ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 12 -9-2014

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 139899

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
  6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14) και 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου (περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
  7. Την αριθ. Πρωτ. 29858/21-2-2014 (ΑΔΑ: ΒΙΚΥΩΞΙ-Μ74) απόφαση του Δημάρχου Πατρέων για τον ορισμό υπαλλήλων ως γραμματέων για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Πατρέων, όπως συμπληρώθηκε με τις αριθ. Πρωτ. 32176/26-2-14 (ΑΔΑ: ΒΙΚΥΩΞΙ-Λ1Ζ) και αριθ. Πρωτ. 39824/13-3-14 (ΑΔΑ: ΒΙΞΠΩΞΙ-ΙΗΡ) όμοιες αποφάσεις.
  8. Την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2014, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα
  9. Το γεγονός ότι κατά την τελευταία τριετία το προσωπικού του Δήμου Πατρέων έχει μειωθεί σημαντικά από αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων με συνέπια το υφιστάμενο προσωπικό να αδυνατεί εντός του ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον αυξημένο όγκο εργασιών.
  10. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Σεπτέμβριο του 2014 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:

α) Η Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού , έχει ως υποχρέωση πλέον των ανελαστικών υποχρεώσεων της που αφορούν στην καθαριότητα της πόλης να ανταπεξέλθει και σε επιπλέον ανάγκες οι οποίες προκύπτουν για έκτακτα και εποχικά γεγονότα που αφορούν, στον επιπλέον καθαρισμό της κέντρου της πόλης από το μεγάλο πλήθος των επισκεπτών που θα παρακολουθήσουν την διεξαγωγή του 6ουΔιεθνές Σιρκουί Κάρτ Πάτρας από 27 έως 28/9/2014, στον καθαρισμό των αύλειων χώρων σχολειών, νηπιαγωγείων, δημοτικών κτιρίων και αθλητικών εγκαταστάσεων, σε επιχειρήσεις καθαρισμού πλατειών και κοινόχρηστων χώρων από καταυλισμούς μεταναστών ή αθίγγανων μετά από υπόδειξη της Αστυνομικής Δ/νσης Αχαΐας, στην κατεδάφιση ετοιμόρροπων και επικίνδυνων κτισμάτων, στην απομάκρυνση κλαδεμάτων για την αποφυγή ατυχημάτων και στον καθαρισμό φρεατίων προς αποφυγή πλημυρών, στον καθαρισμό των ακτών και στον καθαρισμό της πλαζ και του έλους της Αγυιάς για την εκδήλωση της Αχαϊκής Λέσχης μοτοσυκλέτας από 26 έως 28/9/2014.

β) Στο Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, σε φυσικά φαινόμενα και καταστροφές και ειδικότερα, στην επίβλεψη εργολαβιών (από τους τρείς (3) υπαλλήλους που υπηρετούν στο τμήμα), τα απογεύματα μετά την λήξη της βάρδιας και τις Κυριακές από επιβλέποντες, καθ΄ όσον οι εργολαβίες (καθαρισμοί ορεινών – δασικών οδών στην περιοχή Πουρναρόκαστρο, Ομπλό, Α. Καστριτσίου και καθαρισμού χειμάρρων Παναγίτσα, Ξηρόρεμα Αγίου Βασιλείου, Ποταμός Μείλιχος, χείμαρος Άνω Σούλι) πραγματοποιούνται καθημερινά και τα απογεύματα και τις Κυριακές για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων και βατότητας ορεινών οδών από πυροσβεστικά οχήματα, στην επιφυλακή του προσωπικού εξαιτίας πρόγνωσης επικίνδυνων καιρικών φαινομένων κάθε φορά που υπάρχει ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, στην συνδρομή της πυροσβεστικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση εκτάκτων και απρόβλεπτων γεγονότων (πλημυρών και πυρκαγιών κλπ) –φυσικών φαινομένων που θα προκληθούν στα όρια του Δήμου Πατρέων, στην επέμβαση κατά την διάρκεια εκδήλωσης φυσικής καταστροφής και στην αποκατάσταση ζημιών από αυτές,(δασικές πυρκαγιές, πλημμύρες, προβλήματα λόγω δυνατών ανέμων κλπ) άμεσα και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης συγκεκριμένων ημερομηνιών λόγω του ότι αφορούν γεγονότα έκτακτα και απρόβλεπτα, στην επίβλεψη ως επικεφαλής υπηρεσία, των ομάδων πυρασφάλειας κατά την αντιπυρική περίοδο (1/5 έως 31/10) για την φύλαξη του Δασυλλίου, του άλσους Γηροκομείου, του άλσους Κεφαλόβρυσου καθώς και τον έλεγχο και συντονισμό των εθελοντικών ομάδων πυρασφάλειας και των συνεργείων και περιπολιών πυρασφάλειας του Δήμου Πατρέων.

γ) Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών, Πολιτικών Οργάνων , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη τριών ή και τεσσάρων συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων οι οποίες πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες.

Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν α) τον έλεγχο 146 περίπου ατομικών φακέλων υπαλλήλων και την μοριοδότησή αυτών κατά την διαδικασία της επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων σύμφωνα με την αριθ. 219585/31-12-2013 προκήρυξη β) τον έλεγχο περίπου 1.100 αιτήσεων υποψηφίων και την μοριοδότησή τους για πρόσληψη τους στο Δήμο Πατρέων ως συμβασιούχων σύμφωνα με τις ΣΟΧ, Αριθ.. 2/2014, 2/2014 και 3/2014 και γ) τον έλεγχο – αυτοψία από τον Ιατρό εργασίας, του προσωπικού του Δήμου που απασχολείτε σε βάρδιες κατά τις απογευματινές ώρες.

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, λόγω έλλειψης προσωπικού του κλάδου ΥΕ Καθαριστριών Εσωτερικών Χώρων μετά από μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων με αποτέλεσμα το υπάρχον προσωπικό να μην μπορεί εντός του νόμιμου ωραρίου του να ανταπεξέλθει στον φόρτο της εργασίας του τμήματος και β) για την υποστήριξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιούνται μόνο τις απογευματινές ώρες και την διανομή κατά τις απογευματινές ώρες των προσκλήσεων στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων , τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την υποστήριξη συνεδριάσεων των Συμβουλίων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων οι οποίες πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες προκριμένου να τηρηθούν τα πρακτικά

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου, ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ του Δήμου Πατρέων για τον Σεπτέμβριο του 2014 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

3

90

63

63

120

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

261

1 5. 66 0

Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων

2

40

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

10

200

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

5

100

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

8

230

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού

73

4 . 380

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

2

40

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

8

230

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

1

40

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2014.

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

1. Για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας , Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

2. Για το προσωπικό όλων των υπολοίπων υπηρεσιών:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014

β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις ενενήντα έξι (96) ώρες ανά υπάλληλο για το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.

Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΕΥΩΝ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΛΑΣ