ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
ΤΗΣ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 164868/22-12-2015 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 03-02-2016) ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ
Με την αριθ. Πρωτ. 164868/22-12-2015 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 03-02-2016) απόφασή του ο Δήμαρχος Πατρέων καθιερώνει με αποζημίωση εργασία καθ' υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου καθώς και εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου (αφορά σε υπηρεσίες που λειτουργούν είτε όλες τις ημέρες του μήνα είτε σε δωδεκάωρη ή εικοσιτετράωρη βάση) για τακτικούς υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και Ι.Δ.Α.Χ και για έκτακτο προσωπικό Ι.Δ.Ο.Χ του Δήμου Πατρέων για το Α΄ Τρίμηνο του 2016.
Στο προοίμιο της απόφασης γίνεται αναφορά: 1) στο νομοθετικό πλαίσιο α) άρθρου 20 του N. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/τ.Α/ 16-12-2015) β) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου) που διέπει την καθιέρωση της υπερωριακής εργασίας 2) στον ΟΕΥ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/12 τ. Β) (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ. Β) 3) στις αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας (ΦΕΚ 642 τ.Β/14), (ΦΕΚ 2053 τ.Β /14) και (ΦΕΚ 2767τ.Β/14) 4) στην απόφαση του Δημάρχου Πατρέων για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημ. και Τοπ. Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων 5) στην αριθ. Πρωτ. 183761/10-12-2014 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, για τον την ανάθεση σε υπαλλήλους πρόσθετων καθηκόντων και πέραν του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας τους που αφορούν στην τήρηση των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων καθώς και στην τεχνική υποστήριξη του συστήματος ηλεκτρονικής καταγραφής συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου 6) στην απόφαση του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου με την οποία έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας 7) στον προϋπολογισμό του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2016, (785/2015 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου) όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα και 9) στις έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες που προκύπτουν για το Α΄ τρίμηνο 2016 για κάθε οργανική μονάδα και επιβάλουν την παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους του Δήμου.
Στο αποφασιστικό μέρος της απόφασης γίνεται αναφορά: 1) στην καθιέρωση εργασίας καθ' υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου καθώς και εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου (αφορά σε υπηρεσίες που λειτουργούν είτε όλες τις ημέρες του μήνα είτε σε δωδεκάωρη ή εικοσιτετράωρη βάση) για τακτικούς υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και Ι.Δ.Α.Χ και για έκτακτο προσωπικό Ι.Δ.Ο.Χ του Δήμου Πατρέων για το Α΄ Τρίμηνο του 2016 ως εξής:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | Αριθμός Υπαλλήλων που θα εργασθούν κάθε μήνα για υπερωριακή και λοιπή εργασία. | Ώρες για υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για νυκτερινή υπερωριακή εργασία | Ώρες για ημερήσια υπερωριακή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής | Ώρες για νυκτερινή υπερωριακή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής | Ώρες για νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής εργασίας |
Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας | 3 | 180 | 144 | 144 | 480 | |
Δνση Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής | 7 | 420 | ||||
Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 255 | 15.300 | 22.950 | 11.475 | 11.475 | 59.000 |
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων | 3 | 180 | ||||
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 7 | 420 | ||||
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων | 8 | 480 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Γραφείο Δ/νσης | 1 | 60 | 48 | |||
Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 11 | 660 | 528 | |||
Τμήμα Οδοποιίας | 9 | 540 | 432 | |||
Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης | 3 | 180 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 8 | 480 | 384 | 384 | 384 | 3360 |
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 5 | 300 | ||||
Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών | 4 | 480 | ||||
Τμήμα Μισθοδοσίας | 7 | 840 | ||||
Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλ. Σχεδιασμού και Δόμησης Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού | 3 | 360 | ||||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ Γραφείο Δ/νσης | 2 | 120 | ||||
Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης | 5 | 300 | ||||
Τμήμα Κτιριακών Έργων | 6 | 360 | ||||
Τμήμα Η/Μ | 6 | 360 | ||||
Τμήμα Κοινόχρηστων Χώρων | 8 | 480 | ||||
Τμήμα Αυτεπ/σίας Κοιν. Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων ) | 36 | 2.160 | 1.728 | 864 | 864 | 15.120 |
Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτρ/σμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού | 23 | 1.380 | 1.104 | 552 | 552 | 9.660 |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης | 1 | 60 | 48 | |||
Τμήμα Πρασίνου | 23 | 1.104 | 160 (10 υπάλληλοι) | 1.035 (23 υπάλληλοι) | 140 (10 υπάλληλοι) | 560 (10 υπάλληλοι) |
Τμήμα Κοιμητηρίων | 20 | 1.200 | 912 | |||
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 2 | 120 | 96 | |||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών | 53 | 3.180 | 624 | |||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας Γραφείο Δ/νσης | 2 | 120 | ||||
Τμήμα Εσόδων | 7 | 420 | ||||
Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π | 7 | 420 | ||||
Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας | 3 | 180 | 48 | |||
Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 3 | 120 | 48 | |||
Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων | 15 | 900 | 720 | |||
Τμήμα Εσόδων (Αφορά υπάλληλο στη Δ. Ε. Ρίου η οποία τηρεί τα πρακτικά συνεδριάσεων του συμβουλίου της Τ.Κ. Ακταίου) | 1 | 30 | ||||
Δ/νση Τοπικής Οικονομίας | 7 | 420 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου | 2 | 180 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου –Γραφείο Αντιδημάρχου Παιδείας και Αθλητισμού | 1 | 60 | ||||
Γραφείο Αντιδημάρχου Καθαριότητας Γραμματέας του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχ/σης Στερεών Αποβλήτων ) | 1 | 60 | ||||
Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας | 23 | 1.380 |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ
Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | Αριθμός Υπαλλήλων που θα εργασθούν κάθε μήνα για υπερωριακή και λοιπή εργασία. | Ώρες για υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για νυκτερινή υπερωριακή εργασία | Ώρες για ημερήσια υπερωριακή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής | Ώρες για νυκτερινή υπερωριακή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής | Ώρες για νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής εργασίας |
Δνση Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής | 1 (Ι.Δ.Α.Χ) 10 (Ι.Δ.Ο.Χ) | 60 (Ι.Δ.Α.Χ) 600 (Ι.Δ.Ο.Χ) | ||||
Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 76 | 4.560 | 6.840 | 3.420 | 3.420 | 21.000 |
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 6 | 360 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 5 | 300 | 240 | |||
Τμήμα Οδοποιίας | 1 | 60 | 48 | |||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 2 | 120 | 96 | 96 | 96 | 840 |
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 2 | 120 | ||||
Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών | 2 | 240 | ||||
Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ -Γραφείο Δ/νσης | 1 | 60 | ||||
Τμήμα Η/Μ | 1 | 60 | ||||
Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων) | 5 | 300 | 240 | 120 | 120 | 2.100 |
Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού ) | 13 | 780 | 624 | 312 | 312 | 5.460 |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 5 | 234 | 30 (2 υπάλληλοι) | 135 (4 υπάλληλοι) | 16 (2 υπάλληλοι) | 130 (2 υπάλληλοι) |
Τμήμα Κοιμητηρίων | 4 | 240 | 144 | |||
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 3 | 150 | 96 | 96 | 360 | |
Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου | 1 | 90 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου-Γραφείο Αντιδημάρχου Διοίκησης Εξυπηρέτησης Πολιτών και Δ.Ε Ρίου | 1 | 60 | ||||
Υπηρεσίες Δημάρχου-Γραφείο Αντιδημάρχου Καθαριότητας | 1 | 60 | ||||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 1 | 60 | 48 | |||
Τμήμα Εσόδων | 4 | 80 | ||||
Τμήμα Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων | 1 | 60 | 48 | |||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών | 6 | 360 | 96 | |||
Δ/νση Τοπικής Οικονομίας | 2 | 120 | ||||
Δ/νση Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας | 11 | 660 |
2) στην δαπάνη που θα προκληθεί σε βάρος του προϋπολογισμού του έτους 2016 του Δήμου Πατρέων καθώς και στις επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού που έχει ψηφιστεί με την αριθ. 785/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου 3) στις διακρίσεις (ανώτατα όρια) που προβλέπονται για παροχή κάθε είδους υπερωριακής εργασίας για κάθε υπάλληλο 4) στη διαδικασία βεβαίωσης της πραγματοποιηθείσας υπερωριακής απασχόλησης 5) στην υποχρέωση του προϊσταμένου κάθε υπηρεσίας να εκδίδει τις προβλεπόμενες αποφάσεις σύστασης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης.
Η απόφαση αυτή α) δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 178/τ.Β/02-02-2016 ) αναρτήθηκε ολόκληρη στο δικτυακό τόπο ειδικού Σκοπού του Φορέα για το Διαύγεια και έχει λάβει ΑΔΑ β) αναρτήθηκε στον ειδικό πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος γ) αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου Πατρέων και δ) περίληψη της απόφασης αυτής θα δημοσιευτεί σε μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ