ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 12 -1-2015

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 3551

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 966220

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως συμπληρώθηκαν, με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και αντικαταστάθηκαν – συμπληρώθηκαν με το άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/14 β) την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 γ) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου δ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και ε) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Την αριθ. Πρωτ. 2/41768/0022/20-5-2014 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  4. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  5. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-12 τ. Β ) όπως ισχύει.
  6. Τις αριθ. 21835/2101/26-2-14 (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-14), 54341/5150/11-7-14 (ΦΕΚ 2053 τ.Β /29-7-14) και 133294/12400 (ΦΕΚ 2767τ. Β/15-10-14) αποφάσεις του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου, περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση και Εξαίρεσης από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας.
  7. Την Αριθ.120976/11486/17-09-2014 (ΦΕΚ 2684/9-10-14/Β΄) απόφαση του Γ.Γ.Α..Δ.Π.Δ. Ε. & Ι. με την οποία έχει ανατεθεί η άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου του Δήμου Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.
  8. Την αριθ. 669/19-12-2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2015, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσιακή μονάδα.
  9. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής απασχόλησης τους για να αντιμετωπισθούν έκτακτες, εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες για τον Ιανουάριο του 2015 σύμφωνα με τα εγκεκριμένα υπηρεσιακά σημειώματα για κάθε οργανική μονάδα ως εξής:

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Γραφείο Δ/νσης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν στην επίβλεψη, τον έλεγχο και τον συντονισμό των έκτακτων εργασιών που εκτελούν υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Δ/νσης και αφορούν στην διενέργεια των Βουλευτικών Εκλογών του Ιανουαρίου 2015.

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην διενέργεια των Βουλευτικών Εκλογών του Ιανουαρίου 2015, στο άνοιγμα οικογενειακών μερίδων, στην διαδικασία μεταδημοτεύσεων και στην δημιουργία αρχείων κατά μεσημβρινές και απογευματινές ώρες καθώς οι υποχρεωτικές ανάγκες του τμήματος δεν μπορούν να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό εντός του κανονικού ωραρίου λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.

Τμήμα ΚΕΠ, τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν, στην διενέργεια των Βουλευτικών Εκλογών του Ιανουαρίου 2015, στον έλεγχο της πληρότητας υποθέσεων πολιτών πριν την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, καθώς στο κανονικό ωράριο εργασίας εξυπηρετείται το κοινό με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων εντός των νομίμων προθεσμιών

Τμήμα Ληξιαρχείου, -Ληξιαρχική Περιφέρεια Πατρέων,τα έκτακτα και εποχικά γεγονότα αφορούν την διενέργεια των Βουλευτικών Εκλογών του Ιανουαρίου 2015, την καταχώρηση Ληξιαρχικών γεγονότων στην εφαρμογή της Ενιαίας Διαχείρισης Ληξιαρχικών Πράξεων κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες καθώς και τα Σάββατα, τις Κυριακές και Αργίες,.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Συμπληρώνουμε την αριθ. Πρωτ. 189254/30-12-2014 ( ΑΔΑ:ΩΦΦΣΩΞΙ-ΜΓΞ) απόφαση μας και κ αθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Πατρέων για τον Ιανουάριο του 2015 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Γραφείο Δ/νσης

1

20

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

12

240

Τμήμα ΚΕΠ (0384)

4

80

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

2

40

Τμήμα Ληξιαρχείου

1

20

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2015 ανά ΚΑ για κάθε δημοτική υπηρεσία.

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με την διάκριση ότι ηυπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, δεν μπορεί να υπερβαίνει κατ΄ ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο του 2015.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής με την πραγματοποιηθείσα υπερωριακή εργασία και την έγκριση καταβολής αποζημίωσης θα πρέπει να βεβαιωθούν για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο σύμφωνα με το Αριθ. Πρωτ. 1/6835/Β444/5-9-2014 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και να διαβιβασθούν στο Τμήμα Μισθοδοσίας.

Μετά την έκδοση και δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης και πριν την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης θα συνταχθεί από κάθε ενδιαφερόμενη υπηρεσία, απόφαση του προϊσταμένου της ,περί συγκροτήσεως συνεργείουυπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Αριθμ. 2/37190/0026/21.06.2001 (ΦΕΚ 915/17.07.2001 τ.Β') υπουργική απόφαση και στη συνέχεια με ευθύνη της ίδιας υπηρεσίας θα αναρτηθεί στη Διαύγεια

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε περίληψη σε μία (1) μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ