Διαδικασία
Με βάση τον αριθμό Πρωτοκόλλου της αιτήσεως, είτε αυτοπροσώπως είτε τηλεφωνικά στο Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης Διεύθυνσης μπορεί να μάθει ο δημότης εάν υπάρχει απάντηση στο αίτημα του.
Κατόπιν ο δημότης ανάλογα με την επιλογή που έχει κάνει στην αίτηση του, είτε περιμένει να την παραλάβει μέσω ταχυδρομείου είτε προσέρχεται στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου του Δήμου και την παραλαμβάνει ο ίδιος.
 
            
  
          
                    Διεύθυνση Πολεοδομικού-Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης 
            
    
    
          
                    Κωνσταντίνος Καραντζιάς
            
    
    Ωράριο Λειτουργίας: 7:00-15:00
               
                          2613602260
                                2613602261
                
        
            
              
               
                    Μαιζώνος 19
            
        
            
              
               
                    dp-poleo@otenet.gr
            
        
            
              
          Το γραφείο είναι αρμόδιο για τις παρακάτω λειτουργίες:
- Εύρεση της πορείας αίτησης προς την Δ/νση με βάση τον Αριθμό Πρωτοκόλλου
- Παραλαμβάνει και αρχειοθετεί την Αλληλογραφία και τα Φαξ της Δ/νσης
- Πληροφορίες σχετικές με τα Τμήματα της Δ/νσης
Στο τηλέφωνο 2613 610261 είναι οι υπάλληλοι Ρούλα Ζαρουχλίώτη, Μαρία Καραγρηγόρη, Ιωάννης Μηλιτσόπουλος.
          
                    Διεύθυνση Διοίκησης και Δημοτικής Κατάστασης- Τμήμα  Διοικητικής Μέριμνας  (ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ)
            
    
    
          
                    Ευδοκία Θανασά
            
    
    Ωράριο Λειτουργίας : 08.00 – 14.30
               
                          2613602182
                                2613602191
                                2613602183
                
        
            
              
               
                    Μαιζώνος 19
            
        
            
              
               
                    protodp@patras.gr
            
        
            
              
          Δράσεις – έργο
- Παραλαβή και καταχώρηση αιτημάτων δημοτών και υπηρεσιών στο πρόγραμμα εφαρμογής ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και διαβίβαση αυτών κατά αρμοδιότητα στις υπηρεσίες.
- Αποστολή απαντήσεων ηλεκτρονικά (e-mail) – ΕΛΤΑ επιδόσεις εγγράφων.
- Εκπόνηση μελετών Τμήματος.
Υποβολή αιτημάτων
Ηλεκτρονικά και με φυσική παρουσία
