Η διάνοιξη της Κανακάρη, η οποία ήταν ένας από τους μεγαλύτερους στόχους της πόλης εδώ και 30 χρόνια, ξεκίνησε τέλος του καλοκαιριού και συνεχίζεται με γοργό ρυθμό.

Με τη διάνοιξή της, η Κανακάρη θα γίνει οδός εξόδου από την πόλη και θα δώσει σημαντικότατη λύση για την αποφόρτιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στο κέντρο της Πάτρας ενώ η Κορίνθου θα αντιδρομηθεί και θα αποτελέσει το βασικό οδικό άξονα εισόδου στην πόλη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα εφαρμογής των κυκλοφοριακών μελετών, εκτεταμένων πεζοδρομήσεων σε όλο το ιστορικό κέντρο (Μαιζώνος κλπ) που θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα του κέντρου.

Η σύμβαση μεταξύ Δήμου Πατρέων και της Κοινοπραξίας: Εργοδυναμική Πατρών ΑΤΕ – Αναστηλωτική ΑΤΕ – ΑΤΕΣΕ Α.Ε., για την κατασκευή του έργου διάνοιξης της Κανακάρη, υπεγράφη στις 17 Ιουνίου.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί σε 22 μήνες, δηλαδή θα παραδοθεί σε χρήση στα τέλη του 2014. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 10.124.547,65 ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ σε ποσοστό 95% και από εθνική συμμετοχή 5%.

Το έργο ξεκινά στο τμήμα του από Πουκεβίλ έως Γκότση. Στο τμήμα αυτό υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ανεύρεσης αρχαιοτήτων της Ρωμαϊκής περιόδου Για το λόγο αυτό έχει προβλεφθεί συμπληρωματική εργολαβία 400.000 ευρώ με σχετικό μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και της Στ΄ Εφορίας Αρχαιοτήτων το οποίο υπεγράφη χθες. Στην περίπτωση που θα προκύψει ανάγκη αρχαιολογικών υπηρεσιών το μέτωπο των εργασιών του έργου θα μεταφερθεί αμέσως στο τμήμα από την οδό Νόρμαν έως την Αγία Σοφίας που είναι και το μεγαλύτερο τμήμα του έργου, ώστε να ολοκληρωθούν ανεμπόδιστα οι εργασίες της αρχαιολογικής υπηρεσίας και να μην υπάρξει καμία καθυστέρηση.

Οι εργασίες θα συνεχιστούν αμέσως μετά την ολοκλήρωση των ανασκαφικών εργασιών στο αρχικό τμήμα.

Με τον τρόπο αυτό δεν θα αντιμετωπιστεί κίνδυνος καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση του έργου και θα ολοκληρωθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων.