
Ο Δήμος Πατρέων έχει αρχίσει να επιδίδει, ηλεκτρονικά στους πολίτες, έγγραφα στη «θυρίδα πολίτη» (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/thurida-polite) έτσι ώστε οι πολίτες να λαμβάνουν έγκαιρη ενημέρωση για τα έγγραφα και τα ζητήματα που τους αφορούν.
Ο Δήμος μπορεί να επιδίδει ή να κοινοποιεί ηλεκτρονικά αποσπάσματα βεβαιωτικών καταλόγων, ατομικές πράξεις και αποφάσεις για οφειλές, απευθείας στις θυρίδες των πολιτών στο gov.gr και στο gov.gr Wallet και οι πολίτες θα ενημερώνονται άμεσα με SMS και EMAILστα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλώσει στο ΕΜΕπ και με σχετική ειδοποίηση (push notification) στο Gov.gr Wallet.
Η επίδοση προς τον αποδέκτη θεωρείται συντελεσμένη όταν αυτός διαβάσει το έγγραφο είτε μέσω του μηνύματος είτε μέσω της ενότητας «Έγγραφα» της θυρίδας του. Αν ο αποδέκτης δεν διαβάσει το έγγραφο η επίδοση τεκμαίρεται συντελεσμένη με την παρέλευση δέκα (10) ημερών.
Με αυτό τον τρόπο και ο Δήμος αποκτά ένα σύγχρονο, γρήγορο και διαφανή τρόπο επίδοσης, μειώνοντας την γραφειοκρατία και ενισχύοντας την ασφάλεια διαδικασίας επίδοσης.
Οι πολίτες, για να λαμβάνουν ψηφιακά έγγραφα που τους αφορούν, πρέπει να διαθέτουν ΑΦΜ και να έχουν εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ – emep.gov.gr).
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας πραγματοποιήθηκαν από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών.