ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 25-10-2016

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 126158

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Τροποποίηση και συμπλήρωση απόφασης Δημάρχου για τον ορισμό

Αντιδημάρχων και Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 του Ν. 3852/2010)

Ο Δήμαρχος Πατρέων

Κώστας Πελετίδης

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης –πρόγραμμα Καλλικράτης (Α΄87), αναφορικά με τον ορισμό Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση Δημάρχου (ΦΕΚ 87/2010 τεύχος Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

2. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πατρέων εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 για τον αριθμό των Αντιδημάρχων.

3. Την υπ' αριθ. 15150/15-4-2014 απόφαση του Υπ. Εσωτερικών σύμφωνα με την οποία ο Δήμος Πατρέων έχει πληθυσμό 214.336.

4. Τις διατάξεις της υποπαραγράφου 3ετης παρ. 3 του Ν. 4051/2012.

5. Την απόφαση με αριθ. 115936/20631 (ΦΕΚ 3492/31-12-2012) του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, αναφορικά με την έγκριση του Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων.

6. Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010 για την συγκρότηση της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

7. Την υπ' αριθ. 132649/01-09-2014 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 Ν. 3812/2010).

8. Την υπ' αριθ. 165194/02-12-2015 απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 Ν. 3812/2010).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Τροποποιεί και συμπληρώνει την ως άνω υπ' αριθ. 165194/02-12-2015 απόφαση Δημάρχου του Δήμου Πατρέων εξής:

1. Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου τον Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Προγραμματισμού, Εξυπηρέτησης Πολιτών, Νομικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας κ. Διονύση Πλέσσα, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την προηγούμενη με αρ. 165194/02-12-2015 απόφαση. Ήτοι:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Γραφείου Νομικών Συμβούλων.

ε) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.

στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρω εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ζ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του μεταβολές υπηρεσιακής κατάστασης, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες, εξαιρέσιμα, εντολές μετακίνησης προσωπικού εντός και εκτός έδρας κλπ).

η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

Επιπλέον:

α) Τον έλεγχο του προσωπικού, μεταβολές υπηρεσιακής κατάστασης, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, άδειες, εξαιρέσιμα, εντολές μετακίνησης προσωπικού εντός και εκτός έδρας κλπ), του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

β) Την Προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου.

2. Ορίζει αναπληρωτή Δημάρχου και Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Προσόδων και Τοπικής Οικονομίας, τον κ. Παναγιώτη Μελά ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την προηγούμενη με αρ. 165194/02-12-2015 απόφαση. Ήτοι:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας.

δ) Την υπογραφή των κατωτέρω αναφερόμενων αποφάσεων:

1. Οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγιειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης αδείας λειτουργίας.

2. Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.

3. Προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.

4. Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων υγιειονομικού ενδιαφέροντος.

5. Ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων αδειών λειτουργίας καταστημάτων υγιειονομικού ενδιαφέροντος.

6. Επιβολής προστίμου για καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων από τραπεζοκαθίσματα.

δ) Την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων και των εκθέσεων δαπανών για την μισθοδοσία, αποδοχές (υπερωρίες, επιδόματα κλπ):

του τακτικού προσωπικού

των επί σχέσει Ιδιωτικού Δικαίου απασχολουμένων στον Δήμο

του έκτακτου προσωπικού

των ασκούντων πρακτική εξάσκηση τελοιοφοίτων από τα ΤΕΙ και τον ΟΑΕΔ

των αιρετών

των Νομικών Συμβούλων

των Ειδικών Συμβούλων

ε) Την συνυπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων και των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών, τα οποία έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.

στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρω εποπτευόμενων υπηρεσιών, εξαιρουμένης: α) της εποπτείας και της ευθύνης λειτουργίας του τμήματος Δημοτικής Περιουσίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και β) τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κλπ).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

3. Ορίζει Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Περιβάλλοντος και Έργων Υποδομής, τον κ. Παύλο Στάμο, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την προηγούμενη με αρ. 165194/02-12-2015 απόφαση. Ήτοι:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πολεοδομικού –Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης.

β) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Έργων Υποδομής.

δ) Την Προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

ε) Την υπογραφή όλων των συμβολαίων του Δήμου Πατρέων που αφορούν αγορές και προσκυρώσεις ακινήτων.

στ) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρω εποπτευόμενων υπηρεσιών.

ζ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κλπ).

η) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

Επιπλέον, μεταβιβάζεται η εποπτεία και η ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος Δημοτικής Περιουσίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, εξαιρουμένης της εποπτείας και της ευθύνης λειτουργίας του τμήματος Πρασίνου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου.

4. Ορίζει Αντιδήμαρχο Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας τον κ. Δημήτριο Πελεκούδα, ο οποίος συνεχίζει να ασκεί τις αρμοδιότητες που του έχουν μεταβιβαστεί με την προηγούμενη με αρ. 165194/02-12-2015 απόφαση. Ήτοι:

α) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Υγείας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

β) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του τμήματος Εθελοντισμού και Πολτικής Ισότητας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας Ευπαθών Ομάδων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου.

ε) Την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων και την υπογραφή των αιτημάτων και προτάσεων ανάληψης δαπανών των υπηρεσιών που εποπτεύει, καθώς και την υπογραφή όλων των χρηματικών ενταλμάτων, των υπερωριών και των μισθολογικών καταστάσεων του προσωπικού των ανωτέρω εποπτευόμενων υπηρεσιών.

στ) Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητάς του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κλπ).

ζ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

Επιπλέον, μεταβιβάζεται η εποπτεία και η ευθύνη της λειτουργίας του τμήματος Πρασίνου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου.

Β. Ι. Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες με την παρούσα Απόφαση καθ'ύλην αρμοδιότητες του Δημάρχου Πατρέων, ασκούνται από τους Αντιδημάρχους στους οποίους μεταβιβάζονται, εντός των εδαφικών ορίων όλων των δημοτικών ενοτήτων του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.

ΙΙ. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 οι Αντιδήμαρχοι, εκτός των ανωτέρω αρμοδιοτήτων που μεταβιβάζονται από τον Δήμαρχο Πατρέων σύμφωνα με την παρούσα, ασκούν και τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες:

α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της αρμοδιότητάς τους, που είναι εγκατεστημένες σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.

β ) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών, που εκτελούνται ή πραγματοποιούνται σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ και έχουν ως αντικείμενο την υλοποίηση σκοπών και αντικειμένων υπαγομένων στην δική τους αρμοδιότητα. Ενημερώνουν τον Δήμαρχο για την εξέλιξη αυτών των έργων και εργασιών και για κάθε σχετικό αναφυόμενο ζήτημα ή πρόβλημα.

Εφ' όσον συγκεκριμένα έργα ή εργασίες εκτελούνται στα πλαίσια ή για τους σκοπούς περισσοτέρων της μιας, ή παραλλήλων καθ' ύλην αρμοδιοτήτων, η κατά τόπον παρακολούθηση της εξέλιξης αυτών γίνεται από κοινού από τους αρμόδιους, καθ' ύλην Αντιδημάρχους, οι οποίοι είναι συναρμόδιοι.

γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε οποιαδήποτε δημοτική ενότητα και χρησιμοποιείται στα πλαίσια της άσκησης δικών τους καθ' ύλην αρμοδιοτήτων.

δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια δημοτικής ενότητας ή ενοτήτων και εξυπηρετούν θέματα ή υποθέσεις που υπάγονται στην δική τους καθ' ύλην αρμοδιότητα.

ε) Ασκούν κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφασή του ο Δήμαρχος, που αφορά μια δημοτική ενότητα ή και περισσότερες δημοτικές ενότητες.

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά την διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχων πριν την λήξη της θητείας τους είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων αναπληρώνονται ως εξής:

Ο κ. Διονύσης Πλέσσας από τον κ. Δημήτριο Πελεκούδα.

Ο κ. Παύλος Στάμος από τον κ. Κορδά Χρήστο.

Ο κ. Μελάς Παναγιώτης από τον κ. Παύλο Στάμο.

Ο κ. Κορδάς Χρήστος από τον κ. Παύλο Στάμο.

Ο κ. Αθανασόπουλος Ανδρέας από τον κ. Μελά Παναγιώτη.

Ο κ. Πελεκούδας Δημήτριος από την κα Γιαννιτσοπούλου Ιουλία.

Η κα Γιαννιτσοπούλου Ιουλία από τον κ. Διονύση Πλέσσα.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν ο Αντιδήμαρχος κ. Διονύσης Πλέσσας ή ο Αντιδήμαρχος κ. Μελάς Παναγιώτης.

Όσον αφορά τις αρμοδιότητες των υπολοίπων Αντιδημάρχων, ισχύουν τα οριζόμενα σύμφωνα με την με αρ. 165194/02-12-2015 προηγούμενη Απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μια τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ