ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 24 -05-2016

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 58892

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 88 του Δ.Κ.Κ. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ Α' 114), περί εξουσιοδότησης υπογραφών β) του άρθρου 58 του N.3852/10 (ΦΕΚ 87/07.06.2010 τ. Α') περί των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου
  2. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ.Β) και (ΦΕΚ 46/15-1-14 τ. Β)
  3. Την ορθή επανάληψη της αριθ. Πρωτ. 178528/28-11-2014 απόφασης του Δημάρχου Πατρέων με την οποία τοποθετήθηκαν οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Δ/νσης του Δήμου Πατρέων, όπως ισχύει.
  4. Την αριθ. πρωτ. 165194/23-12-2015 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων με την οποία ορίσθηκαν οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Πατρέων, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από 28/12/2015 έως 28/02/2017.
  5. Την αριθ. Πρωτ. 2546/09-01-2015 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων με την οποία εξουσιοδοτήθηκαν οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις, όπως αυτή συμπληρώθηκε-τροποποιήθηκε με την αριθ. πρωτ.45737/21-04-2015 και τις αριθ. πρωτ. 50110/29-04-2015 και αριθ. πρωτ. 60789/22-05-2015 όμοιες αποφάσεις του Δημάρχου Πατρέων.
  6. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για την επίσπευση της έκδοσης των διοικητικών πράξεων και για την ταχύτερη αντιμετώπιση των αιτημάτων των πολιτών.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Εξουσιοδοτούμε αντιδημάρχους που έχουν ορισθεί με την αριθ. πρωτ. 165194/23-12-2015 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων και προϊσταμένους των οργανικών μονάδων επιπέδων, Διεύθυνσης και Τμήματος του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν ή να συνυπογράφουν, διοικητικά έγγραφα με αρμοδιότητα εκχωρημένη από το νόμο, αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις και αλληλογραφία που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις όπως προβλέπονται από τις αρμοδιότητες που έχουν εκχωρηθεί στους αντιδημάρχους καθώς και από τις αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων όπου προΐστανται οι υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις ευθύνης σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου (ΦΕΚ 3492/31-12-2012τ.Β), (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ.Β) και όχι σεθέματα αποφασιστικής αρμοδιότητας ή αναγόμενα στην οικονομική διαχείρισηκαι διοίκηση του Δήμου ως εξής:

Ειδικότερα Εξουσιοδοτούμε:

1. Τον κ. Παναγιώτη Μελά Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Προσόδων και Τοπικής Οικονομίας να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» , ως εξής:

1.1 Με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες, υπουργεία, δικαστήρια, οργανισμούς και υπηρεσίες
  • Βεβαιώσεις προς πιστωτικά ιδρύματα, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες
  • Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας
  • Έγγραφα προς αναδόχους προμηθειών – εργασιών, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες.
  • Έγγραφα διαβιβαστικά εγγυητικών επιστολών προς πιστωτικά ιδρύματα κ.α
  • Απαντητικά έγγραφα προς πολίτες, αναδόχους προμηθειών, Δημόσιους φορείς και υπηρεσίες.
  • Αποστολή απολογιστικών καταστάσεων σε υπουργεία και άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο και Δήμους
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας

1.2 Με την προϊσταμένη του Τμήματος Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας

1.3 Με την προϊσταμένη του Τμήματος Εκκαθάρισης Δαπανών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Βεβαιώσεις και απαντητικά έγγραφα προς δημόσιους φορείς, υπηρεσίες και φυσικά πρόσωπα.
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο, ΟΤΑ και λοιπούς δημόσιους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας

1.4 Με τον προϊστάμενο του Τμήματος Λογιστηρίου της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Αποστολή απολογιστικών καταστάσεων σε υπουργεία και άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο, ΟΤΑ και λοιπούς δημόσιους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας

1.5. Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Απαντήσεις σε αιτήματα πολιτών που αφορούν στον τομέα αρμοδιότητάς της Δ/νσης.
  • Απαντήσεις σε διαβιβαστικά έγγραφα και αλληλογραφία με δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία, οργανισμούς και λοιπούς φορείς
  • Αποφάσεις επιβολής των πάσης φύσεως τελών και προστίμων όταν απαιτούνται από τις αρμοδιότητες όλων των Τμημάτων της Δ/νσης.

1.6 Με την προϊσταμένη του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Βεβαιώσεις προς ΔΕΗ, ΔΟΥ κλπ. σχετικά με το τέλος ακίνητης περιουσίας, των δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών.

1.7 Με την προϊσταμένη του Τμήματος Εσόδων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα:

  • Άδειες κατάληψης των κοινόχρηστων χώρων.

1.8 Με την αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα:

  • Την αλληλογραφία και την έγγραφη ενημέρωση των ιδιοκτητών καταστημάτων εντός της λιμενικής ζώνης που αφορά σε: α) χρέωσή τους για καταναλώσεις ρεύματος καταστημάτων που ηλεκτροδοτούνται από το δημοτικό φωτισμό μέσω υπομετρητών και β) ρυθμίσεις οφειλών για παλαιότερες οφειλές ρεύματος.
  • Την αλληλογραφία και την έγγραφη ενημέρωση με τους ιδιοκτήτες σκαφών στην Μαρίνα σχετικά με τα τέλη ελλιμενισμού των σκαφών τους.

1.9 Με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες καθώς και διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες, υπουργεία, δικαστήρια, οργανισμούς και υπηρεσίες

Άδειες

  • παραγωγών που διαθέτουν τα αγροτικά τους προϊόντα τους σε λαϊκές αγορές.
  • καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
  • κινηματογράφων, θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων
  • παιδότοπων, και διαφόρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων ( λούνα παρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων), μουσικών συναυλιών και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
  • τεχνικών ψυχαγωγικά παιγνίων και την παροχή υπηρεσιών διαδικτύου.
  • λειτουργίας μουσικών οργάνων.
  • παράτασης μουσικών οργάνων
  • υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.
  • οικήματος για την άσκηση δραστηριότητας από εκδιδόμενα πρόσωπα.
  • διενέργειας διαφήμισης, την τοποθέτηση πλαισίων υπαίθριας διαφήμισης, την τοποθέτηση επιγραφών προσδιορισμού επαγγελματικής δραστηριότητας σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και την παραχώρηση χώρων για την προβολή δραστηριοτήτων σε νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν κοινωφελείς σκοπούς.
  • καταστημάτων εκμίσθωσης μοτοποδηλάτων.
  • υπεραγορών λιανικού εμπορίου.
  • υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
  • άσκησης επαγγέλματος κουρέα, κομμωτή, τεχνίτη περιποίησης χεριών και ποδιών, καθώς και τη συγκρότηση σχετικής εξεταστικής επιτροπής και Πειθαρχικού Συμβουλίου, σε συνεργασία με την υπηρεσία Δημ. Υγείας.
  • λειτουργίας εκθέσεων βιβλίου.
  • ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών και συγκροτημάτων μουσικής δωματίου)
  • εγκατάστασης και άδειες λειτουργίας φωτοβόλων σωλήνων, φωτεινών επιγραφών και ηλεκτροκίνητων ανυψωτικών μηχανημάτων
  • εγκατάστασης και λειτουργίας στεγνοκαθαριστηρίων, πλυντηρίων ρούχων, σιδηρωτηρίων ρούχων και ταπητοκαθαριστηρίων.
  • άσκησης επαγγέλματος τεχνιτών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.
  • άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα επιβατών και εμπορευμάτων.
  • εκγυμναστών, καθώς και ίδρυσης και λειτουργίας σχολών υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
  • ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων
  • σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για διάθεση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ)
  • εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης ανελκυστήρων.

Αποφάσεις

  • προσωρινής αφαίρεσης αδείας λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • ανάκλησης αδειών λόγω παύσης εργασιών.
  • σφράγισης καταστήματος λόγω στέρησης αδείας.
  • αποσφράγισης καταστημάτων
  • αναστολής εκτέλεσης διοικητικής κύρωσης.
  • οριστικής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης άδειας λειτουργίας
  • οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων
  • ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος

2. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητας του ως εξής:

  • Βεβαιώσεις παρακράτησης εισφορών προς ασφαλιστικά ταμεία
  • Βεβαιώσεις αποδοχών για ΦΜΥ, δάνεια, τράπεζες, διατροφές, εξαγορά συντάξιμου χρόνου, δικαστική χρήση κλπ.
  • Βεβαιώσεις ενσήμων ΙΚΑ
  • Βεβαιώσεις Δ.Α.Υ.Κ
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

3. Την προϊσταμένη του Τμήματος Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου», διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:

  • Βεβαιώσεις ενσήμων ΙΚΑ
  • Βεβαιώσεις σχετικά με την παρακράτηση εισφορών προς ασφαλιστικά ταμεία
  • Βεβαιώσεις αποδοχών για ΦΜΥ, δάνεια, τράπεζες, διατροφές, εξαγορά συντάξιμου χρόνου, δικαστική χρήση κλπ.

4. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου», διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, και ειδικότερα:

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

5. Την προϊσταμένη του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου», διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:

  • Δηλώσεις Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, δημοτικού φόρου και δημοτικών τελών.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των προϊσταμένων των Τμημάτων, Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π, Εσόδων και Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, για τις αρμοδιότητες που έχουν εξουσιοδοτηθεί, θα υπογράφει ή θα συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» μετά του αρμοδίου αντιδημάρχου, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.

6. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

7. Τον κ. Παύλο Στάμο Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Περιβάλλοντος και Έργων Υποδομής να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

7.1 Με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολεοδομικού− Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς τους ως εξής:

  • Έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες
  • Ανακοινώσεις – Ειδοποιήσεων προς πληροφόρηση ενδιαφερομένων ιδιωτών, επί θεμάτων επεκτάσεων και τροποποιήσεων σχεδίου πόλεως, Πράξεων Εφαρμογής και Πράξεων Αναλογισμού
  • Έγγραφα προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδος και Ιονίου, προς υπουργεία, άλλες υπηρεσίες και φορείς καθώς και προς ιδιώτες για αμιγώς τεχνικά – πληροφοριακά θέματα.

7.2 Με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου, έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες, συλλόγους, εργολήπτες, προμηθευτές και υπηρεσίες για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους.

7.3 Με τον προϊστάμενο της Δ/νσης Έργων Υποδομής, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς αρμοδιοτήτων τους, προς υπηρεσίες, φορείς και πολίτες, για τεχνικά – πληροφοριακά θέματα και ειδικότερα :

  • Έγγραφα, λογαριασμούς, βεβαιώσεις και ό,τι αφορά στην εκτέλεση των εργολαβιών της Δ/νσης Έργων Υποδομής σύμφωνα με τη νομοθεσία των Δημοσίων Έργων.

7.4 Με τον προϊστάμενο του Τμήματος Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής της Δ/νσης Έργων Υποδομής, διοικητικά έγγραφα, για τους τομείς αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα:

  • Καταστάσεις ημερομισθίων – ωρομισθίων μισθωμένων μηχανημάτων και οχημάτων.

7.5 Με τον προϊστάμενο του Τμήματος Υδραυλικών Έργων της Δ/νσης Έργων Υποδομής, διοικητικά έγγραφα, για τους τομείς αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα:

  • Καταστάσεις ημερομισθίων – ωρομισθίων μισθωμένων μηχανημάτων και οχημάτων

8. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολεοδομικού− Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου», διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς του ως εξής:

  • Βεβαιώσεις επί θεμάτων σχεδίου πόλεως και θεώρησης διαγραμμάτων και εν γένει επί θεμάτων αρμοδιότητας της Δ/νσης, πλην αυτών του Τμήματος Αδειών και Ελέγχου Δόμησης
  • Βεβαιώσεων υποβολής δηλώσεων ιδιοκτησίας του Ν. 1337/83.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

9. Την προϊσταμένη και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος τον αναπληρωτή της στο Τμήμα Αδειών και Ελέγχου Δόμησης της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» επί όλων των εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων, βεβαιώσεων, αλληλογραφίας κλπ. που αφορούν στις αρμοδιότητες του τμήματος όπως αυτές προβλέπονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου (ΦΕΚ 3492/31-12-12τ.Β), (ΦΕΚ 46/15-1-14 τ.Β) πλην θεμάτων αποφασιστικής αρμοδιότητας ή αναγόμενα στην οικονομική διαχείρισηκαι διοίκηση του Δήμου.

10. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Απαντητικά έγγραφα για την υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων
  • Απαντητικά έγγραφα επί αιτήσεων παροχής πληροφοριών για χρήση στο ΤΑΣ

11. Την προϊσταμένη του Τμήματος Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει « Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Βεβαιώσεις αρίθμησης οδών (οι οποίες δεν χρήζουν περαιτέρω τακτοποίησης)
  • Βεβαιώσεις μετονομασίας οδών
  • Διαβιβαστικά αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου στην Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου
  • Διαβιβαστικά αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου στους ενδιαφερόμενους καθώς και στο τμήμα Τροχαίας Πατρών.

12. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς του ως εξής:

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

13. Τον προϊστάμενο της Δ/νσης Έργων Υποδομής να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα προς υπαλλήλους για υπηρεσιακά θέματα και διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του ως εξής:

  • Άδειες για την κατασκευή ή επισκευή πεζοδρομίων σύμφωνα με το άρθρο 24 του Κτιριοδομικού Κανονισμού.
  • Άδειες τομής για δίκτυα Ο.Κ.Ω., για δίκτυα τηλεφωνίας κλπ.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης.
  • Εντολές μετακίνησης του προσωπικού εντός των ορίων του Δήμου Πατρέων καθώς και εντολές μετακίνησης μηχανικών εκτός των ορίων του Δήμου προκειμένου για την επίβλεψη ή την παραλαβή έργων της πρώην ΤΥΔΚ.

14. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής της Δ/νσης Έργων Υποδομής να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Εντολές κίνησης υπηρεσιακών οχημάτων

15. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Υδραυλικών Έργων της Δ/νσης Έργων Υποδομής να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Εντολές κίνησης υπηρεσιακών οχημάτων

16. Τον κ. Ανδρέα Αθανασόπουλο Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού, να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

16.1 Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργεία και υπηρεσίες για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους.

16.2. Με τον προϊστάμενο του Τμήματος Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:

  • Έγγραφα για την εγκατάσταση, μεταφορά ή επισκευή τηλεφωνικών συνδέσεων στα σχολεία.

Την θεώρηση μπλόκ συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σχολείων.

17. Τον κ. Χρήστο Κορδά Αντιδήμαρχο Αρχιτεκτονικού Έργου, Καθαριότητας-Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

17.1. Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ, έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες για τους τομείς της αρμοδιότητάς τους.

17.2. Με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες για τους τομείς αρμοδιοτήτων τους.

18. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς της ως εξής:

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

19. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου», διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητας του ως εξής:

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

20. Τον κ. Δημήτρη Πελεκούδα Αντιδήμαρχο Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας, να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

20.1. Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Αποφάσεις δικαιούχων προνοιακών επιδομάτων, χορηγήσεις, απορρίψεις, αναστολές, αναθεωρήσεις, άρση αναστολής, διακοπή, κλπ που αφορούν τα επιδόματα.
  • Έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργεία και υπηρεσίες.

20.2. Με την προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος με τον υπάλληλο που σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις θα την αναπληρώνει νόμιμα στα καθήκοντά της, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα:

  • Πιστοποιητικά οικονομικής αδυναμίας.

20.3. Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:

  • Θεωρήσεις μπλοκ φιλανθρωπικών σωματείων, συλλόγων, ιδρυμάτων κλπ
  • Έγγραφα προς εταιρείες τηλεφωνίας για την εγκατάσταση, μεταφορά, ή επισκευή τηλεφωνικών συνδέσεων στα σχολεία.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

20.4. Με την προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος με τον υπάλληλο που σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις θα την αναπληρώνει νόμιμα στα καθήκοντά της, διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:

  • Θεωρήσεις μπλοκ φιλανθρωπικών σωματείων, συλλόγων, ιδρυμάτων κλπ
  • Αποφάσεις έκδοσης – θεώρησης βιβλιαρίων ανασφάλιστων
  • Βεβαιώσεις ασφαλισμένων
  • Βεβαιώσεις αποδοχών προνοιακών επιδομάτων

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των προϊσταμένων των Τμημάτων Κοινωνικής Πρόνοιας, Εσόδων και Σχολείων, για τις αρμοδιότητες που έχουν εξουσιοδοτηθεί θα υπογράφει ή συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας.

21. Τον κ. Διονύση Πλέσσα Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Προγραμματισμού, Εξυπηρέτησης Πολιτών, Νομικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας, να συνυπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» ως εξής:

21.1. Με τον προϊστάμενο της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς τους , ως εξής:

  • Διαβιβαστικά έγγραφα και αλληλογραφία προς εθνικές και περιφερειακές διαχειριστικές αρχές, εθνικούς και ιδιωτικούς φορείς, (εταιρείες τηλεφωνίας, παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών, εταιρείες ανάπτυξης και πληροφοριακών συστημάτων) δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία, φορείς, αλληλογραφία προς πολίτες κλπ.

21.2. Με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους ως εξής:

  • Έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και αλληλογραφία προς πολίτες, υπουργεία, δικαστήρια, οργανισμούς και υπηρεσίες
  • Πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών
  • Πράξεις περικοπής μισθού (άρθρα 47 και 63 του Ν. 3584/07)
  • Αναγγελίες αποχώρησης προσωπικού

21.3 Με τ ον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, διοικητικά έγγραφα για τους τομείς των αρμοδιοτήτων τους και ειδικότερα :

  • Έγγραφα και αλληλογραφία που απευθύνονται προς το Υπουργείο Εσωτερικών, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, Προξενεία καθώς και συναρμόδιες υπηρεσίες για θέματα αρμοδιότητας της Δ/νσης.

22. Τον προϊστάμενο της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητάς του ως εξής :

  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης.
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

23. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα της αρμοδιότητας της ως εξής:

  • Αναγγελίες πρόσληψης προσωπικού
  • Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας και υπαλληλικής σχέσης
  • Αποφάσεις χορήγησης αδειών μητρότητας και διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις (άρθρα 56 και 60 του Ν. 3584/07)
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης

24. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, και ειδικότερα:

  • Τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται από τα Τμήματα της Δ/νσης, εκτός εκείνων που η υπογραφή τους έχει ανατεθεί σε προϊσταμένους Τμημάτων ή σε άλλους υπαλλήλους.
  • Έγγραφα που απευθύνονται στη ΔΟΛ ΚΕΠ και στις συναρμόδιες υπηρεσίες
  • Ετήσιες καταστάσεις Μητρώου Αρρένων
  • Ετήσιους Στρατολογικούς Πίνακες
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν.4336/2015)

Οι αριθ. Πρωτ. 2546/09-01-15, 60789/22-05-2015 και 50110/29-04-2015 προηγούμενες αποφάσεις του Δημάρχου Πατρέων καταργούνται, η αριθ. πρωτ. 45737/21-04-2015 όμοια απόφαση κατά το μέρος που δεν τροποποιείται εξακολουθεί να ισχύει.

Η παρούσα απόφαση ως κανονιστική α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να τοιχοκολληθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ