ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 30 - 9 -201 3

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 167844

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας, Χρ. Κλάδη

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) παρ.2 του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και την παρ.2 του άρθρου 15 του Ν.4147/2013 ) β) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου γ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και δ) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  4. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ. Β ).
  5. Την αριθ. 779/12.10.07 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί καθορισμού λειτουργίας διαφόρων υπηρεσιών του Δήμου σε 12ωρη και 24ωρη βάση (ΦΕΚ. 2171 τ. Β/9.11.07), όπως συμπληρώθηκε με την αριθ. 368/2009 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 1167 τεύχος τ.Β/16-6-09).
  6. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί υπερωριακή απασχόληση προσωπικού, πέραν των ωρών υποχρεωτικής απασχόλησης για έκτακτες εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων για τον Οκτώβριο του 2013 σύμφωνα με το αριθ. 121/2013 υπηρεσιακό σημείωμα του Δημάρχου Πατρέων
  7. Την αριθ. 99/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2013, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσία μονάδα.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Οκτώβριο του 2013 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο

Γραφείο Δημάρχου

2

40

Γραφεία Αντιδημάρχων

3

60

Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

3

60

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχαν. Εξοπλισμού

273

5.460

4.368

4.368

12.500

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

9

180

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών Πολιτικών Οργάνων

2

40

Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

6

120

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

1

20

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου

3

60

Δ/νση Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοιν. Προστασίας

Γραφείο Δ/νσης

1

20

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας-Γραφείο Αθλητικών Υποδομών

1

20

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

1

20

Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας & Πρασίνου

65

1.260

848

(53 άτομα)

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης,

13

260

Ληξιαρχεία Δ. Ε. Ριου, Παραλίας, Μεσσάτιδος και Βραχνείκων

4

80

Τμήμα Ληξιαρχείου

2

40

Δ/νση Έργων Υποδομής

Τμήμα Οδοποιίας

10

200

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

15

300

144

Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνικής Υποστήριξης

4

80

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου - Η/Μ

Τμήμα Αυτεπ . Κοιν. Χώρων,Κτιρίων & Η/Φ Τομέας Κοιν. Χώρων και Κτιρίων

40

400

320

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Κυριακών και εξαιρέσιμων

Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο

Γρ. Αντιδημάρχου Παιδείας, Διαφάνειας & Ηλεκτρ. Διαβούλευσης

1

20

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου - Η/Μ

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοιν. Χώρων,Κτιρίων & Η/Φ Τομέας Κοιν. Χώρων και Κτιρίων

8

100

70

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακ/σης και Μηχαν. Εξοπλισμού

80

1.600

1.280

1.280

3.700

Δ/νση Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας και Προσόδων

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

2

40

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλ., Πολ. Οργάνων

1

20

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

1

20

Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας & Πρασίνου

13

260

138

(9 άτομα)

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 99/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2013 ως εξής:

Κ.Α.Ε

ΠΙΣΤΩΣΗ

10-6012.00000

44.535,00

10-6022.00000

8.100,00

20-6012.00100

260.000,00

20-6012.00200

64.000,00

20-6012.01100

400.000,00

20-6022 -00100

65.000,00

20 6022.0200

25.000,00

20 6022.01100

25.000,00

30 6012.00001

104.920,00

30 6022.00001

12.450,00

35-6012

118.900,00

45-6012

17.750,00

45-6022.

2.100,00

50 6012

700,00

70 02 6012

80,00

70 03 6012 00001

17.160,00

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 20 ωρών μηνιαίως. β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως. γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 147 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 1 6 0 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.

Η παραπάνω εργασία θα πρέπει να βεβαιώνεται μηνιαίως για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και αρμόδιο Αντιδήμαρχο, σύμφωνα με το αριθ. Πρωτ. 4364/30-09-2013 έγγραφο του Δημάρχου Πατρέων.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα της έγκρισης καταβολής αποζημίωσης που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής υπογεγραμμένα από τον Τμηματάρχη, Δ/ντή και Αντιδήμαρχο θα πρέπει να διαβιβάζονται στο Τμήμα Μισθοδοσίας το αργότερο μέχρι την 5η εκάστου μηνός.

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ