Η τακτική της υπονόμευσης σημαντικών έργων για την Πάτρα, συνεχίζεται απροκάλυπτα πια, από τις τρεις πρώτες παρατάξεις της Αντιπολίτευσης (Ν.Δ., Σύριζα, ΠΑΣΟΚ).
Πριν μερικούς μήνες, οι ίδιες παρατάξεις αξίωναν να μην προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη δημιουργία πολιτιστικού και αθλητικού κέντρου στις αποθήκες του ΑΣΟ με το πρόσχημα ότι θα έμεναν άστεγοι κάποιοι καρναβαλιστές, που δραστηριοποιούνται εκεί φτιάχνοντας τις κατασκευές τους.
Απαιτούσαν δηλαδή, να μην γίνει το έργο - είναι προυπολογισμού 8 εκατ. ευρώ και η δημοτική Αρχή είχε εξασφαλίσει τα χρήματα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – εάν προηγουμένως δεν βρισκόταν άλλος κατάλληλος χώρος για τη στέγαση των καρναβαλιστών !
Μετά ήρθε το θέμα αξιοποίησης του κτιρίου της οδού Μανιακίου, το οποίο είχε ενταχτεί στο ΤΑΙΠΕΔ και δόθηκε πολύχρονη μάχη να παραχωρηθεί στο Δήμο για να φτιαχτεί εκεί ο μεγαλύτερος παιδικός σταθμός της πόλης.
Ίδια τακτική και γι αυτό το έργο από τη γνωστή "παρέα". Δεν συναινούσαν στην ιδέα του παιδικού σταθμού, επειδή εκεί στεγάζεται ο σύλλογος ΑΣΤΟ και απαιτούσαν να "παγώσουν" οι διαδικασίες μέχρι να βρεθεί από τον Δήμο άλλο κτίριο για να στεγαστεί ο σύλλογος !
Φυσικά, δεν τους έγινε το χατίρι. Οι διαδικασίες και στα δύο ζητήματα προχώρησαν, εγκρίθηκαν με ευρεία πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο (ψήφισαν υπέρ των έργων και παρατάξεις της ελάσσονος αντιπολίτευσης), τα χρήματα που είναι από προγράμματα με ημερομηνία λήξης δεν χάθηκαν και τα δύο έργα βρίσκονται σε φάση υλοποίησης, ενώ δόθηκε από τη δημοτική Αρχή και λύση στο πρόβλημα στέγασης των…"ξεσπιτωμένων".
Τώρα οι ίδιοι πάλι κάνουν ό,τι μπορούν να εμποδίσουν την κατασκευή του παραλιακού ποδηλατόδρομου, ο οποίος θα εκτείνεται από την οδό Κανελλοπούλου μέχρι την Παπαφλέσσα, με πρόβλεψη προέκτασής του ως τον Γλαύκο.
Αυτός ο ποδηλατόδρομος (είναι η πρώτη διαδρομή από τα 33 χλμ συνολικά του δικτύου που προβλέπει η μελέτη για την πόλη) είναι έργο προυπολογισμού 550.000 ευρώ. Τα χρήματα είναι εξασφαλισμένα, η οριστική μελέτη έχει εγκριθεί, ενώ η ιδέα έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους πατρινούς.
Ωστόσο, στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο ήρθε προς συζήτηση διαδικαστικού χαρακτήρα θέμα (έγκριση φωτιστικών και στοιχείων διαμόρφωσης κλειστού τύπου ποδηλατοδρομίου).
Οι γνωστοί αρνητές, με πρόσχημα ότι τμήμα του ποδηλατόδρομου (από Νόρμαν μέχρι Αράτου) εμποδίζει τη χάραξη της γραμμής διέλευσης του νέου τρένου (σ.σ. συζήτηση που έγινε σε παλαιότερη συνεδρίαση για την οριστική μελέτη, η οποία και εγκρίθηκε) καταψήφισαν την έγκριση φωτιστικών στοιχείων κ.λπ. Λόγω δε του προχωρημένου της ώρας, πολλοί σύμβουλοι είχαν αποχωρήσει κι έτσι δεν υπήρχε η απαιτούμενη πλειοψηφία για την έγκριση του θέματος.
Το ίδιο θα επανέλθει – βάσει Κανονισμού – σε ένα μήνα για να "περάσει" με την προβλεπόμενη πλειοψηφία.
Γιατί κράτησαν, όμως, αυτή τη στάση ; Κόπτονται για την ανεμπόδιστη διέλευση του τρένου ; Φυσικά και όχι. Άλλωστε για το νέο τρένο δεν υπάρχει ακόμη ούτε το οριστικό σχέδιο (ακούμε για επίγεια διέλευση, υπόγεια, αλλού πως θα είναι με βύθιση, αλλού υπερυψωμένο, αλλού κάτω, αλλού πάνω, λες και πρόκειται για το τρενάκι του λούνα παρκ ). Επομένως, μέχρι να εγκριθούν οι μελέτες, να γίνουν οι δημοπρατήσεις, να υπάρξει ανάδοχος και να ξεκινήσουν οι εργασίες, θα περάσουν αρκετά χρόνια.
Τι επιδιώκουν, λοιπόν, τα "συνεταιράκια" βάζοντας τρικλοποδιά και στο έργο του ποδηλατοδρομίου; Να μην γίνεται κανένα έργο στην πόλη ώστε να αποφύγουν και τη σύγκριση με το δικό τους άπραγο παρελθόν…
Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να έχουν κατά νου τη λαική ρήση "όποιος σκάβει το λάκκο του άλλου, συνήθως πέφτει μέσα ο ίδιος"!.