Από την ΔΕΥΑΠ, ανακοινώνεται το εξής σχετικά με τον τρόπο συναλλαγής των δημοτών, μετά και τα νέα δεδομένα των περιοριστικών μέτρων, λόγω covid – 19:
Εκτιμώντας την νέα υγειονομική κατάσταση, με την εξάπλωση του Covid-19, ενημερώνουμε ότι από ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 Φεβρουαρίου 2021, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών με φυσική παρουσία στα γραφεία της ΔΕΥΑΠ θα γίνεται ΜΟΝΟ για κατεπείγουσες περιπτώσεις και αποκλειστικά μετά από ραντεβού στο τηλέφωνο 2610 366100.
Επαναλαμβάνεται η έκκληση στους καταναλωτές να προχωρούν σε ηλεκτρονικές πληρωμές των λογαριασμών (εξόφληση η καταβολή έναντι), μέσω e-banking, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής (RF) που αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού.
Διευκρινίζεται ότι αν και σε κάθε λογαριασμό του καταναλωτή αναγράφεται διαφορετικός κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής, αρκεί η χρήση ενός εξ’ αυτών για να πραγματοποιηθεί η πληρωμή, αφού όλοι οι κωδικοί πληρωμής συμπεριλαμβάνουν το μητρώο του καταναλωτή.
Τέλος, για όλες τις υπηρεσίες του Πρωτοκόλλου, οι πολίτες μπορούν να αποστέλλουν –αφού τα σκανάρουν- τα δικαιολογητικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: info@deyap.gr και protokollo@deyap.gr