ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 02-10 -2014
ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 150078
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,
Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489
Email: prosopdp@patras.gr
Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
- Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
- Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
- Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
- Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
- Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14) και 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
- Την αριθ. Πρωτ. 146581/25-9-2014 (ΑΔΑ: 7ΔΙΡΩΞΙ-ΞΛΑ) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων.
- Την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2014, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα
- Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών.
- Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Οκτώβριο του 2014 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:
α) Η Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού , πλέον των ανελαστικών υποχρεώσεων της που απορρέουν από τον ΟΕΥ και αφορούν στην καθαριότητα της πόλης οφείλει να ανταπεξέλθει και σε επιπλέον ανάγκες οι οποίες προκύπτουν για έκτακτα και εποχικά γεγονότα που συναρτώνται με την ασφάλεια και την δημόσια υγεία των πολιτών και αφορούν, 1) στον καθαρισμό της πόλης και ιδιαίτερα το ιστορικό κέντρο για τον εορτασμό της εθνικής εορτής της 28ηςΟκτωβρίου 2) στον καθαρισμό της κέντρου της πόλης στα πλαίσια της διοργάνωσης του λαϊκού αγώνα δρόμου RUN GREECE στις 12-10-2014 3) στην απομάκρυνση κλαδεμάτων για την αποφυγή ατυχημάτων και στον καθαρισμό φρεατίων προς αποφυγή πλημυρών 4) σε επιχειρήσεις καθαρισμού πλατειών και κοινόχρηστων χώρων από καταυλισμούς μεταναστών ή αθίγγανων μετά από υπόδειξη της Αστυνομικής Δ/νσης Αχαΐας 5) στην κατεδάφιση ετοιμόρροπων και επικίνδυνων κτισμάτων 6) στην απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων που εναποθέτουν πολίτες και επιχειρήσεις ανά την πόλη 7) στην αντιμετώπιση βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου που λόγω της παλαιότητας του μηχανολογικού εξοπλισμού απαιτούν συχνές και απρόβλεπτες παρεμβάσεις 8) στον καθαρισμό των πολυσύχναστων παραλιακών οικισμών μετά την θερινή περίοδο 9) στον καθαρισμό της πλαζ και του έλους της Αγυιάς για την χειμερινή περίοδο 10) στον καθαρισμό των αύλειων χώρων σχολειών, νηπιαγωγείων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 11) στις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.
β) Στο Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές και ειδικότερα, 1) στην επίβλεψη εργολαβιών (από τους τρείς (3) υπαλλήλους που υπηρετούν στο τμήμα), τα απογεύματα μετά την λήξη της βάρδιας και τις Κυριακές από επιβλέποντες, καθ΄ όσον οι εργολαβίες (καθαρισμοί ορεινών – δασικών οδών στην περιοχή Θέα, Μοίρα, Κρυσταλόβρυση και καθαρισμού χειμάρρων Λυγιά, Ξηρόρεμα Αγίου Βασιλείου, Μαλαμαμούτη, Χειμάρρους Α. Καστρίτσι- Οβρυά) πραγματοποιούνται καθημερινά και τα απογεύματα και τις Κυριακές για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων και βατότητας ορεινών οδών από πυροσβεστικά οχήματα, 2) στην επιφυλακή του προσωπικού εξαιτίας πρόγνωσης επικίνδυνων καιρικών φαινομένων κάθε φορά που υπάρχει ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, 3) στην συνδρομή της πυροσβεστικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση εκτάκτων και απρόβλεπτων γεγονότων (πλημυρών και πυρκαγιών κλπ) –φυσικών φαινομένων που θα προκληθούν στα όρια του Δήμου Πατρέων, 4) στην επέμβαση κατά την διάρκεια εκδήλωσης φυσικής καταστροφής και στην αποκατάσταση ζημιών από αυτές,(δασικές πυρκαγιές, πλημμύρες, προβλήματα λόγω δυνατών ανέμων κλπ) άμεσα και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω του ότι αφορούν γεγονότα έκτακτα και απρόβλεπτα, 5) στην επίβλεψη ως επικεφαλής υπηρεσία, των ομάδων πυρασφάλειας κατά την αντιπυρική περίοδο (1/5 έως 31/10) για την φύλαξη του Δασυλλίου, του άλσους Γηροκομείου, του άλσους Κεφαλόβρυσου καθώς και τον έλεγχο και συντονισμό των εθελοντικών ομάδων πυρασφάλειας και των συνεργείων και περιπολιών πυρασφάλειας του Δήμου Πατρέων.
γ) Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
Τμήμα Ταμείου , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην σύνταξη του ημερήσιου δελτίου εσόδων – εξόδων και καταθέσεων του Δήμου 2) στον έλεγχο ειδικευμένων εσόδων για το βιβλίο τρεχούμενων συναλλαγών 3) στο κλείσιμο του ταμείου για το χρηματικό υπόλοιπο, 4) στον προγραμματισμό των πληρωμών 5) στην συμφωνία της μισθοδοσίας και στην απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, 6) στην ταμειακή διαχείριση του Φ.Ο.Σ.Φ.Α, 7) στην απόδοση του ΦΠΑ από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων και 8) στην καταχώρηση παραστατικών εσόδων από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων
Τμήμα Διαχείρισης Υλικού , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην υποστήριξη όλων των υπηρεσιών (συνεργεία) του Δήμου που λειτουργούν λόγω εξαιρέσεων τα απογεύματα και τις Κυριακές για 1) το άνοιγμα των αποθηκών 2) την παράδοση υλικών και τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες στα συνεργεία που διενεργούν την αποκατάσταση βλαβών, τις επισκευές και συντηρήσεις έργων και για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων και 3) σε ελέγχους που ενεργούνται από το προσωπικό του τμήματος σε υλικά.
Τμήμα Λογιστηρίου , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) την σύνδεση και ενημέρωση του απλογραφικού με διπλογραφικό σύστημα, 2) την άντληση οικονομικών στοιχείων για το ΥΠ. ΕΣ, 3) την κατάρτιση μηνιαίας στοχοθεσίας του Δήμου Πατρέων 4) την έκθεση τριμηνιαίας εκτέλεσης προϋπολογισμού και 5) την κατάρτιση προϋπολογισμού- τεχνικού προγράμματος οικονομικού έτους 2015.
Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) στο γεγονός ότι το Δ. Σ κατά το χρονικό διάστημα του ενός μηνός πριν την διενέργεια των αυτοδιοικητικών εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων δημοτικών αρχών δεν αποφάσιζε παρά μόνο σε θέματα που αναφέρονται σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης το οποίο οδήγησε στην συσσώρευση υποθέσεων προμηθειών υλικών και αγαθών προς διεκπεραίωση 2) στην Π1/750/12-5-2014 απόφαση Γ.Γ. Εμπορίου, ΕΠΠ 2014 (εντάξεις το ΕΠΠ 2014) με την οποία εγκρίνονται 5 προμήθειες του Δήμου Πατρέων οι οποίες εκκρεμούν λόγω των ανωτέρω (1), 3) στις διαδικασίες που αφορούν αναθέσεις προμήθειας αγαθών ή λήψης υπηρεσιών δαπάνης άνω των 60.000,00€ οι οποίες διενεργούνται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ( άρθ. 9 Ν. 4205/13) και για τους ΟΤΑ από 1-10-2014.
δ) Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων οι οποίες πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες.
Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) τον έλεγχο 146 περίπου ατομικών φακέλων υπαλλήλων και την μοριοδότησή αυτών κατά την διαδικασία της επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων σύμφωνα με την αριθ. 219585/31-12-2013 προκήρυξη 2) τον έλεγχο αιτήσεων υποψηφίων και την μοριοδότησή τους για πρόσληψη τους στο Δήμο Πατρέων ως συμβασιούχων σύμφωνα με τις ΣΟΧ, Αριθ.. 1/2014 3) την διεκπεραίωση συνταξιοδοτικών φακέλων κατά τις απογευματινές ώρες, λόγω της ταχύτερης ανταπόκρισης του μηχανογραφικού συστήματος ΔΑΥΚ, αλλά και λόγω της αυξημένης προσέλευσης εργαζομένων κατά τις πρωινές ώρες για ερωτήσεις που αφορούν την δυνατότητα συνταξιοδότησής τους και 4) τον έλεγχο – αυτοψία από τον Ιατρό εργασίας του προσωπικού του Δήμου που απασχολείτε σε βάρδιες κατά τις απογευματινές ώρες.
Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, λόγω έλλειψης προσωπικού του κλάδου ΥΕ Καθαριστριών Εσωτερικών Χώρων μετά από μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων με αποτέλεσμα το υπάρχον προσωπικό να μην μπορεί εντός του νόμιμου ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον φόρτο της εργασίας του τμήματος και 2) για την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες και την διανομή κατά τις απογευματινές ώρες των προσκλήσεων στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη συνεδριάσεων των Συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες προκριμένου να τηρηθούν τα πρακτικά.
ε) Δ/νση Έργων Υποδομής
Γραφείο Δ/νσης , η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη καθώς ο Δ/ντης πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένος να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) προκειμένου να έχει τον γενικό συντονισμό των συνεργείων επέμβασης στις ανωτέρω περιπτώσεις .
Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής, η υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού κρίνεται απαραίτητη καθώς πλέον των αρμοδιοτήτων του που απορρέουν από τον Ο.Ε.Υ και πέραν των προγραμματισμένων εκ των προτέρων εργασιών είναι υποχρεωμένο 1) να ανταποκρίνεται σε έκτακτες και επείγουσες εργασίες που άπτονται της ασφάλειας των πολιτών, όπως η αποκατάσταση της βατότητας οδών λόγω φυσικών καταστροφών (πλημμύρες, σεισμοί, έντονες βροχοπτώσεις κλπ) 2) να αποκαθιστά έκτακτες ζημιές σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους λόγω βανδαλισμών από συλλαλητήρια και παρελάσεις καθώς και από βλάβες των δικτύων (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΑ κλπ) προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων των διερχόμενων πεζών 3) να αποκαθιστά έκτακτες και αιφνίδιες μη προγραμματισμένες και μη γνωστές βλάβες ασφαλτοστρωμένων οδοστρωμάτων όπως ρηγματώσεις ή καθιζήσεις από έντονες βροχοπτώσεις ή από βλάβες δικτύων Ο.Κ.Ω προκειμένου να αποφευχθούν κίνδυνοι που αφορούν στην ασφάλεια των οδηγών αυτοκινήτων και δικύκλων και χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή σήμανσης σε συνάρτηση με τις σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω των συνεχών αποχωρήσεων αυτού με συνταξιοδότηση.
στ) Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών
Τμήμα Ληξιαρχείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν 1) για την Ληξιαρχική Περιφέρεια Πατρέων,την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων και κατά τα απογεύματα, τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες, 2) για τις Ληξιαρχικές Περιφέρειας Ρίου, Μεσσάτιδος, Βραχναιίκων και Παραλίας, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές ώρες και τα απογεύματα.
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων, στην δημιουργία αρχείων κατά τις απογευματινές ώρες καθώς οι υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.
Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών.
Προσωπικό Δημοτικών Ενοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου Μεσσάτιδος και Βραχναιίκων.
ζ)Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης
Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού ημερομηνιών και ειδικότερα στην άμεση αντιμετώπισή τους αναφορικά με την τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης για τον αποκλεισμό των επικίνδυνων τμημάτων των οδών και τις αντίστοιχες κυκλοφορικές ρυθμίσεις για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και 2) την αποκατάσταση της κατακόρυφης σήμανσης λόγω βανδαλισμών (πορείες, συλλαλητήρια κλπ) η οποία απαιτεί άμεση παρέμβαση του συνεργείου κατακόρυφης σήμανσης και εκτός ωραρίου χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα πρόβλεψης των συγκεκριμένων ημερομηνιών.
η) Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ,
Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην εξυπηρέτηση της λειτουργίας και των αναγκών των 250 περίπου κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων καθώς και επείγουσες αποκαταστάσεις βλαβών των κοινόχρηστων χώρων και του τομέα ηλεκτροφωτισμού και ειδικότερα 1) στην υπογειοποίηση του δικτύου από την ΔΕΗ και στην τοποθέτηση και εγκατάσταση αξονικού φωτισμού σε ώρες χωρίς κυκλοφοριακή συμφόρηση 2) σε βραχυκυκλώματα στο υπόγειο δίκτυο του Δήμου καθώς και σε πλατείες 3) στην κάλυψη εκδηλώσεων συλλόγων και φορέων 4) στις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου λόγω βανδαλισμών και κλοπών καλωδίων 5) στην αποκατάσταση λειτουργίας εκτάκτων περιστατικών των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών της πόλης 6) στην συντήρηση του Χριστουγεννιάτικου διακόσμου 7) στις επιτροπές αφανών εργασιών για δημόσια έργα 8) στην τεχνική υποστήριξη της διοργάνωσης του λαϊκού αγώνα δρόμου RUN GREECE στις 12-10-2014 9) στις έκτακτες μεταφορές εξοπλισμού του Δήμου σε αίθουσες εκδηλώσεων και σε δημοτικά κτίρια 10) στις έκτακτες επισκευές και ελαιοχρωματισμούς σχολικών συγκροτημάτων και δημοτικών κτιρίων σε ώρες που δεν προκαλείται όχληση στην μαθητικής κοινότητα και 11) στην κάλυψη των εκδηλώσεων εορτασμού της 28ηςΟκτωβρίου.
θ) Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.
Τμήμα Εσόδων , η υπερωριακή απασχόληση αφορά έναν υπάλληλο του τμήματος που έχει ορισθεί ως γραμματέας για την υποστήριξη των συνεδριάσεων των συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στην Δ.Ε Παραλίας οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες.
Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, (Παμπελοποννησιακό Στάδιο), τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται τα απογεύματα και τις Κυριακές και ειδικότερα, σε ποδοσφαιρικούς αγώνες, σε προπονήσεις σωματείων, σε συναντήσεις των ομάδων, Αναγέννησης Πατρών και Διαγόρα Βραχναιίκων και λοιπών συλλόγων, σε συγκεντρώσεις προπονητών του ΣΕΓΑΣ.
Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην ανάγκη είσπραξης των τελών ελλιμενισμού των σκαφών αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών και αλιευτικών σκαφών που ελλιμενίζονται στην Μαρίνα Πατρών, (μόνιμα, φιλοξενούμενα ή διερχόμενα) τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες.
ι) Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου.
Γραφείο Δ/νσης , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή κινδύνων που επηρεάζουν την ασφάλεια και την υγιεινή των δημοτών.
Το Τμήμα Κοιμητηρίων , λειτουργεί όλες τις ημέρες του χρόνου και από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου. Το εναπομείναν, κατόπιν των συνταξιοδοτήσεων, προσωπικό το οποίο εξυπηρετεί στα Α' και Β' Δημοτικά Κοιμητήρια καθώς και στο Κοιμητήριο της Δημοτικής Ενότητας Σουλίου δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος. Συνεπεία των ανωτέρω και λόγω της ιδιαιτερότητας του Τμήματος διαπιστώνεται ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί υπερωριακή απασχόληση για τον Οκτώβριο του 2014 για τα κάτωθι έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν: 1) στον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα και τις Κυριακές, 2) στην οργάνωση των γραφείων, την αρχειοθέτηση, την διασταύρωση στοιχείων τάφων, την ηλεκτρονική καταγραφή στοιχείων τάφων, την εξέταση αιτήσεων για την αγορά τάφων στο Δημοτικό Κοιμητήριο Σουλίου τα απογεύματα των εργασίμων ημερών και τις Κυριακές 3) στις ταφές και ανακομιδές τις απογευματινές ώρες σε όλες τις εργάσιμες ημέρες, τις Κυριακές και αργίες, 4) στις ανάγκες που αφορούν την λειτουργία των Ιερών Ναών και την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και χρέη νεωκόρων τα απογεύματα των εργασίμων ημερών τις Κυριακές και Αργίες. 5) στην φύλαξη Κοιμητηρίων και Ιερών Ναών από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου καθημερινά, τις Κυριακές και αργίες 6) στο καθαρισμό των χώρων των Κοιμητηρίων καθώς και των φρεατίων από δέντρα και φύλλα προς αποφυγή ατυχημάτων και πλημυρών, από συγκέντρωση όμβριων υδάτων εντός των κοιμητηρίων.
Τμήμα Πρασίνου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, 1) στην επίβλεψη εργασιών και εργολαβιών τα απογεύματα και τις Κυριακές, καθ΄ όσον οι εργολαβίες καθαρισμού χειμάρρων πραγματοποιούνται καθημερινά και τις απογευματινές ώρες και τις Κυριακές 2) στο πότισμα των γηπέδων (κυρίου και βοηθητικού) του Παμπελοποννησιακού σταδίου καθ΄ όλη την εβδομάδα κατά τις νυκτερινές ώρες και τις πρώτες πρωινές λόγω εποχικών απαιτήσεων 3) στην αφαίρεση της αυτοφυούς βλάστησης από λάκκους δένδρων, θάμνων και φυτών προς αποφυγή πλημυρών και ατυχημάτων 4) στην απομάκρυνση κλαδιών και χόρτων από κλαδέματα που πραγματοποιούν τα συνεργεία του Δήμου καθημερινά καθώς και αυτών που εναποθέτουν επί των πεζοδρομίων οι δημότες 5) στην κοπή χόρτων και αφαίρεση κλαδιών εντός και περιμετρικά των αυλαίων χώρων σχολείων και παιδικών χαρών 6) στην απομάκρυνση των πεσμένων δένδρων και κλαδιών από κοινόχρηστους χώρους (πλατείες, πεζοδρόμια, οδοστρώματα) λόγω κακοκαιρίας (ανεμοθύελλες και έντονες βροχοπτώσεις)..
Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην διασφάλιση των περιβαλλοντικών όρων, στην δημόσια υγεία, στην ορθή λειτουργία του ΧΥΤΑ, την φύλαξη των εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, δυνάμει και της ΚΥΑ αρ. 126714/20-07-2007 που αποτελεί τους εν ισχύ περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του ΧΥΤΑ Πατρών, και ειδικότερα: 1) στον έκτακτο έλεγχο, ζύγιση και καταγραφή εισερχομένων απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ από τη λειτουργία της Δ/νσης Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων και της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Α.Ε. για τη αποκομιδή των ανακυκλώσιμων υλικών στην επιβεβλημένη επίβλεψη εργασιών Υγειονομικής Ταφής των Απορριμμάτων λόγω έκτακτης αποκομιδής 2) στην αποκατάσταση λειτουργίας των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών του ΧΥΤΑ που αφορούν τη διαχείριση των παραγόμενων στραγγισμάτων και του εκλυόμενου βιοαερίου από την αποσύνθεση των απορριμμάτων, αφού πιθανή βλάβη θα επηρεάσει την υγεία των κατοίκων της πόλης 3) στον έκτακτο καθαρισμό του δικτύου αυλακών όμβριων και στραγγισμάτων καθώς και των δεξαμενών συγκέντρωσής των εντός του ΧΥΤΑ από διασπορά απορριμμάτων, φερτών υλικών ή λυματολάσπης προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες μόλυνσης του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την υγεία των πολιτών 4) στην αντιμετώπιση απρόβλεπτων φαινομένων όπως πλημμύρες, κατολισθήσεις και πυρκαγιές εντός του ΧΥΤΑ αλλά και την αποφυγή δολιοφθορών με περιπολίες και 5) στην επείγουσα μέτρηση ρύπων και πραγματοποίησης αυτοψιών σε περιπτώσεις μόλυνσης του περιβάλλοντος.
Ια) Υπηρεσίες Δημάρχου
Γραφεία Αντιδημάρχων , η υπερωριακή απασχόληση αφορά υπαλλήλους οι οποίοι έχουν ορισθεί ως γραμματείς για την υποστήριξη των συνεδριάσεων των συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στις Δ.Ε Ρίου και Μεσσάτιδος οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Οκτώβριο του 2014 ως εξής:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας | 3 | 120 | 96 | 96 | 240 | |
Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 260 | 15.600 | ||||
Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων | 2 | 40 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού | 10 | 220 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων | 9 | 180 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 5 | 100 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Γραφείο Δ/νσης | 1 | 40 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 9 | 360 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου | 10 | 200 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 6 | 120 | 96 | |||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Λογιστηρίου | 7 | 140 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 4 | 160 | ||||
Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλ. Σχεδιασμού και Δόμησης Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού | 4 | 120 | ||||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων) | 33 | 600 | 500 | |||
Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ- Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτροφωτισμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού | 23 | 380 | 192 | 272 | 292 | 1.820 |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης | 1 | 33 | 28 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 35 | 700 | 560 (35 άτομα) | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων | 20 | 400 | 320 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 4 | 80 | 48 | 64 | 200 | |
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας Παμπελοποννησιακό Στάδιο | 1 | 20 | 16 | |||
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Εσόδων (Γραμματέας στην Δ.Ε Παραλίας) | 1 | 20 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων, | 8 | 60 (3 άτομα) | 80 (5 άτομα) | |||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Ληξιαρχεία Δ.Ε Παραλίας, Μεσσάτιδος, Ρίου, Βραχνείκων, | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης | 6 | 120 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα ΚΕΠ (0384) | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Δημοτική Ενότητα Ρίου Δημοτική Ενότητα Βραχναιίκων Δημοτική Ενότητα Μεσσάτιδος (Γραμματείς Συμβουλίων) | 3 2 1 | 60 40 20 |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ
Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ Που θα εργασθούν υπερωριακά | Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία | Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία | Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων | Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας |
Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού | 73 | 4.380 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας | 4 | 80 | ||||
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού | 1 | 10 | ||||
Δ/νση Έργων Υποδομής Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής | 5 | 200 | ||||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Διαχείρισης Υλικού | 4 | 80 | 64 | |||
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών | 1 | 40 | ||||
Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων) | 6 | 140 | 112 | |||
Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού ) | 14 | 240 | 192 | 192 | 230 | 1.820 |
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου | 6 | 120 | 96 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων | 3 | 60 | 48 | |||
Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας | 3 | 60 | 30 | 48 | 300 | |
Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης | 2 | 40 | 32 | |||
Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων, | 3 | 20 (1 άτομο) | 32 (2 άτομα) | |||
Υπηρεσίες Δημάρχου Γραφεία Αντιδημάρχων (Γραμματείς Συμβουλίων Δ.Ε Ρίου και Μεσσάτιδος) | 2 | 40 | ||||
Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2014.
Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:
1. Για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας , Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού:
α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
2. Για το προσωπικό όλων των υπολοίπων υπηρεσιών:
α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014
β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 147 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.
Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.
Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.
Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια
Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ