς για την υποστήριξη των συνεδριάσεων των συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου και Μεσσάτιδος οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες και σε έναν (1) υπάλληλο που τηρεί τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ηςΔιαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

11) Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Πρόνοιας

Τμήμα Σχολείων τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) την διαδικασία ελέγχου καταλληλότητας κτιρίου για τη μεταστέγαση του 34ου Νηπιαγωγείου,του 46ουΝηπιαγωγείου και του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής 2) την παραλαβή του Δημοτικού Σχολείου Βραχναιΐκων και για την μετεγκατάσταση των πληροφοριακών συστημάτων μέσω εργασιών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ, 3) τις οριστικές συνδέσεις με ΔΕΗ και ΔΕΥΑΠ, μεταφορά εξοπλισμού 4) τους ελέγχους και τις προετοιμασίες που αφορούν την ολοκλήρωση για την παραχώρηση της πρώην 1ηςΕΠΑΣ στο 2οΕργαστηριακό Κέντρο Πατρών και στο ΔΙΕΚ Πατρών 5) την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την διοικητική παραλαβή Δημοτικού Σχολείου Ελεκίστρας και παραχώρηση του στην ΑΔΕΠ για περιβαλλοντικές δράσεις 6) τις αυτοψίες που αφορούν έκτακτες εργασίες σε σχολικά κτίρια ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, (60ουΔημοτικού, 20ουΔημοτικού,47ουΔημοτικού)7 ) την διαδικασία ανανέωσης συμβάσεων έργου για τις 97 καθαρίστριες ΙΔΟΧ της Α/θμιας εκπαίδευσης και τις 72 καθαρίστριες ΙΔΟΧ Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) την επικαιροποίηση φακέλων επιδοτούμενων Αιματολογικών παθήσεων και επανέλεγχο προϋποθέσεων χορήγησης επιδομάτων Β.Ν.Κ. και Κωφών Βαρηκόων 2) την ολοκλήρωση ελέγχου παλαιών επιδομάτων ισοβίως Βαριάς Αναπηρίας και Τυφλών 3) τον επανέλεγχο παρατάσεων επιδομάτων σύμφωνα με τον Ν.4237/2014 4) την σύνταξη, αρχειοθέτηση εγγράφων, έλεγχο δικαιολογητικών και ηλεκτρονική καταχώρηση αρχείου, λόγω αυξημένης προσέλευσης επιδοτούμενων κατά της πρωινές ώρες για ερωτήσεις που αφορούν α) τα επιδόματα, β) τα βιβλιάρια ανασφαλίστων, γ) το βοήθημα της Ένδειας, δ) τους παιδικούς σταθμούς και τα φιλανθρωπικά σωματεία 5) την σύνταξη εκθέσεων Κοινωνικής Έρευνας από Κοινωνικούς Λειτουργούς που αφορούν το επίδομα Ένδειας (έκτακτο Βοήθημα) 6) την οργάνωση εννέα (9) συνεδριάσεων επιτροπής Κοινωνικής Αρωγής για έκδοση ή θεώρηση βιβλιαρίων ανασφαλίστων 7) την αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών από ασφαλιστικούς φορείς 8) τις εγκρίσεις προσλήψεων προσωπικού στους Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς (Μ.Φ.Π.Α.Δ),εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς..

Τμήμα Εθελοντισμού και Πολιτικής Ισότητας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) την συμμετοχή στην ομάδα προστασίας ανηλίκων ερευνώντας τις εντολές που λαμβάνονται από την Εισαγγελία Πατρών για κακοποίηση και παραμέληση παιδιών 2) τον έλεγχο δικαιολογητικών για την έκδοση βιβλιαρίων υγείας 3) την υποστήριξη, καθώς επίσης και επισκέψεις σε σπίτι, άπορης οικογένειας με ανήλικο παιδί 4) τις επισκέψεις λόγω διαφόρων κωλυμάτων θα γίνουν υποχρεωτικά εκτός ωραρίου εργασίας 5) Ο μεγάλος όγκος των κοινωνικών ερευνών και η άμεση διεκπεραίωσή τους,δεν μπορεί να καλυφθεί εντός του ωραρίου λόγω σοβαρής έλλειψης προσωπικού του τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας και αυτό χρήζει υπερωριακής απασχόλησης της υπαλλήλου κατά το μήνα Οκτώβριο.

12) Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο Παμπελοποννησιακό στάδιο και αφορούν ποδοσφαιρικούς αγώνες, προπονήσεις σωματείων, σε συναντήσεις των ομάδων και λοιπών συλλόγων, καθώς σε συγκεντρώσεις προπονητών των συλλόγων του ΣΕΓΑΣ.

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην ανάγκη είσπραξης των τελών ελλιμενισμού των σκαφών, αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών και αλιευτικών που ελλιμενίζονται στην Μαρίνα Πατρών, (μόνιμα, φιλοξενούμενα ή διερχόμενα) τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες.

Τμήμα Ελέγχου Κοινοχρήστων Χώρωντα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, ελέγχους για καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων από καταστήματα και επιχειρήσεις Υγειονομικού ενδιαφέροντος και την τήρηση του κανονισμού καθαριότητας καθημερινά από 7 π.μ έως 11 μ.μ καθώς και τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες.

13) Δ/νση Τοπικής Οικονομίας

Γραφείο Δ/νσης και Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων, τα έκτακτα γεγονότα αφορούν 1) στην τακτοποίηση του αρχείου αδειών καταστημάτων 2) στην διενέργεια εκτάκτων αυτοψιών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος 3) στην καταχώρηση – διασταύρωση στοιχείων στο πρόγραμμα της Οικονομικής Διαχείρισης φακέλων τοπικών κοινοτήτων Ρίου και Βραχναιίκων 4) στην καταγραφή πλαισίων υπαίθριας διαφήμισης και επιγραφών 5) στην διενέργεια αυτοψιών και έλεγχο αδειών εκμετάλλευσης περιπτέρων.

Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξηςτα έκτακτα γεγονότα αφορούν στην καταγραφή των βοσκοτόπων και στην ενημέρωση ηλεκτρονικού αρχείου.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή και λοιπή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Νοέμβριο του 2015 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αριθμός Υπαλλήλων που θα εργασθούν για υπερωριακή και λοιπή εργασία.

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής

Ώρες για νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής εργασίας

Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

3

50

40

40

160

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

256

5.120

7.680

7.680

7.680

12.000

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων

3

60

Γραφείο Δ/νσης και Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

15

450

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

10

200

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

10

290

Δ/νση Έργων Υποδομής

Γραφείο Δ/νσης

1

20

16

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

11

220

112

Τμήμα Οδοποιίας

9

180

144

Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης

4

80

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

6

120

96

96

96

840

Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλ. Σχεδιασμού και Δόμησης

Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

3

90

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ

Γραφείο Δ/νσης

2

40

Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης

5

100

Τμήμα Κτιριακών Έργων

6

120

Τμήμα Η/Μ

6

120

Τμήμα Κοινόχρηστων Χώρων

8

160

Τμήμα Αυτεπ/σίας Κοιν. Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων )

36

720

576

Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτρ/σμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού

23

460

368

368

368

3.220

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης

1

20

16

Τμήμα Πρασίνου

23

380

280

Τμήμα Κοιμητηρίων

20

400

320

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

2

40

32

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Γραφείο Δ/νσης

1

20

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου

(Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες οι οποίοι τηρούν τα πρακτικά συνεδριάσεων των τοπικών συμβουλίων)

15

300

240

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

(Αφορά και προσωπικό στις Δημοτικές Ενότητες οι οποίοι τηρούν τα πρακτικά συνεδριάσεων των τοπικών συμβουλίων)

14

280

Τμήμα ΚΕΠ (0384)

6

120

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

1

20

16

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

1

20

16

Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων

6

120

96

Υπηρεσίες Δημάρχου

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

2

27

Υπηρεσίες Δημάρχου -Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματείς Δημ. και Τοπ. Συμβουλίων Κοινοτήτων Δ.Ε Ρίου, Γραμματέας του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχ/σης Στερεών Αποβλήτων )

2

30

Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας

Τμήμα Σχολείων

2

40

Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας

11

220

Τμήμα Εθελοντισμού και Πολιτικής Ισότητας

1

20

Δ/νση Τοπικής Οικονομίας Γραφείο Δ/νσης και Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

6

120

Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης

1

20

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής

Ώρες για νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής εργασίας

Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού

76

1.520

2.280

2.280

2.280

5.500

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

6

230

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

1

20

Δ/νση Έργων Υποδομής

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

5

100

16

Τμήμα Οδοποιίας

1

20

16

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

4

80

64

64

64

560

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ -Γραφείο Δ/νσης

1

20

Τμήμα Η/Μ

1

20

Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων)

5

100

80

Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού )

13

260

208

208

208

1.820

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου

-Τμήμα Πρασίνου

5

78

45

(4 υπάλληλοι)

Τμήμα Κοιμητηρίων

3

60

48

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

3

50

32

32

120

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

1

20

Υπηρεσίες Δημάρχου-Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματείς Δημ. και Τοπ. Συμβουλίων Κοινοτήτων Δ.Ε Ρίου, Μεσσάτιδας )

2

40

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

1

20

16

Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων

1

20

16

Δ/νση Τοπικής Οικονομίας Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

2

40

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

2

40

Τμήμα Ληξιαρχείου

3

60

48

Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας

Τμήμα Σχολείων

2

40

Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας

4

80

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2015 ανά ΚΑ για κάθε δημοτική υπηρεσία.

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

1. Για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας , Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2015 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως δ) Η νυκτερινή απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών ανά υπάλληλο μηνιαίως ε) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 140 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο

2. Για το προσωπικό όλων των υπολοίπων υπηρεσιών:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2015 β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2015. γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2015. δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 134 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.

Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε περίληψη σε μία (1) μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ