ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 09-01-2015

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 2546

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:

  1. Τις διατάξεις: α) του άρθρου 88 του Δ.Κ.Κ. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ Α' 114), περί εξουσιοδότησης υπογραφών β) του άρθρου 58 του N.3852/10 (ΦΕΚ 87/07.06.2010 τεύχος Α') περί των αρμοδιοτήτων του Δημάρχου
  2. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ.Β) και (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ. Β)
  3. Την ορθή επανάληψη της αριθ. Πρωτ. 178528/28-11-2014 απόφασης του Δημάρχου Πατρέων με την οποία τοποθετήθηκαν οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Δ/νσης του Δήμου Πατρέων.
  4. Την αριθ. Πρωτ. 33426/28-2-2013 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, περί κατάταξης του προσωπικού με την οποία ορίσθηκαν οι αναπληρωτές προϊστάμενοι οργανικών μονάδων επιπέδου Τμημάτων του Δήμου Πατρέων, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  5. Την αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων (ΑΔΑ:7Θ5ΩΩΞΙ-Η6Η) με την οποία Εξουσιοδοτήθηκαν Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθώς και υπάλληλοι του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις, όπως συμπληρώθηκε με την Αριθ. Πρωτ.163415/29-10-2014 όμοια απόφαση.
  6. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για την επίσπευση της έκδοσης των διοικητικών πράξεων και για την ταχύτερη αντιμετώπιση των αιτημάτων των πολιτών.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Τροποποιούμε την αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, όπως συμπληρώθηκε με την Αριθ. Πρωτ.163415/29-10-2014 όμοια απόφαση και Εξουσιοδοτούμε Προϊσταμένους Διευθύνσεων του Δήμου Πατρέων να υπογράφουν, έγγραφα με αρμοδιότητα εκχωρημένη από το νόμο, αποφάσεις, πράξεις, βεβαιώσεις και αλληλογραφία που αφορούν σε διαδικαστικές ή προπαρασκευαστικές πράξεις όπως προβλέπονται από τις αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων όπου προΐστανται σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου (ΦΕΚ 3492/31-12-2012τ.Β), (ΦΕΚ 46/15-1-2014 τ.Β) και όχι σε θέματα αποφασιστικής αρμοδιότητας ή αναγόμενα στην οικονομική διαχείρισηκαι διοίκηση του Δήμου.

Ειδικότερα εξουσιοδοτούμε:

  1. Τον προϊστάμενο της Δ/νσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα :
  • Διαβιβαστικά έγγραφα και αλληλογραφία προς Εθνικές και Περιφερειακές Διαχειριστικές Αρχές, Εθνικούς και Ιδιωτικούς φορείς, (εταιρείες τηλεφωνίας, παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών, εταιρείες ανάπτυξης και πληροφοριακών συστημάτων) δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία, φορείς κλπ.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης.
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολεοδομικού − Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Δόμησης, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ και ειδικότερα:
  • Ανακοινώσεις – Ειδοποιήσεων προς πληροφόρηση ενδιαφερομένων ιδιωτών, επί θεμάτων επεκτάσεων και τροποποιήσεων σχεδίου πόλεως, Πράξεων Εφαρμογής και Πράξεων Αναλογισμού
  • Βεβαιώσεων επί θεμάτων σχεδίου πόλεως και θεώρησης διαγραμμάτων και εν γένει επί θεμάτων αρμοδιότητας της Δ/νσης, πλην αυτών του Τμήματος Αδειών και Ελέγχου Δόμησης
  • Βεβαιώσεων υποβολής δηλώσεων ιδιοκτησίας του Ν. 1337/83
  • Τρεχόντων εγγράφων προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδος και Ιονίου, προς υπουργεία, άλλες υπηρεσίες και φορείς καθώς και προς ιδιώτες για αμιγώς τεχνικά – πληροφοριακά θέματα.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Ενέργειας και Πρασίνου να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, συλλόγους, εργολήπτες, προμηθευτές και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και επιπλέον:
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, υπουργεία, δικαστήρια, οργανισμούς, υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών
  • Αναγγελίες πρόσληψης – αποχώρησης προσωπικού
  • Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας και υπαλληλικής σχέσης
  • Αποφάσεις χορήγησης αδειών μητρότητας και διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις (άρθρα 56 και 60 του Ν. 3584/07)
  • Πράξεις περικοπής μισθού (άρθρα 47 και 63 του Ν. 3584/07)
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Βεβαιώσεις προς πιστωτικά ιδρύματα, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες
  • Έγγραφα προς αναδόχους προμηθειών – εργασιών, Δημοσίους φορείς και υπηρεσίες.
  • Έγγραφα διαβιβαστικά εγγυητικών επιστολών προς πιστωτικά ιδρύματα κ.α
  • Απαντητικά έγγραφα προς πολίτες, αναδόχους προμηθειών, Δημόσιους φορείς και υπηρεσίες.
  • Αποστολή απολογιστικών καταστάσεων σε υπουργεία και άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
  • Βεβαιώσεις αποδοχών για ΦΜΥ, δάνεια, τράπεζες, διατροφές, εξαγορά συντάξιμου χρόνου, δικαστική χρήση κλπ.
  • Βεβαιώσεις παρακράτησης εισφορών προς ασφαλιστικά ταμεία
  • Φύλλα διακοπής Μισθοδοσίας
  • Βεβαιώσεις ενσήμων ΙΚΑ
  • Ερωτήματα προς υπουργεία, Γενικό Λογιστήριο και Δήμους
  • Βεβαιώσεις Δ.Α.Υ.Κ
  • Έγγραφα προς την υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Ν. Αχαΐας
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργεία και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα
  • Αποφάσεις δικαιούχων προνοιακών επιδομάτων, χορηγήσεις, απορρίψεις, αναστολές, αναθεωρήσεις, άρση αναστολής, διακοπή, κλπ που αφορούν τα επιδόματα.
  • Θεωρήσεις μπλοκ φιλανθρωπικών σωματείων, συλλόγων, ιδρυμάτων κλπ
  • Έγγραφα προς εταιρείες τηλεφωνίας για την εγκατάσταση, μεταφορά, ή επισκευή τηλεφωνικών συνδέσεων στα σχολεία.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες, φορείς, υπουργία και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Αποφάσεις επιβολής Τελών και προστίμων όταν απαιτούνται από τις αρμοδιότητες των Τμημάτων της Δ/νσης.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)

Σε περίπτωση κωλύματος των αναπληρωτών προϊσταμένων των Τμημάτων, Ανταποδοτικών Τελών –ΤΑΠ, Εσόδων και Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων για τις αρμοδιότητες που έχουν εξουσιοδοτηθεί θα υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς της, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Έγγραφα που απευθύνονται προς το Υπουργείο Εσωτερικών, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, Προξενεία καθώς και συναρμόδιες υπηρεσίες για θέματα αρμοδιότητας της Δ/νσης.
  • Τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδονται από τα Τμήματα της Δ/νης, εκτός εκείνων που η υπογραφή τους έχει ανατεθεί σε προϊσταμένους Τμημάτων ή σε άλλους υπαλλήλους.
  • Έγγραφα που απευθύνονται στη ΔΟΛ ΚΕΠ και στις συναρμόδιες υπηρεσίες
  • Ετήσιες καταστάσεις Μητρώου Αρρένων
  • Ετήσιους Στρατολογικούς Πίνακες
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, αλληλογραφία προς πολίτες και υπηρεσίες και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και ειδικότερα:
  • Άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα αγροτικά τους προϊόντα τους σε λαϊκές αγορές.
  • Άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
  • Άδειες κινηματογράφων, θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων
  • Άδειες παιδότοπων, και διαφόρων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων ( λούνα παρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων), μουσικών συναυλιών και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
  • Άδειες τεχνικών ψυχαγωγικά παιγνίων και την παροχή υπηρεσιών διαδικτύου.
  • Άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων.
  • Άδειες παράτασης μουσικών οργάνων
  • Άδειες υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.
  • Άδειες οικήματος για την άσκηση δραστηριότητας από εκδιδόμενα πρόσωπα.
  • Άδειες διενέργειας διαφήμισης, την τοποθέτηση πλαισίων υπαίθριας διαφήμισης, την τοποθέτηση επιγραφών προσδιορισμού επαγγελματικής δραστηριότητας σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και την παραχώρηση χώρων για την προβολή δραστηριοτήτων σε νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν κοινωφελείς σκοπούς.
  • Άδειες καταστημάτων εκμίσθωσης μοτοποδηλάτων.
  • Άδειες υπεραγορών λιανικού εμπορίου.
  • Άδειες υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος κουρέα, κομμωτή, τεχνίτη περιποίησης χεριών και ποδιών, καθώς και τη συγκρότηση σχετικής εξεταστικής επιτροπής και Πειθαρχικού Συμβουλίου, σε συνεργασία με την υπηρεσία Δημ. Υγείας.
  • Άδειες λειτουργίας εκθέσεων βιβλίου.
  • Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών και συγκροτημάτων μουσικής δωματίου)
  • Άδειες εγκατάστασης και άδειες λειτουργίας φωτοβόλων σωλήνων, φωτεινών επιγραφών και ηλεκτροκίνητων ανυψωτικών μηχανημάτων
  • Άδειες εγκατάστασης και λειτουργίας στεγνοκαθαριστηρίων, πλυντηρίων ρούχων, σιδηρωτηρίων ρούχων και ταπητοκαθαριστηρίων.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος τεχνιτών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.
  • Άδειες άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα επιβατών και εμπορευμάτων.
  • Άδειες εκγυμναστών, καθώς και ίδρυσης και λειτουργίας σχολών υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
  • Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων
  • Άδειες σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για διάθεση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ)
  • Άδειες εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης ανελκυστήρων.
  • Αποφάσεις προσωρινής αφαίρεσης αδείας λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • Αποφάσεις ανάκλησης αδειών λόγω παύσης εργασιών.
  • Αποφάσεις σφράγισης καταστήματος λόγω στέρησης αδείας.
  • Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων
  • Αποφάσεις αναστολής εκτέλεσης διοικητικής κύρωσης.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης
  • Εντολές μετακίνησης υπαλλήλων εντός της πόλης (Ν. 2685/99)
  1. Τον προϊστάμενο της Δ/νσης Έργων Υποδομής, να υπογράφει «Με Εντολή Δημάρχου» έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και εν γένει διοικητικά έγγραφα στον τομέα αρμοδιότητάς του, όπως αυτός περιγράφεται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. προς υπαλλήλους για υπηρεσιακά θέματα, προς υπηρεσίες, φορείς και πολίτες για τεχνικά – πληροφοριακά θέματα και ειδικότερα:
  • Άδειες για την κατασκευή ή επισκευή πεζοδρομίων σύμφωνα με το άρθρο 24 του Κτιριοδομικού Κανονισμού.
  • Άδειες τομής για δίκτυα Ο.Κ.Ω., για δίκτυα τηλεφωνίας κλπ.
  • Έγγραφα, λογαριασμούς, βεβαιώσεις και ό,τι αφορά στην εκτέλεση των εργολαβιών της Δ/νσης Έργων Υποδομής σύμφωνα με τη νομοθεσία των Δημοσίων Έργων.
  • Αποφάσεις σύστασης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Δ/νσης.
  • Εντολές μετακίνησης του προσωπικού εντός των ορίων του Δήμου Πατρέων καθώς και εντολές μετακίνησης μηχανικών εκτός των ορίων του Δήμου προκειμένου για την επίβλεψη ή την παραλαβή έργων της πρώην ΤΥΔΚ

Κατά τα λοιπά και όσον αφορά την εξουσιοδότηση υπογραφής σε αναπληρωτές προϊσταμένους τμημάτων καθώς και σε υπαλλήλους, εξακολουθεί να ισχύει η αριθ. Πρωτ. 147955/29-9-14 απόφαση του Δημάρχου Πατρέων , όπως αυτή συμπληρώθηκε με την Αριθ. Πρωτ.163415/29-10-14 όμοια απόφαση.

Η παρούσα απόφαση ως κανονιστική α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να τοιχοκολληθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ