ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Πάτρα: 1/09/2020

Γραφείο Αντιδημαρχίας Προγραμματισμού, Αριθ. Πρωτ: 38931

Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών,

Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας,

Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Προς Οικονομικούς Φορείς

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση Οικονομικών Φορέων για την «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων» - CPV: 32543000-1 Τηλεφωνικά κέντρα, σύμφωνα με την αριθμ. 23/2020 μελέτη του τμήματος Σχεδιασμού & Μελετών της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής, συνολικής δαπάνης 2.240,88 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή για το σύνολο της προμήθειας).

Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Πατρέων ενδιαφέρεται για την « Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων » - CPV: 32543000-1, σύμφωνα με την αριθμ. 23/2020 μελέτη του τμήματος Σχεδιασμού & Μελετών της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής, συνολικής δαπάνης 2.240,88 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή για το σύνολο της προμήθειας).

Η ανάθεση της ανωτέρω υπηρεσίας θα γίνει με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 και παρ. 31 του άρθρου 2 του Ν.4412/2016.

Εφόσον επιθυμείτε να λάβετε μέρος στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης υπηρεσίας θα πρέπει να μας υποβάλλετε επί αποδείξει και έως την Παρασκευή 11/09/2020 (λήξη παραλαβής προσφορών) στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου Πατρέων, στην ταχυδρομική διεύθυνση: Μαιζώνος 147, στο ισόγειο - Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ) φάκελο προσφοράς. Πληροφορίες κ. Παπαϊωάννου Βασίλειος, τηλέφωνο 2613610109, email.:vpapa@patras.gr.

Η προσφορά σας θα πρέπει να συμφωνεί με τις Τεχνικές Προδιαγραφές και τους όρους της αριθμ. 23/2020 μελέτης του τμήματος Σχεδιασμού & Μελετών της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής.

Η προσφορά συμμετοχής υποβάλλεται, επί αποδείξει, μέσα σε σφραγισμένο φάκελο– κύριος φάκελος προσφοράς, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 92 και παρ.1 του άρθρου 96 του Ν.4412/2016, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη «Προσφορά»,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής (Δήμος Πατρέων, Δ/νση Προγραμματισμού Οργάνωσης & Πληροφορικής, Τμήμα Σχεδιασμού Μελετών, Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 28 – 3οςΌροφος, Τ.Κ.: 26221, Πάτρα)

γ) ο τίτλος της μελέτης

δ) η καταληκτική ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της προσφοράς,

ε) τα στοιχεία του Οικονομικού Φορέα (Επωνυμία, Ταχ. Δ/νση, Τηλ., fax, E-mail)

Οι προσφορές συμμετοχής και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα. Στα αλλοδαπά δημόσια έγγραφα και δικαιολογητικά εφαρμόζεται η Συνθήκη της Χάγης της 5ης.10.1961, που κυρώθηκε με το ν. 1497/1984 (Α' 188). Αντίγραφα δημοσίων, ιδιωτικών και αλλοδαπών εγγράφων (πάντα ευκρινή) προσκομίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν.4250/26.03.2014.

Εντός του κυρίου φακέλου προσφοράς θα υπάρχουντα δικαιολογητικά συμμετοχής σύμφωνα με το άρθρο 4 της μελέτης Προσοχή: Το δικαίωμα συμμετοχής και οι όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής όπως ορίστηκαν στα έγγραφα της σύμβασης, κρίνονται κατά την υποβολή της αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή της προσφοράς, κατά την υποβολή των δικαιολογητικών του άρθρου 80 του Ν.4412/2016 και κατά την σύναψη της σύμβασης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 105 του Ν.4412/2016.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Κ.Πελετίδης

Συνημμένα: Η αριθμ. 23/2020 Μελέτη της Δ/νσης Προγραμματισμού Οργάνωσης & Πληροφορικής

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ

ΦΟΡΕΑΣ: ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ: «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου

για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α

1. Τεχνική Έκθεση

2. Ενδεικτικός Προϋπολογισμός

3. Προϋπολογισμός Οικονομικής Προσφοράς

4. Συγγραφή υποχρεώσεων

5. Τεχνικές Προδιαγραφές

Αριθμ. Μελέτης

:

23/2020

Προϋπολογισμός

:

1.807,16 €

Δαπάνη Φ.Π.Α. 24%

:

433,72

Απαιτούμενη πίστωση

:

2.240,88

Πηγή χρηματοδότησης

:

Ε.Π. Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα-Ιταλία 2014-2020»

K.A.

:

15-7135.66005

CPV

:

32543000-1

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ : «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

ΠΡΟΫΠ/ΜΟΣ: 2.240,88 € (με Φ.Π.Α.)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η παρούσα τεχνική έκθεση αφορά στην προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων, ενόψει της λειτουργίας του χώρου.

Αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου το οποίο θα ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας για τη λειτουργία του χώρου των Παλαιών Σφαγείων, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου SPARC, και κωδ. MIS 5003273, του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας (Interreg V-A) Ελλάδα-Ιταλία 2014-2020. Το έργο περιλαμβάνει τη διαμόρφωση των Παλαιών Σφαγείων σε κόμβο δημιουργικότητας με έμφαση στο Πατρινό Καρναβάλι και το Καραγκιόζη. Το έργο έχει πάρει παράταση μέχρι 31/12/2020 και το άμεσο διάστημα πρόκειται να ξεκινήσει η λειτουργία του χώρου.

Τα προς προμήθεια είδη θα πρέπει να είναι γνήσια - αυθεντικά προϊόντα σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της παρούσας μελέτης.

Οι υποχρεώσεις του αναδόχου σημειώνονται αναλυτικά στην Συγγραφή Υποχρεώσεων.

Η εκτέλεση της προμήθειας θα γίνει με απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (Προσαρμογή στις οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

Σχετικό CPV : 32543000-1 Τηλεφωνικά κέντρα

Η δαπάνη της παραπάνω προμήθειας ανέρχεται στο ποσό των 2.240,88 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% και θα καλυφθεί από το Ε.Π. Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα-Ιταλία 2014-2020» με υπάρχουσα πίστωση για το οικονομικό έτος 2020, το ποσό των 267.978,00 € (Κ.Α. 15-7135.66005)

Πάτρα 27/7/2020

Ο συντάξας

Υπάλληλος

Ο Προϊστάμενος

Τμήματος

Σχεδιασμού και Μελετών α.α

Ο Προϊστάμενος

Δ/νσης

Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών, Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Βασίλης Παπαϊωάννου

Βασίλης Παπαϊωάννου

Παναγιώτης

Παπαευθυμίου

Νίκος Ασπράγκαθος

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ : «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

ΠΡΟΫΠ/ΜΟΣ: 2.240,88 € (με Φ.Π.Α.)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (€)

(Κ.Α. 2020: 15-7135.66005)

CPV : 32543000-1 Τηλεφωνικά κέντρα

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ( ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)

ΦΠΑ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΜΕ ΦΠΑ)

1

Τηλεφωνικό κέντρο

TEM

1

1.807,16 €

1.807,16 €

433,72 €

2.240,88 €

ΣΥΝΟΛΟ

1.807,16

433,72 €

2.240,88 €

Πάτρα 27/7/2020

Ο συντάξας

Υπάλληλος

Ο Προϊστάμενος

Τμήματος

Σχεδιασμού και Μελετών α.α

Ο Προϊστάμενος

Δ/νσης

Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών, Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Βασίλης Παπαϊωάννου

Βασίλης Παπαϊωάννου

Παναγιώτης

Παπαευθυμίου

Νίκος Ασπράγκαθος

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ : «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

ΠΡΟΫΠ/ΜΟΣ: 2.240,88 € (με Φ.Π.Α.)

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ (€)

(Κ.Α. 2020: 15-7135.66005)

CPV : 32543000-1 Τηλεφωνικά κέντρα

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ( ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)

ΦΠΑ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ (ΜΕ ΦΠΑ)

1

Τηλεφωνικό κέντρο

TEM

1

ΣΥΝΟΛΟ

Πάτρα 27/7/2020

Ο συντάξας

Υπάλληλος

Ο Προϊστάμενος

Τμήματος

Σχεδιασμού και Μελετών α.α

Ο Προϊστάμενος

Δ/νσης

Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών, Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Βασίλης Παπαϊωάννου

Βασίλης Παπαϊωάννου

Παναγιώτης

Παπαευθυμίου

Νίκος Ασπράγκαθος

ΠΑΤΡΑ, ….. / …… / 2020

Ο ΠΡΟΣΦΕΡΩΝ

(σφραγίδα-υπογραφή)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ : «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

ΠΡΟΫΠ/ΜΟΣ: 2.240,88 € (με Φ.Π.Α.)

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

(Ν. 4412/2016)

Άρθρο 1ο

Αντικείμενο της προμήθειας

Η παρούσα συγγραφή υποχρεώσεων αφορά στην προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων για την κάλυψη των αναγκών των κτιρίων του χώρου των Παλαιών Σφαγείων, ενόψει της λειτουργίας του χώρου.

Άρθρο 2ο

Ισχύουσες διατάξεις

Η διενέργεια του διαγωνισμού και η εκτέλεση της προμήθειας διέπονται από τις διατάξεις:

  1. Του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α΄) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως ισχύει.
  2. Του Ν. 4412/08-08-2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (Προσαρμογή στις οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».
  3. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ Α΄112/13.07.2010) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει.
  4. Τις σχετικές διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007.
  5. Τις σχετικές διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016.
  6. Του Ν.4270/2014 (ΦΕΚ 143 Α/28-06-2014): Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτεία ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  7. Του άρθρου 11 του Ν. 4013/2011 «Σύσταση Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων - ΚΗΜΔΗΣ»
  8. του Π.Δ. 80/2016 (ΦΕΚ 145/Α΄/05.08.2016) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες »
  9. Το άρθρο 118 του Ν. 4412/2016 για Προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης
  10. Εξαίρεση συμβάσεων έως 2.500 ευρώ από τους λόγους αποκλεισμού και τα δικαιολογητικά: Το άρθρο 73 δεν εφαρμόζεται σε δημόσιες συμβάσεις με εκτιμώμενη αξία ίση ή κατώτερη των δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.. (άρθρο 73 παρ.6 Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.9 του άρθρου 107 του Ν.4497/2017) Το άρθρο 80 δεν εφαρμόζεται σε δημόσιες συμβάσεις με εκτιμώμενη αξία ίση ή κατώτερη των δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). (άρθρο 80 παρ.11 Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.15 του άρθρου 107 του Ν.4497/2017)

Άρθρο 3ο

Σειρά ισχύος εγγράφων της σύμβασης

Τα έγγραφα της σύμβασης με βάση τα οποία θα εκτελεσθεί η προμήθεια είναι τα αναφερόμενα παρακάτω. Σε περίπτωση ασυμφωνίας των περιεχομένων σε αυτά όρων, η σειρά ισχύος καθορίζεται ως κατωτέρω.

1. Το συμφωνητικό

2. Οι τεχνικές προδιαγραφές

3. Η συγγραφή υποχρεώσεων

4. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός μελέτης

5. Το έντυπο οικονομικής προσφοράς

6. Η τεχνική περιγραφή

7. Η Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/1986

Άρθρο 4o:

Δικαιολογητικά συμμετοχής

Εντός του κυρίου φακέλου προσφοράς θα υπάρχουν:

  1. Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/86στην οποία θα δηλώνεται ότι:

α) Τα προσφερόμενα είδη είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της αριθμ. 23/2020 μελέτης,

β) Να αναφέρεται ο χρόνος παράδοσης των ειδών,

γ) Να αναφέρεται ότι έχουν λάβει γνώση των όρων της παρούσης Συγγραφής Υποχρεώσεων της προμήθειας και συμφωνούν με αυτούς και έχουν πλήρη επίγνωση των συνεπειών σε περίπτωση σοβαρών ψευδών δηλώσεων

Εξαίρεση συμβάσεων έως 2.500 ευρώ από τους λόγους αποκλεισμού και τα δικαιολογητικά:

Το άρθρο 73 δεν εφαρμόζεται σε δημόσιες συμβάσεις με εκτιμώμενη αξία ίση ή κατώτερη των δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.. (άρθρο 73 παρ.6 Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.9 του άρθρου 107 του Ν.4497/2017)

Το άρθρο 80 δεν εφαρμόζεται σε δημόσιες συμβάσεις με εκτιμώμενη αξία ίση ή κατώτερη των δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). (άρθρο 80 παρ.11 Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.15 του άρθρου 107 του Ν.4497/2017)

  1. Τεχνική περιγραφή, προσπέκτουςκαι ό,τι είναι απαραίτητο στοιχείο για να βοηθήσει την αξιολόγηση των προσφορών.
  2. Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράςτοποθετούνται σε χωριστά σφραγισμένο φάκελο επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη « Οικονομική Προσφορά ». Ο φάκελος της οικονομικής προσφοράς θα φέρει τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου. Η οικονομική προσφορά δίδεται σε ευρώ συμπληρώνοντας το παρεχόμενο Έντυπο Οικονομικής Προσφοράς της αριθμ. 23/2020 μελέτης.

Η τιμή μονάδας της προσφοράς του προμηθευτή θα παραμένει σταθερή για όσο θα είναι σε ισχύ η σύμβαση. Οποιαδήποτε αλλαγή της από την πλευρά του προμηθευτή θα απορρίπτεται ως απαράδεκτη και αντίθετη στους όρους της σύμβασης.

Στην τιμή περιλαμβάνονται οι υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., για μεταφορά, παράδοση των ειδών του προμηθευτή στον τόπο που θα υποδειχθεί από την Αναθέτουσα Αρχή.

Οι οικονομικές προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους υποψήφιους προμηθευτές για έξι (6) μήνες από την επόμενη ημέρα της διενέργειας του διαγωνισμού. Προσφορά που ορίζει μικρότερο χρόνο ισχύος απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

Οι προσφορές συμμετοχής υποβάλλονται, επί αποδείξει, μέσα σε σφραγισμένο φάκελο – κύριος φάκελος προσφοράς, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 92 και παρ.1 του άρθρου 96 του Ν.4412/2016, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά,
β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,
γ) ο τίτλος της σύμβασης,
δ) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),
ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα (Επωνυμία, Ταχυδρομική Δ/νση, Τηλέφωνο, Fax & E-mail ) ( άρθρο 92 παρ.1 Ν.4412/2016 ).

Άρθρο 5ο

Τρόπος εκτέλεσης της προμήθειας

Η εκτέλεση της προμήθειας θα γίνει με απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (Προσαρμογή στις οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» και με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, για το σύνολο της προμήθειας.

Επισημαίνεται ότι βάσει του άρθρου 130 του Ν.4412/2016 (άρθρο 70 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ), ο ανάδοχος της προμήθειας κατά την εκτέλεσή της θα πρέπει να τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού, και εργατικού δικαίου που έχουν θεσπιστεί με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή σχετικές διεθνείς διατάξεις.

Άρθρο 6o:

Αξιολόγηση προσφορών

Η αξιολόγηση των προσφορών (συμφωνία ή όχι της τεχνικής περιγραφής της προσφοράς με τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης) και η εισήγηση για την ανάθεση της προμήθειας θα γίνει από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Πατρέων σύμφωνα με το άρθρο 118 παρ. 2 του Ν. 4412/2016 “ Η απευθείας ανάθεση διενεργείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της αναθέτουσας αρχής, χωρίς να απαιτείται η συγκρότηση συλλογικού οργάνου για τον σκοπό αυτό” (ΦΕΚ 147/08.08.2016 τεύχος Α’) Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ).

Μεταξύ αποδεκτών προσφορών θα προκριθεί η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.

Άρθρο 7ο

Ανακοίνωση αποτελέσματος

Η αναθέτουσα αρχή κοινοποιεί αμέσως την απόφαση κατακύρωσης, μαζί με αντίγραφο όλων των πρακτικών της διαδικασίας ελέγχου και αξιολόγησης των προσφορών, σε κάθε προσφέροντα εκτός από τον προσωρινό ανάδοχο με κάθε πρόσφορο τρόπο, όπως με τηλεομοιοτυπία, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κ.λπ., επί αποδείξει ( άρθρο 105 παρ.2 του Ν.4412/2016 ).

Η απόφαση κατακύρωσης δεν παράγει τα έννομα αποτελέσματά της, εφόσον η αναθέτουσα αρχή δεν την κοινοποίησε σε όλους τους προσφέροντες. Τα έννομα αποτελέσματα της απόφασης κατακύρωσης και ιδίως η σύναψη της σύμβασης επέρχονται εφόσον και όταν συντρέξουν σωρευτικά τα αναφερόμενα στην 3η παράγραφο, του άρθρου 105 του Ν.4412/2016.

Μετά την επέλευση των έννομων αποτελεσμάτων της απόφασης κατακύρωσης, η αναθέτουσα αρχή προσκαλεί τον ανάδοχο να προσέλθει για την υπογραφή του συμφωνητικού, εντός είκοσι (20) ημερών από την κοινοποίηση σχετικής έγγραφης ειδικής πρόσκλησης ( άρθρο 105 παρ. 4 του Ν.4412/2016 ).

Άρθρο 8ο

Σύμβαση

Η σύμβαση συντάσσεται από τον αρμόδιο υπάλληλο και περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στο άρθρο 105 του Ν. 4412/2016 και άρθρο 130 του Ν.4270/2014 και υπογράφεται και από τα δυο (2) συμβαλλόμενα μέρη.

Η σύμβαση θεωρείται ότι εκτελέστηκε όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που αναλυτικά αναφέρονται στο άρθρο 202 του Ν.4412/2016.

Η σύμβαση θα έχει διάρκεια ένα (1) μήνα από την ημερομηνία υπογραφής του συμφωνητικού, ή μέχρι εξαντλήσεως των ποσοτήτων ή του προϋπολογισμού της.

Παράταση προθεσμίας μπορεί να χορηγηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016.

Για αντικείμενο αξίας μικρότερης των 2.500 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.- άρθρο 130 του Ν. 4270/2014 , Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. Απόφ. 86/2014 δεν απαιτείται υπογραφή συμφωνητικού.

Άρθρο 9ο

Εγγύηση συμμετοχής

Δεν απαιτείται.

Εγγύηση καλής εκτελέσεως

Δεν απαιτείται.

Άρθρο 10ο:

Χρόνος και τόπος παράδοσης

Η παράδοση των κλειδαριών μπορεί να είναι τμηματική ή συνολική, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες της Αναθέτουσας Αρχής, ενώ ο χρόνος παράδοσης δεν θα είναι μεγαλύτερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την εκάστοτε παραγγελία του αρμόδιου Τμήματος ( Τμήμα Σχεδιασμού Μελετών)

Οι κλειδαριές θα παραδοθούν στο χώρο των εγκαταστάσεων του Δήμου Πατρέων στην οδό Παντανάσσης 28, 3ος όροφος, ανάλογα με τις υποδείξεις του Δήμου, με ευθύνη και έξοδα του αναδόχου. Η τοποθέτηση τους θα πραγματοποιηθεί από συνεργεία του Δήμου Πατρέων.

Άρθρο 11ο

Έκπτωση αναδόχου

Ο ανάδοχος κηρύσσεται υποχρεωτικά έκπτωτος από την ανάθεση που έγινε στο όνομά του και από κάθε δικαίωμα που απορρέει από αυτήν, με απόφαση του αρμοδίου αποφαινόμενου οργάνου, ύστερα από γνωμοδότηση του αρμοδίου οργάνου :

α) στην περίπτωση της παραγράφου 5 του άρθρου 105 του Ν.4412/2016

β) στην περίπτωση που δε φόρτωσε, παρέδωσε ή αντικατέστησε τα συμβατικά υλικά σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 206 του Ν.4412/2016.

Στον προμηθευτή που κηρύσσεται έκπτωτος από την κατακύρωση, ανάθεση ή σύμβαση, επιβάλλονται, με απόφαση του αποφαινόμενου οργάνου, ύστερα από γνωμοδότηση του αρμοδίου οργάνου, το οποίο υποχρεωτικά καλεί τον ενδιαφερόμενο προς παροχή εξηγήσεων, αθροιστικά οι κυρώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 203 του Ν.4412/2016, επιπλέον μπορεί να επιβληθεί προσωρινός αποκλεισμός του αναδόχου από το σύνολο των συμβάσεων προμηθειών των φορέων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Ν.4412/16 κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα στο άρθρο 74 του Ν.4412/2016

Ανωτέρα Βία

Ο ανάδοχος που επικαλείται ανωτέρα βία υποχρεούται, μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τότε που συνέβησαν τα περιστατικά που συνιστούν την ανωτέρα βία, να αναφέρει εγγράφως αυτά και να προσκομίσει στην αναθέτουσα αρχή τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία. (άρθρο 204 του Ν.4412/2016)

Άρθρο 12ο

Παραλαβή υλικών

Η παραλαβή των παραδοτέων (άρθρο 208 του Ν.4412/2016) και η έκδοση των σχετικών πρωτοκόλλων παραλαβής από την αρμόδια επιτροπή παρακολούθησης παραλαβής προμήθειας του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016, πραγματοποιείται μέσα στον καθοριζόμενο από την σύμβαση χρόνο (άρθρο 209 του Ν.4412/2016).

Για την παρακολούθηση ή παραλαβή συμβάσεων προμηθειών ή συμβάσεων υπηρεσιών μεεκτιμώμενηαξία ίση ή κατώτερη από το ποσό των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00) δεν απαιτείται συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης ή Παραλαβής και το σχετικό πρωτόκολλο εκδίδεται από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας Υπηρεσίας. ( άρθρο 221 παρ.11η του Ν.4412/2016 , όπως προστέθηκε από την παρ.27 του άρθρου 43 του Ν.4605/2019 ).

Κατά τη διαδικασία παραλαβής διενεργείται ο απαιτούμενος έλεγχος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σύμβαση, μπορεί δε να καλείται να παραστεί και ο ανάδοχος. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να ειδοποιεί την υπηρεσία που εκτελεί την προμήθεια (Κυριακόπουλος Γ. τηλ. 2613610113, Παπαϊωάννου Β. 2613610109) , την αποθήκη υποδοχής των ειδών, και την επιτροπή παρακολούθησης παραλαβής προμήθειας, για την ημερομηνία που προτίθεται να παραδώσει τα είδη, τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες νωρίτερα ( άρθρο 206 παρ.6 του Ν.4412/ 2016 ).

Αν η επιτροπή παραλαβής κρίνει ότι τα παραδοτέα δεν ανταποκρίνονται πλήρως στους όρους της σύμβασης, συντάσσεται πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής, που αναφέρει τις παρεκκλίσεις που διαπιστώθηκαν από τους όρους της σύμβασης και γνωμοδοτεί αν οι αναφερόμενες παρεκκλίσεις επηρεάζουν την καταλληλότητα των παρεχόμενων παραδοτέων και συνεπώς αν μπορούν οι τελευταίες να καλύψουν τις σχετικές ανάγκες.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν επηρεάζεται η καταλληλότητα, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου αποφαινόμενου οργάνου, μπορεί να εγκριθεί η παραλαβή των εν λόγω παραδοτέων, με έκπτωση επί της συμβατικής αξίας, η οποία θα πρέπει να είναι ανάλογη προς τις διαπιστωθείσες παρεκκλίσεις. Μετά την έκδοση της ως άνω απόφασης, η επιτροπή παραλαβής υποχρεούται να προβεί στην οριστική παραλαβή των παρεχόμενων παραδοτέων της σύμβασης και να συντάξει σχετικό πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην απόφαση.

Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 208 του Ν. 4412/2016.

Άρθρο 13ο

Απόρριψη παραδοτέου - Αντικατάσταση

Σε περίπτωση οριστικής απόρριψης ολόκληρης ή μέρους της συμβατικής ποσότητας των υλικών, με απόφαση του αποφαινομένου οργάνου ύστερα από γνωμοδότηση του αρμόδιου οργάνου, μπορεί να εγκρίνεται αντικατάστασή της με άλλη, που να είναι σύμφωνη με τους όρους της σύμβασης, μέσα σε τακτή προθεσμία που ορίζεται από την απόφαση αυτή. ( άρθρο 213 παρ.1 Ν.4412/2016 )

Αν η αντικατάσταση γίνεται μετά τη λήξη του συμβατικού χρόνου, η προθεσμία που ορίζεται για την αντικατάσταση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη του 1/2 του συνολικού συμβατικού χρόνου, ο δε προμηθευτής θεωρείται ως εκπρόθεσμος και υπόκειται σε κυρώσεις λόγω εκπρόθεσμης παράδοσης.
Αν ο προμηθευτής δεν αντικαταστήσει τα υλικά που απορρίφθηκαν μέσα στην προθεσμία που του τάχθηκε και εφόσον έχει λήξει ο συμβατικός χρόνος, κηρύσσεται έκπτωτος και υπόκειται στις προβλεπόμενες κυρώσεις. ( άρθρο 213 παρ.1 Ν.4412/2016 )

Η επιστροφή των υλικών που απορρίφθηκαν γίνεται μετά την προσκόμιση ίσης ποσότητας με την απορριφθείσα και αφού αυτή παραληφθεί οριστικά.
Στην περίπτωση αυτή ο προμηθευτής υποχρεούται να παραλάβει την ποσότητα που απορρίφθηκε και αντικαταστάθηκε μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από την ημερομηνία της οριστικής παραλαβής της νέας ποσότητας. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί ύστερα από αίτημα του προμηθευτή, που υποβάλλεται απαραίτητα πέντε (5) τουλάχιστον ημέρες πριν από την εκπνοή της, με απόφαση του αρμοδίου αποφαινομένου οργάνου με την οποία και επιβάλλεται πρόστιμο σε ποσοστό 2,5% επί της συμβατικής αξίας της συγκεκριμένης ποσότητας.
Αν παρέλθει η προθεσμία αυτή και η παράταση που χορηγήθηκε και ο προμηθευτής δεν παρέλαβε την απορριφθείσα ποσότητα, ο φορέας μπορεί να προβεί στην καταστροφή ή εκποίηση της ποσότητας αυτής, κατά τις ισχύουσες διατάξεις. ( άρθρο 213 παρ.2 Ν.4412/2016 )
Με απόφαση του αρμοδίου αποφαινομένου οργάνου, ύστερα από γνωμοδότηση του αρμοδίου οργάνου, μπορεί να εγκριθεί η επιστροφή στον προμηθευτή των υλικών που απορρίφθηκαν πριν από την αντικατάστασή τους, με την προϋπόθεση ο προμηθευτής να καταθέσει χρηματική εγγύηση που να καλύπτει την καταβληθείσα αξία της ποσότητας που απορρίφθηκε. ( άρθρο 213 παρ.3 Ν.4412/2016 )

Άρθρο 14O

Ενστάσεις – Παράβολο

Για δημόσιες συμβάσεις με εκτιμώμενη αξία κάτω των εξήντα χιλιάδων (60.000,00) ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), σε περίπτωση ένστασης κατά πράξης της αναθέτουσας αρχής, η προθεσμία άσκησής της είναι πέντε (5) ημέρες από την κοινοποίηση της προσβαλλόμενης πράξης στον ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα. Για την άσκηση ένστασης κατά της διακήρυξης ή της πρόσκλησης, η ένσταση υποβάλλεται μέχρι πέντε (5) ημέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών.

Η ένσταση υποβάλλεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 127 του Ν. 4412/2016. Για το παραδεκτό της άσκησης ένστασης, απαιτείται, με την κατάθεση της ένστασης η καταβολή παραβόλου υπέρ του Δημοσίου, ποσού ίσου με το ένα τοις εκατό (1%) επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης.

Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 127 του Ν. 4412/2016.

Άρθρο 15ο

Κρατήσεις – Φόροι

Ο ανάδοχος υπόκειται σε όλους τους βάσει των κειμένων διατάξεων φόρους, τέλη και κρατήσεις που θα ισχύουν κατά την ημέρα της διενέργειας του διαγωνισμού. Ο Φ.Π.Α. βαρύνει την Αναθέτουσα Αρχή.

Άρθρο 16ο

Τρόπος πληρωμής - απαιτούμενα δικαιολογητικά για πληρωμή του αναδόχου

Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα γίνεται για το 100% της αξίας του εκάστοτε τιμολογίου μετά: α) την ποσοτική και ποιοτική παραλαβή των ειδών (πρωτόκολλο παραλαβής),

β) την έκδοση των αναγκαίων παραστατικών πωλήσεων - τιμολόγιο από τον προμηθευτή και

γ) την έκδοση χρηματικού εντάλματος πληρωμής, που θα συνοδεύεται από τα νόμιμα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 200 του Ν.4412/2016.

Πέραν των ανωτέρω δικαιολογητικών οι αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή, μπορούν να ζητήσουν και οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό, εφόσον προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία ή στα έγγραφα της σύμβασης.

Η πληρωμή του/των τιμολογίου/ων του προμηθευτή, θα γίνει το αργότερο εντός (60) ημερών από την υποβολή του/των.

Άρθρο 17ο

Συμφωνία με τεχνικές προδιαγραφές-Τεχνικά στοιχεία προσφοράς.

Η κάθε προσφορά θα συνοδεύεται από πλήρη τεχνική περιγραφή, προσπέκτους και ότι είναι απαραίτητο για τον έλεγχο συμμόρφωσης των προσφορών με τις τεχνικές προδιαγραφές.

Τα προσφερόμενα υλικά πρέπει να παραδοθούν σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές.

Προσφορές που παρουσιάζουν αποκλίσεις ή υστέρηση σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές σε βασικούς μηχανισμούς, στα λειτουργικά χαρακτηριστικά ή σε άλλες απαιτήσεις απορρίπτονται. Επίσης απορρίπτονται προσφορές με ασαφή ή ελλιπή τεχνική προσφορά.

Άρθρο 18ο

Για την ανάθεση και εκτέλεση της σύμβασης έχουν εφαρμογή οι σε εκτέλεση των σχετικών νόμων εκδοθείσες κανονιστικές διατάξεις και γενικότερα κάθε διάταξη (νόμου, προεδρικού διατάγματος, υπουργικής απόφασης, κ.λ.π.) που διέπει την ανάθεση και εκτέλεση της παρούσας σύμβασης όπως αυτή θα ισχύει κατά την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά στο παρόν. Για τυχόν ασάφειες και θέματα που δεν ρυθμίζονται από την παρούσα, υπερισχύουν οι διατάξεις του Ν.4412/2016.

Άρθρο 19ο

Προαιρέσεις

Το αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο, με αιτιολογημένη εισήγησή του, μπορεί να προτείνει την κατακύρωση της σύμβασης για ολόκληρη ή μεγαλύτερη ή μικρότερη ποσότητα κατά ποσοστό στα εκατό, που θα καθορίζεται στα έγγραφα της σύμβασης. Το ποσοστό αυτό δεν μπορεί να υπερβαίνει το 30% για διαγωνισμούς προϋπολογισθείσας αξίας μέχρι 100.000 ευρώ περιλαμβανομένου Φ.Π.Α. (παρ. 1, των άρθρων 104 και 105, του Ν. 4412/2016).

Πάτρα 27/7/2020

Ο συντάξας

Υπάλληλος

Ο Προϊστάμενος

Τμήματος

Σχεδιασμού και Μελετών α.α

Ο Προϊστάμενος

Δ/νσης

Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών, Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Βασίλης Παπαϊωάννου

Βασίλης Παπαϊωάννου

Παναγιώτης

Παπαευθυμίου

Νίκος Ασπράγκαθος

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ,

ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΜΕΛΕΤΗ : «Προμήθεια & εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου για τα κτίρια του χώρου των Παλαιών Σφαγείων»

ΠΡΟΫΠ/ΜΟΣ: 2.240,88 € (με Φ.Π.Α.)

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

A φορά την προμήθεια και εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου το οποίο θα ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και θα φέρει χωρητικότητα τουλάχιστον για:

  • 4 κυκλώματα βασικής πρόσβασης EURO - ISDN BRI
  • 16 αναλογικά εσωτερικά κυκλώματα για σύνδεση απλών τηλεφωνικών συσκευών
  • 8 ψηφιακά εσωτερικά κυκλώματα για σύνδεση ψηφιακών τηλεφωνικών συσκευών

Πίνακας Υποδείγματος Προσφερόμενου Εξοπλισμού/Λογισμικού

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

Converts one RJ61 plug to four x 2wire RJ45 plugs

2

Converts one RJ61 plug to two x 4wire RJ45 plugs

9

Mains Lead Angled IEC60320 C13 - EU

1

SL2100 Main/Expansion KSU

1

SL2100 CPU-Basic (No InMail built-in)

1

SL2100 8Hybrid/SLT extensions (accepts trunks daughterboard).

2

SL2100 8 Digital extension + 2 SLT extensions (accepts trunks daughterboard)

1

SL2100 2 circuit (4ch) Basic Rate daughterboard

2

SL2100 12 button TXH-B terminal (2wire digital) black

- ψηφιακές τηλεφωνικές συσκευές

3

Εγκατάσταση – Παραμετροποίηση

Η υλοποίηση του έργου, η οποία θα διακρίνεται σε δύο φάσεις: (1) Φάση Παράδοση Εξοπλισμού και (2) Φάση Εργασιών Εγκατάστασης-παραμετροποίησης.

Θα περιλαμβάνεται η εγκατάσταση, ο προγραμματισμός και η θέση σε κανονική και πλήρη λειτουργία του προσφερόμενου εξοπλισμού (Τηλεφωνικού Κέντρου).

Εγγύηση Καλής Λειτουργίας

Θα πρέπει να παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου τουλάχιστον για (2) έτη από την ημερομηνία παράδοσης του εξοπλισμού σε πλήρη λειτουργία.

Πάτρα 27/7/2020

Ο συντάξας

Υπάλληλος

Ο Προϊστάμενος

Τμήματος

Σχεδιασμού και Μελετών α.α

Ο Προϊστάμενος

Δ/νσης

Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Μελετών, Έργων Πρασίνου, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

Βασίλης Παπαϊωάννου

Βασίλης Παπαϊωάννου

Παναγιώτης

Παπαευθυμίου

Νίκος Ασπράγκαθος