Η απάντηση του Δήμου, σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Πελοπόννησος», «Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα σας, όπου ισχυρίζεται ότι η μαρίνα της Πάτρας, δεν προσφέρει ρεύμα, νερό, καθαριότητα και ντουζιέρες, σας τονίζουμε τα εξής: Η μαρίνα της Πάτρας προσφέρει όλες τις ανωτέρω υπηρεσίες.
Δεν είναι τυχαίο πως η επισκεψιμότητα της μαρίνας, αυτή την σεζόν έχει αυξηθεί πάνω από 70% σε σχέση με πέρυσι πράγμα που οφείλεται και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μαρίνας και στην εξυπηρέτηση των τουριστών από το προσωπικό του δήμου.
Είναι γνωστό πως με την παραχώρηση της μαρίνας στον δήμο Πατρέων, ο δήμος προχώρησε άμεσα σε μία σειρά ενεργειών για την βελτίωση όλων των ανωτέρω υποδομών και προσπαθεί διαρκώς για την βελτίωση και την άμεση αποκατάσταση των βλαβών.
(Ενδεικτικά σας αποστέλλουμε και σχετικές φωτογραφίες)
Όσον αφορά τις δυσάρεστες οσμές, είναι γνωστό πως το έργο αποχέτευσης που πραγματοποιείται στην Ηρώων Πολυτεχνείου, μεταξύ άλλων θα λύσει και αυτό το πρόβλημα, όπως αποδείχθηκε κατά την περίοδο της δοκιμαστικής διασύνδεσης για τον έλεγχο της κατασκευής.
Ο Δήμος θεωρεί πως η πόλη μας έχει ανάγκη μία σύγχρονη μαρίνα. Παράλληλα όμως και με όλες τις γνωστές οικονομικές δυσκολίες, φροντίζει καθημερινά για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της υπάρχουσας μαρίνας.