ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 21-04-2015

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 45737

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 88 του Δ.Κ.Κ. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ Α' 114), περί εξουσιοδότησης υπογραφών β) του άρθρου 58 του N.3852/10 (ΦΕΚ 87/07.06.2010 τεύχος Α') περί των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου
  2. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ.Β) και (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ. Β)
  3. Την αριθ. Πρωτ. 25376/3-3-2015 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ: 7ΙΣΥΩΞΙ-ΘΨΥ) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, με την οποία τοποθετήθηκαν οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος του Δήμου Πατρέων.
  4. Την αριθ. Πρωτ. 2546/9-1-2015 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ: ΩΖΖΔΩΞΙ-Υ1Ξ) με την οποία Εξουσιοδοτήθηκαν οι προϊστάμενοι Διευθύνσεων του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, αποφάσεις, πράξεις και βεβαιώσεις.
  5. Την αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ:7Θ5ΩΩΞΙ-Η6Η) με την οποία Εξουσιοδοτήθηκαν μεταξύ των άλλων και υπάλληλοι του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, αποφάσεις, πράξεις και βεβαιώσεις.
  6. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για την επίσπευση της έκδοσης των διοικητικών πράξεων και εγγράφων και για την ταχύτερη αντιμετώπιση αιτημάτων των πολιτών.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε α) την αριθ. Πρωτ. 2546/9-1-15 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ: ΩΖΖΔΩΞΙ-Υ1Ξ) και β) την αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση (ΑΔΑ:7Θ5ΩΩΞΙ-Η6Η), όπως συμπληρώθηκε με την Αριθ. Πρωτ.163415/29-10-2014 όμοια απόφαση και εξουσιοδοτούμε προϊσταμένους οργανικών μονάδων καθώς και υπαλλήλους του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν, «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις και αλληλογραφία που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις όπως προβλέπονται από τις αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων όπου προΐστανται ή υπηρετούν σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου (ΦΕΚ 3492/31-12-2012τ.Β), (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ.Β) και όχι σεθέματα αποφασιστικής αρμοδιότητας ή αναγόμενα στην οικονομική διαχείρισηκαι διοίκηση του Δήμου.

Ειδικότερα εξουσιοδοτούμε:

  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Βεβαιώσεις αποδοχών για ΦΜΥ, δάνεια, τράπεζες, διατροφές, εξαγορά συντάξιμου χρόνου, δικαστική χρήση κλπ.
  • Βεβαιώσεις σχετικά με την παρακράτηση εισφορών προς ασφαλιστικά ταμεία
  • Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας
  • Βεβαιώσεις ενσήμων ΙΚΑ
  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Εκκαθάρισης Δαπανών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Βεβαιώσεις και απαντητικά έγγραφα προς δημόσιους φορείς, υπηρεσίες και φυσικά πρόσωπα.
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο, ΟΤΑ και λοιπούς δημόσιους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας
  1. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Λογιστηρίου της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Αποστολή απολογιστικών καταστάσεων σε υπουργεία και άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο, ΟΤΑ και λοιπούς δημόσιους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας
  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου » έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Θεωρήσεις μπλοκ φιλανθρωπικών σωματείων, συλλόγων, ιδρυμάτων κλπ
  • Αποφάσεις έκδοσης – θεώρησης βιβλιαρίων ανασφάλιστων
  • Πιστοποιητικά οικονομικής αδυναμίας.
  • Βεβαιώσεις ασφαλισμένων
  • Βεβαιώσεις αποδοχών προνοιακών επιδομάτων
  1. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Έγγραφα για την εγκατάσταση, μεταφορά ή επισκευή τηλεφωνικών συνδέσεων στα σχολεία.
  • Την θεώρηση μπλόκ συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σχολείων.
  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των προϊσταμένων των Τμημάτων, Κοινωνικής Πρόνοιας, Εσόδων και Σχολείων, για τις αρμοδιότητες που έχουν εξουσιοδοτηθεί θα υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας.
  1. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Απαντήσεις σε αιτήματα πολιτών που αφορούν στον τομέα αρμοδιότητάς της Δ/νσης.
  • Απαντήσεις σε διαβιβαστικά έγγραφα και αλληλογραφία με δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία και λοιπούς φορείς.
  • Αποφάσεις επιβολής Τελών και προστίμων όταν απαιτούνται από τις αρμοδιότητες των Τμημάτων της Δ/νσης.
  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου » έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Δηλώσεις Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, δημοτικού φόρου και δημοτικών τελών.
  • Βεβαιώσεις προς ΔΕΗ, ΔΟΥ κλπ. σχετικά με το τέλος ακίνητης περιουσίας, των δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών.
  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Εσόδων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου » έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της και ειδικότερα:
  • Άδειες κατάληψης των κοινόχρηστων χώρων.
  1. Τον αναπληρωτή προϊστάμενο του Τμήματος Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Την αλληλογραφία και την έγγραφη ενημέρωση των ιδιοκτητών καταστημάτων εντός της λιμενικής ζώνης που αφορά σε: α) χρέωσή τους για καταναλώσεις ρεύματος καταστημάτων που ηλεκτροδοτούνται από το δημοτικό φωτισμό μέσω υπομετρητών και β) ρυθμίσεις οφειλών για παλαιότερες οφειλές ρεύματος.
  • Την αλληλογραφία και την έγγραφη ενημέρωση με τους ιδιοκτήτες σκαφών στην Μαρίνα σχετικά με τα τέλη ελλιμενισμού των σκαφών τους.
  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των προϊσταμένων των Τμημάτων, Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π, Εσόδων και Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης, για τις αρμοδιότητες που έχουν εξουσιοδοτηθεί θα υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας.
  1. Την προϊσταμένη και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος τον αναπληρωτή της στο Τμήμα Αδειών και Ελέγχου Δόμησης της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου » έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Στην έκδοση οικοδομικών αδειών
  • Στην τήρηση της διαδικασίας των αυθαιρέτων
  • Στην έγκριση δόμησης σύμφωνα με την ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία.
  1. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Απαντητικά έγγραφα για την υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων
  • Απαντητικά έγγραφα επί αιτήσεων παροχής πληροφοριών για χρήση στο ΤΑΣ
  1. Την προϊσταμένη του Τμήματος Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Βεβαιώσεις αρίθμησης οδών (οι οποίες δεν χρήζουν περαιτέρω τακτοποίησης)
  • Βεβαιώσεις μετονομασίας οδών
  • Διαβιβαστικά αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου στην Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου
  • Διαβιβαστικά αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου στους ενδιαφερόμενους καθώς και στο τμήμα Τροχαίας Πατρών.
  1. Τον προϊστάμενο και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος τον αναπληρωτή του στο Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Πιστοποιητικά Εγγυτέρων Συγγενών
  • Πιστοποιητικά Ταυτοπροσωπίας
  • Τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται από το Τμήμα
  1. Τους υπαλλήλους του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς τους και ειδικότερα:
  • Πιστοποιητικά Οικογενειακής Κατάστασης
  • Πιστοποιητικά Γέννησης.
  1. Στους υπαλλήλους στους οποίους έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας να υπογράφουν « Με Εντολή Δημάρχου» κάθε ληξιαρχική πράξη που εκδίδεται ή καταχωρείται βάσει της αρμοδιότητας τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  1. Τους υπαλλήλους του Τμήματος Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς τους και ειδικότερα:
  • Την επικύρωση αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων και Αποσπασμάτων των Ληξιαρχικών Πράξεων που εκδίδονται από το Τμήμα.
  1. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής της Δ/νσης Έργων Υποδομής, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Καταστάσεις ημερομισθίων – ωρομισθίων μισθωμένων μηχανημάτων και οχημάτων.
  • Εντολές κίνησης υπηρεσιακών οχημάτων
  1. Τον προϊστάμενο του Τμήματος Υδραυλικών Έργων της Δ/νσης Έργων Υποδομής, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, στον τομέα αρμοδιότητάς του και ειδικότερα:
  • Καταστάσεις ημερομισθίων – ωρομισθίων μισθωμένων μηχανημάτων και οχημάτων.
  • Εντολές κίνησης υπηρεσιακών οχημάτων

Κατά το μέρος που δεν τροποποιούνται, εξακολουθούν να ισχύουν: α) η αριθ. Πρωτ. 2546/9-1-15 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ: ΩΖΖΔΩΞΙ-Υ1Ξ) και β) η αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ:7Θ5ΩΩΞΙ-Η6Η),

Η παρούσα απόφαση ως κανονιστική α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να τοιχοκολληθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ