ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 29-09-2014

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 147955

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 88 του Δ.Κ.Κ. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ Α' 114), περί εξουσιοδότησης υπογραφών β) του άρθρου 58 του N.3852/10 (ΦΕΚ 87/07.06.2010 τεύχος Α') περί των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου
  2. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ.Β) και (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ. Β)
  3. Την αριθ. Πρωτ. 22165/6-2-2013 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων με την οποία ορίσθηκαν οι αναπληρωτές προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικών Δ/νσεων και Δ/νσεων του Δήμου Πατρέων, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Την αριθ. Πρωτ. 33426/28-2-2013 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, περί κατάταξης του προσωπικού με την οποία ορίσθηκαν οι αναπληρωτές προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Τμημάτων του Δήμου Πατρέων, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  5. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για την επίσπευση της έκδοσης των διοικητικών πράξεων και για την ταχύτερη αντιμετώπιση των αιτημάτων των πολιτών.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Εξουσιοδοτούμε Προϊσταμένους Διευθύνσεων και Τμημάτων καθώς και υπαλλήλους του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν, έ γγραφα με αρμοδιότητα εκχωρημένη από το νόμο , αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις και αλληλογραφία που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις όπως προβλέπονται από τις αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων όπου προΐστανται ή υπηρετούν σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου ( ΦΕΚ 3492/31-12-2012τ.Β ), ( ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ.Β) και όχι σε θέματα αποφασιστικής αρμοδιότητας ή αναγόμενα στην οικονομική διαχείρισηκαι διοίκηση του Δήμου.

Ειδικότερα εξουσιοδοτούμε:

  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα :
  • Διαβιβαστικά έγγραφα και αλληλογραφία προς Εθνικές και Περιφερειακές Διαχειριστικές Αρχές, Εθνικούς και Ιδιωτικούς φορείς, (εταιρείες τηλεφωνίας, παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών, εταιρείες ανάπτυξης και πληροφοριακών συστημάτων) δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία, φορείς κλπ.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης.
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)

Σε περίπτωση κωλύματος του προϊσταμένου της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, θα τον αναπληρώνει στην υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου» για τα ανωτέρω θέματα ο αναπληρωτής προϊστάμενος του Τμήματος Σχεδιασμού και Μελετών

  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ και ειδικότερα:
  • Ανακοινώσεις – Ειδοποιήσεων προς πληροφόρηση ενδιαφερομένων ιδιωτών, επί θεμάτων επεκτάσεων και τροποποιήσεων σχεδίου πόλεως, Πράξεων Εφαρμογής και Πράξεων Αναλογισμού
  • Βεβαιώσεων επί θεμάτων σχεδίου πόλεως και θεώρησης διαγραμμάτων και εν γένει επί θεμάτων αρμοδιότητας της Δ/νσης, πλην αυτών του Τμήματος Αδειών και Ελέγχου Δόμησης
  • Βεβαιώσεων υποβολής δηλώσεων ιδιοκτησίας του Ν. 1337/83
  • Τρεχόντων εγγράφων προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδος και Ιονίου, προς υπουργεία, άλλες υπηρεσίες και φορείς καθώς και προς ιδιώτες για αμιγώς τεχνικά – πληροφοριακά θέματα.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Αδειών και Ελέγχου Δόμησης της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ και βάσει διατάξεων των Ν. 4030/11, 4014/11, 4067/12, 4042/12, 4178/13, 4280/14 και 3852/10 έγγραφα που αφορούν:
  • Στην έκδοση οικοδομικών αδειών
  • Στην τήρηση της διαδικασίας των αυθαιρέτων
  • Στην έγκριση δόμησης σύμφωνα με την ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία.
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, συλλόγους, εργολήπτες, προμηθευτές και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, υπουργεία, δικαστήρια, οργανισμούς, υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών
  • Αναγγελίες πρόσληψης – αποχώρησης προσωπικού
  • Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας και υπαλληλικής σχέσης
  • Αποφάσεις χορήγησης αδειών μητρότητας και διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις (άρθρα 56 και 60 του Ν. 3584/07)
  • Πράξεις περικοπής μισθού (άρθρα 47 και 63 του Ν. 3584/07)
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Διοικητικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Αποδεικτικά παραλαβής, δικογράφων, δικαστικών αποφάσεων, κλήσεων, επιδοτηρίων προς κατοίκους αγνώστου διαμονής και λοιπών εγγράφων που κοινοποιούνται στο Δήμο Πατρέων.
  1. Τους υπαλλήλους του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας.
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης γεννήσεως κλπ
  • Βεβαιώσεις διετούς κατοικίας για μεταδημότευση
  • Βεβαιώσεις του γνησίου υπογραφής
  • Επικύρωση φωτοαντιγράφων
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Βεβαιώσεις προς πιστωτικά ιδρύματα, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς αναδόχους προμηθειών – εργασιών, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες.
  • Έγγραφα διαβιβαστικά εγγυητικών επιστολών προς πιστωτικά ιδρύματα κ.α
  • Απαντητικά έγγραφα προς πολίτες, αναδόχους προμηθειών, Δημόσιους φορείς και υπηρεσίες.
  • Αποστολή απολογιστικών καταστάσεων σε υπουργεία και άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
  • Βεβαιώσεις αποδοχών για ΦΜΥ, δάνεια, τράπεζες, διατροφές, εξαγορά συντάξιμου χρόνου, δικαστική χρήση κλπ.
  • Βεβαιώσεις παρακράτησης εισφορών προς ασφαλιστικά ταμεία
  • Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας
  • Βεβαιώσεις ενσήμων ΙΚΑ
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο και Δήμους
  • Βεβαιώσεις Δ.Α.Υ.Κ
  • Έγγραφα προς υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργεία και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα
  • Αποφάσεις δικαιούχων προνοιακών επιδομάτων, χορηγήσεις, απορρίψεις, αναστολές, αναθεωρήσεις, άρση αναστολής, διακοπή, κλπ που αφορούν τα επιδόματα.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Αποφάσεις έκδοσης – θεώρησης βιβλιαρίων ανασφάλιστων
  • Πιστοποιητικά οικονομικής αδυναμίας.
  • Βεβαιώσεις ασφαλισμένων
  • Βεβαιώσεις αποδοχών προνοιακών επιδομάτων
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Διαβιβαστικά για Πίνακες βαρδιών σχολικών φυλάκων και σχολικών καθαριστριών προς υπηρεσίες.
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργία και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Αποφάσεις επιβολής Τελών και προστίμων όταν απαιτούνται από τις αρμοδιότητες των Τμημάτων της Δ/νσης.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών –ΤΑΠ της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Βεβαιώσεις περί μη οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας.
  • Δηλώσεις Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ), Φόρου Ηλεκτροδοτούμενων Χώρων (ΔΦ), και τέλους καθαριότητας και φωτισμού (ΔΤ)
  • Βεβαιώσεις προς συναρμόδιες υπηρεσίες (ΔΕΗ,ΔΟΥ κλπ) σχετικά με θέματα που αφορούν στα ΤΑΠ, ΔΦ, και ΔΤ κατόπιν αιτήσεων πολιτών.

Σε περίπτωση κωλύματος της προϊσταμένης του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών –ΤΑΠ, θα την αναπληρώνει στην υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου» για τα ανωτέρω θέματα η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Άδειες κατάληψης κοινόχρηστων χώρων.

Σε περίπτωση κωλύματος της προϊσταμένου του Τμήματος Εσόδων, θα τον αναπληρώνει στην υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου» για τα ανωτέρω θέματα η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Απαντήσεις επί ενστάσεων που άπτονται της αρμοδιότητας του τμήματος.(Κανονισμός καθαριότητας κλπ)

Σε περίπτωση κωλύματος της προϊσταμένου του Τμήματος Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων, θα τον αναπληρώνει στην υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου» για τα ανωτέρω θέματα η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Έγγραφα που απευθύνονται προς το Υπουργείο Εσωτερικών, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, Προξενεία καθώς και συναρμόδιες υπηρεσίες για θέματα αρμοδιότητας της Δ/νσης.
  • Τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται από τα Τμήματα της Δ/νης, εκτός εκείνων που η υπογραφή τους έχει ανατεθεί σε προϊσταμένους Τμημάτων ή σε άλλους υπαλλήλους.
  • Έγγραφα που απευθύνονται στη ΔΟΛ ΚΕΠ και στις συναρμόδιες υπηρεσίες
  • Ετήσιες καταστάσεις Μητρώου Αρρένων
  • Ετήσιους Στρατολογικούς Πίνακες
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Πιστοποιητικά Εγγυτέρων Συγγενών
  • Πιστοποιητικά Ταυτοπροσωπίας
  • Τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται από το Τμήμα
  1. Τους υπαλλήλους του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών , να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Πιστοποιητικά Οικογενειακής Κατάστασης
  • Πιστοποιητικά Γέννησης.
  1. Τους υπαλλήλους του Τμήματος Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου»
  • Την επικύρωση αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων και Αποσπασμάτων των Ληξιαρχικών Πράξεων που εκδίδονται από το Τμήμα.
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα αγροτικά τους προϊόντα τους σε λαϊκές αγορές.
  • Άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
  • Άδειες κινηματογράφων, θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων
  • Άδειες παιδότοπων, και διαφόρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων ( λούνα παρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων), μουσικών συναυλιών και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
  • Άδειες τεχνικών ψυχαγωγικά παιγνίων και την παροχή υπηρεσιών διαδικτύου.
  • Άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων.
  • Άδειες παράτασης μουσικών οργάνων
  • Άδειες υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.
  • Άδειες οικήματος για την άσκηση δραστηριότητας από εκδιδόμενα πρόσωπα.
  • Άδειες διενέργειας διαφήμισης, την τοποθέτηση πλαισίων υπαίθριας διαφήμισης, την τοποθέτηση επιγραφών προσδιορισμού επαγγελματικής δραστηριότητας σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και την παραχώρηση χώρων για την προβολή δραστηριοτήτων σε νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν κοινωφελείς σκοπούς.
  • Άδειες καταστημάτων εκμίσθωσης μοτοποδηλάτων.
  • Άδειες υπεραγορών λιανικού εμπορίου.
  • Άδειες υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος κουρέα, κομμωτή, τεχνίτη περιποίησης χεριών και ποδιών, καθώς και τη συγκρότηση σχετικής εξεταστικής επιτροπής και Πειθαρχικού Συμβουλίου, σε συνεργασία με την υπηρεσία Δημ. Υγείας.
  • Άδειες λειτουργίας εκθέσεων βιβλίου.
  • Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών και συγκροτημάτων μουσικής δωματίου)
  • Άδειες εγκατάστασης και άδειες λειτουργίας φωτοβόλων σωλήνων, φωτεινών επιγραφών και ηλεκτροκίνητων ανυψωτικών μηχανημάτων
  • Άδειες εγκατάστασης και λειτουργίας στεγνοκαθαριστηρίων, πλυντηρίων ρούχων, σιδηρωτηρίων ρούχων και ταπητοκαθαριστηρίων.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος τεχνιτών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα επιβατών και εμπορευμάτων.
  • Άδειες εκγυμναστών, καθώς και ίδρυσης και λειτουργίας σχολών υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
  • Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων
  • Άδειες σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για διάθεση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ)
  • Άδειες εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης ανελκυστήρων.
  • Αποφάσεις προσωρινής αφαίρεσης αδείας λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • Αποφάσεις ανάκλησης αδειών λόγω παύσης εργασιών.
  • Αποφάσεις σφράγισης καταστήματος λόγω στέρησης αδείας.
  • Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων
  • Αποφάσεις αναστολής εκτέλεσης διοικητικής κύρωσης.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)

Σε περίπτωση κωλύματος του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, θα τον αναπληρώνει στην υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου» για τα ανωτέρω θέματα ο προϊστάμενος του Τμήματος Γεωργικής Ανάπτυξης.

  1. Στις Αποκεντρωμένες υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Μασσάτιδος εξουσιοδοτούμε τους κάτωθι υπαλλήλους να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:
  • Την Γιαννακοπούλου Αμαλία του Χρήστου, για τα πάσης φύσης πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται με βάση τα Δημοτολόγια, τις βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, πληθυσμού, αγροτών για στρατιωτική άδεια, τα πιστοποιητικά ιδιοκτησίας αμπελοκτημόνων, τις βεβαιώσεις άρδευσης και βοσκοτόπων, την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων.
  • Την Σταματοπούλου Αθανασία του Βασιλείου για τα πάσης φύσης πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται με βάση τα Δημοτολόγια, τις Βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, πληθυσμού και τις στρατιωτικές άδειες αγροτών
  • Την Κουνάβη Αναστασία του Φωτίου, τα πιστοποιητικά ιδιοκτησίας αμπελοκτημόνων, τις βεβαιώσεις άρδευσης και βοσκοτόπων και ως αναπληρώτρια τα Πιστοποιητικά Δημοτολογίου.
  1. Στις Αποκεντρωμένες υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Ρίου εξουσιοδοτούμε τους κάτωθι υπαλλήλους να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

Τους Γκίλα Αντώνιο του Κωνσταντίνου και Μισύρη Χρήστο του Νικολάου για τα πάσης φύσης πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται με βάση τα Δημοτολόγια, τις βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, πληθυσμού και τις στρατιωτικές άδειες αγροτών

  1. Στις Αποκεντρωμένες υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Βραχναιίκων εξουσιοδοτούμε τους κάτωθι υπαλλήλους να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:
  • Τις Κυριακοπούλου Ελένη του Πέτρου, Σωτηροπούλου Θεώνη του Δημητρίου και Αποστολόπουλο Γεώργιο του Αθανασίου, για την επικύρωση των φωτοαντιγράφων σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, την θεώρηση ακριβούς αντιγράφου εγγράφων του Δήμου, τα πάσης φύσης πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται με βάση τα Δημοτολόγια, τις βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, πληθυσμού, αγροτών για στρατιωτικές άδειες και τις βεβαιώσεις ταυτοπροσωπίας
  1. Στις Αποκεντρωμένες υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Παραλίας εξουσιοδοτούμε τους κάτωθι υπαλλήλους να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:
  • Την Τατσιώνα Βασιλική του Χρήστου και τον Πεντασκούφη Απόστολο του Γεωργίου,για τα πάσης φύσης πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται με βάση τα Δημοτολόγια, για την επικύρωση των φωτοαντιγράφων σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, την θεώρηση ακριβούς αντιγράφου εγγράφων του Δήμου, τις βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, πληθυσμού, αγροτών για τις στρατιωτικές άδειες και τις βεβαιώσεις ταυτοπροσωπίας.

Μετά την δημοσίευση της παρούσας απόφασης κάθε προηγούμενη σχετική παύει να ισχύει.

Η παρούσα απόφαση ως κανονιστική α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να τοιχοκολληθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ