Τους εθελοντές εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Πατρέων, υποδέχθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας στο Δημαρχείο ο Δήμαρχος Κώστας Πελετίδης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού Ανδρέας Αθανασόπουλος και τους απένειμαν βεβαιώσεις και επαίνους. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο Αντιδήμαρχος Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας Δημήτρης Πελεκούδας.
Ο Δήμαρχος απηύθυνε ένα «μεγάλο ευχαριστώ» στους εθελοντές εκπαιδευτικούς γιατί όπως είπε, «όχι μόνο ανακουφίζετε τους γονείς των λαϊκών οικογενειών από το οικονομικό βάρος των φροντιστηρίων, αλλά δίνετε και ένα μήνυμα ότι μπορούμε, αν μαζευτούμε και προσπαθήσουμε όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις, έτσι ώστε κανένα παιδί να μην έχει ανάγκη το Κοινωνικό Φροντιστήριο».
Ο Αντιδήμαρχος ευχαρίστησε επίσης τους εκπαιδευτικούς, εξάροντας την προσφορά τους, ενώ αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένο περιστατικό όπου ένας γονέας ευχαρίστησε τον ίδιο αλλά και τους εκπαιδευτικούς σ συγκεκριμένο σχολείο, οι οποίοι κατάφεραν να αλλάξουν το χαρακτήρα του γιου του, κάνοντάς τον καλύτερο.
«Πρέπει να είστε υπερήφανοι αν καταφέρατε να διαμορφώσετε τον χαρακτήρα έστω και ενός παιδιού» είπε ο κ. Αθανασόπουλος, συμπληρώνοντας ότι η φιλοσοφία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, «στηρίζεται στο αίσθημα της κοινωνικής αλληλεγγύης» και χαρακτήρισε τους εθελοντές εκπαιδευτικούς «στυλοβάτες» αυτού του οικοδομήματος, που «τους έχει ανάγκη η κοινωνία». Ο Αντιδήμαρχος έδωσε παράλληλα έμφαση στον αγώνα για να επικρατήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο δεν θα βασίζεται στα φροντιστήρια, για να προοδεύσει ένας μαθητές.
Ο κ. Αθανασόπουλος, ανακοίνωσε τέλος, ότι την ερχόμενη σχολική χρονιά, η Δημοτική Αρχή αναλαμβάνει πρωτοβουλία για να ξεκινήσει και αγώνας κατά των ναρκωτικών, γιατί «εξαρτημένος νέος, σημαίνει διαλυμένη κοινωνία κι εμείς την κοινωνία μας, δεν τη θέλουμε διαλυμένη. Τη θέλουμε οργανωμένη και διεκδικητική».
Υπενθυμίζεται ότι στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου, που προγραμματίζεται να λειτουργήσει και την επόμενη σχολική χρονιά, συμμετέχουν με προτεραιότητα μαθητές λαϊκών οικογενειών που έχουν ανάγκη, μονογονεϊκών οικογενειών, μελών με ειδικές ανάγκες, ανέργων γονέων και χαμηλού εισοδήματος.