ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 16 -9-2014

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 141239

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
  6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14) και 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου (περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
  7. Την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2014, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα
  8. Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών
  9. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Σεπτέμβριο του 2014 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:

α) Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – ΗΜ,

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην εξυπηρέτηση της λειτουργίας και των αναγκών των 250 περίπου κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων καθώς και επείγουσες αποκαταστάσεις βλαβών των κοινόχρηστων χώρων και του τομέα ηλεκτροφωτισμού και ειδικότερα: στον τομέα ηλεκτροφωτισμού οι ανάγκες προκύπτουν λόγω της υπογειοποίησης του δικτύου από την ΔΕΗ, στην τοποθέτηση και εγκατάσταση αξονικού φωτισμού σε ώρες χωρίς κυκλοφοριακή συμφόρηση, σε βραχυκυκλώματα στο υπόγειο δίκτυο του Δήμου καθώς και σε πλατείες, στις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου λόγω βανδαλισμών και κλοπών καλωδίων και στην αποκατάσταση λειτουργίας εκτάκτων περιστατικών των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών της πόλης.

β) Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Ταμείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην σύνταξη του ημερήσιου δελτίου εσόδων – εξόδων και καταθέσεων του Δήμου, στον έλεγχο ειδικευμένων εσόδων για το βιβλίο τρεχούμενων συναλλαγών, στο κλείσιμο του ταμείου για το χρηματικό υπόλοιπο, στον προγραμματισμό των πληρωμών, στην συμφωνία της μισθοδοσίας και στην απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, στην ταμειακή διαχείριση του Φ.Ο.Σ.Φ.Α, στην απόδοση του ΦΠΑ από εκκένωση και καθαρισμό βόθρων.

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην υποστήριξη όλων των υπηρεσιών (συνεργεία) του Δήμου που λειτουργούν λόγω εξαιρέσεων τα απογεύματα και τις Κυριακές για το άνοιγμα των αποθηκών, την παράδοση υλικών στα συνεργεία που διενεργούν την αποκατάσταση βλαβών, τις συντηρήσεις έργων και την πραγματοποίηση εκδηλώσεων καθώς και σε ελέγχους που ενεργούνται από το προσωπικό του τμήματος σε υλικά.

Τμήμα Λογιστηρίου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην σύνδεση και ενημέρωση του απλογραφικού με διπλογραφικό σύστημα, άντληση οικονομικών στοιχείων για το ΥΠ. ΕΣ κατάρτιση μηνιαίας στοχοθεσίας καθώς και του μηνιαίου ελάχιστου κόστους εσόδων εξόδων του Δήμου, στην κατάρτιση του προϋπολογισμού, στον έλεγχο του τεχνικού προγράμματος οικονομικού έτους 2015, στον έλεγχο καταχωρήσεων και χρηματοδοτήσεων και συμφωνίες βάσει του τεχνικού προγράμματος, στην κατάρτιση και συμφωνία ανταποδοτικότητας εσόδων–εξόδων, στην λογιστική εξυπηρέτηση του ΦΟΣΔΑ, στην παρακολούθηση εκτέλεσης προϋπολογισμού έτους 2014 και στην σύνταξη προϋπολογισμού του συνδέσμου για έτος 2015.

γ) Δ/νση Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου.

Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή κινδύνων που επηρεάζουν την ασφάλεια και την υγιεινή των δημοτών.

Το Τμήμα Κοιμητηρίων, λειτουργεί όλες τις ημέρες του χρόνου και από την ανατολή έως την Δύση του ηλίου. Το εναπομείναν, κατόπιν των συνταξιοδοτήσεων, προσωπικό το οποίο εξυπηρετεί στα Α' και Β' Δημοτικά Κοιμητήρια καθώς και στο Κοιμητήριο της Δημοτικής Ενότητας Σουλίου δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του τμήματος. Συνεπεία των ανωτέρω και λόγω της ιδιαιτερότητας των υπηρεσιών του Τμήματος διαπιστώνεται ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί για τον Σεπτέμβριο του 2014 για τα κάτωθι έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν στον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα και τις Κυριακές, στην οργάνωση των γραφείων, την αρχειοθέτηση και την διασταύρωση στοιχείων τα απογεύματα των εργάσιμων ημερών και των Κυριακών, στις ταφές και ανακομιδές τις απογευματινές ώρες όλες τις εργάσιμες ημέρες, τις Κυριακές και αργίες, στις ανάγκες λειτουργίας των Ιερών Ναών από υπηρεσίες καθαριότητας και χρέη νεωκόρων τα απογεύματα των εργασίμων ημερών τις Κυριακές και Αργίες.

Τμήμα Πρασίνου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην επίβλεψη εργασιών και εργολαβιών τα απογεύματα και τις Κυριακές, καθ΄ όσον οι εργολαβίες μυοκτονίας και καθαρισκού χειμάρων πραγματοποιούνται καθημερινά και τις απογευματινές ώρες και τις Κυριακές, στο πότισμα νησίδων, πλατειών, δενδροστοιχιών, και πεζοδρόμων (ζαρντινιέρες) σε μη ώρες αιχμής (νυκτερινές), προς αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, στο πότισμα των γηπέδων (κυρίου και βοηθητικού) του Παμπελοποννησιακού σταδίου καθ΄ όλη την εβδομάδα κατά τις νυκτερινές ώρες και τις πρώτες πρωινές λόγω εποχικών απαιτήσεων και στην συγκρότηση ομάδων πυρασφάλειας καθ΄ όλη την αντιπυρική περίοδο (1-5 έως 31-10) κάθε έτους σύμφωνα με το άρθρο 25 του Ν. 998/79 για την φύλαξη κατά βάρδιες, του Δασυλλίου, του άλσους Γηροκομείου, του άλσους Κεφαλόβρυσου και των ορεινών περιοχών όλων των δημοτικών ενοτήτων.

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην διασφάλιση των περιβαλλοντικών όρων, στην δημόσια υγεία, την ορθή λειτουργία του ΧΥΤΑ, την φύλαξη των εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, δυνάμει και της ΚΥΑ αρ. 126714/20-07-2007 που αποτελεί τους εν ισχύ περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του ΧΥΤΑ Πατρών, και ειδικότερα, στην επιβεβλημένη επίβλεψη εργασιών Υγειονομικής Ταφής των Απορριμμάτων λόγω έκτακτης αποκομιδής, στην αποκατάσταση λειτουργίας των Η/Μ έργων και λοιπών υποδομών του ΧΥΤΑ που αφορούν τη διαχείριση των παραγόμενων στραγγισμάτων και του εκλυόμενου βιοαερίου από την αποσύνθεση των απορριμμάτων, αφού πιθανή βλάβη θα επηρεάσει την υγεία των κατοίκων της πόλης, στον έκτακτο καθαρισμό του δικτύου αυλακών όμβριων και στραγγισμάτων καθώς και των δεξαμενών συγκέντρωσής των εντός του ΧΥΤΑ από διασπορά απορριμμάτων, φερτών υλικών ή λυματολάσπης προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες μόλυνσης του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την υγεία των πολιτών, στην αντιμετώπιση απρόβλεπτων φαινομένων όπως πλημμύρες, κατολισθήσεις και πυρκαγιές εντός του ΧΥΤΑ αλλά και την αποφυγή δολιοφθορών με περιπολίες και στην επείγουσα μέτρηση ρύπων και πραγματοποίησης αυτοψιών σε περιπτώσεις μόλυνσης του περιβάλλοντος.

δ) Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην αναγγελία των κληροδοτημάτων του Δήμου εντός καταληκτικής προθεσμίας στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας, (Παμπελοποννησιακό Στάδιο), τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν σε αυξημένες εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται τα απογεύματα και τις Κυριακές και ειδικότερα, σε ποδοσφαιρικούς αγώνες, σε προπονήσεις σωματείων, σε συναντήσεις των ομάδων, Αναγέννησης Πατρών και Διαγόρα Βραχνειίκων και λοιπών συλλόγων, σε συγκεντρώσεις προπονητών ΣΕΓΑΣ.

Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών ΤΑΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στη βεβαίωση των οφειλόμενων ποσών από ανείσπρακτα ΤΑΠ,ΔΕΗ,ΔΤ,ΔΦ λόγω των προθεσμιών με στόχο την αύξηση των εσόδων του Δήμου.

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην ανάγκη είσπραξης των τελών ελλιμενισμού των σκαφών αναψυχής, επαγγελματικών τουριστικών και αλλιευτικών σκαφών που ελλιμενίζονται στην Μαρίνα Πατρών, τα απογεύματα, τις Κυριακές και Αργίες.

ε) Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν α) για την Ληξιαρχική Περιφέρεια Πατρέων, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων όπως προβλέπεται από την εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων και κατά τα απογεύματα, τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες, β) για τις Ληξιαρχικές Περιφέρειας Ρίου, Μεσσάτιδος, Βραχναιίκων και Παραλίας, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων όπως προβλέπεται από την εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές ώρες και τα απογεύματα.

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων, στην δημιουργία αρχείων κατά τις απογευματινές ώρες καθώς οι υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.

Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών.

Προσωπικό Δημοτικών Ενοτήτων, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες στις Δημοτικές Ενότητες Ρίου Μεσσάτιδος και Βραχναιίκων,

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Σεπτέμβριο του 2014 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου

7

140

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

6

120

96

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Λογιστηρίου

7

140

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων)

33

600

500

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ-

Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτροφωτισμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού

23

380

192

272

292

1820

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου –Γραφείο Δ/νσης

2

40

16

(1 άτομο)

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου

35

700

320

(20 άτομα)

560

(35 άτομα)

160

(10 άτομα)

1.408

(14 άτομα)

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων

20

400

320

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

4

80

45

64

350

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

Παμπελοποννησιακό Στάδιο

1

20

16

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών ΤΑΠ ΔΕΗ

1

20

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων,

2

4 0

80

(5 άτομα)

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Ληξιαρχεία Δ.Ε Παραλίας, Μεσσάτιδος, Ρίου, Βραχνείκων,

4

80

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

6

120

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα ΚΕΠ (0384)

4

80

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Δημοτική Ενότητα Ρίου

Δημοτική Ενότητα Βραχνείκων

Δημοτική Ενότητα Μεσσάτιδος

3

2

1

60

40

20

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

4

80

64

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων)

6

140

112

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ

Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού )

14

240

192

192

230

1820

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου

6

120

48

(3 άτομα)

80

(5 άτομα)

48

(3 άτομα)

264

(3 άτομα)

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων

3

60

48

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

3

60

30

48

300

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

1

20

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

2

40

32

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων,

1

16

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2014.

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014

β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση (70) ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο.

Η παραπάνω εργασία θα πρέπει να βεβαιώνεται μηνιαίως για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και αρμόδιο Αντιδήμαρχο, σύμφωνα με το αριθ. Πρωτ. 4364/30-09-2013 έγγραφο του Δημάρχου Πατρέων.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση..

Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια

Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ